Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-06-2003, 20:14
summer1986
summer1986 is offline
Het zit zo: een goede vriend van mij is verliefd (aan het worden) op een meisje (16) die net 2 maanden geleden haar relatie heeft verbroken met haar vriend (18). Dat verbreken kwam trouwens van beiden kanten.
Hij vraagt zich nu een beetje af hoe groot de kans is dat het weer goedkomt tussen die twee. (Hij doet het trouwens erg rustig aan met dat meisje hoor, hij wil dat ze eerst alles goed verwerkt.) Natuurlijk ligt het erg aan de situatie, en ik meen dat een van de twee twijfelde aan zijn gevoelens.

Ik start dit topic omdat het me wel aan het denken heeft gezet. Is het bijvoorbeeld zo dat het negen van de tien keer weer goedkomt, of is die kans er klein? En hebben jullie er ervaring mee?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 11-06-2003, 20:19
Verwijderd
Ik ben 1 jaar en 2 maanden met mijn ex-vriend samen geweest en het ging uit omdat hij twijfelde aan zijn gevoelend. Er was echt geen sprake van dat we nog terug bij elkaar kwamen en dat is ook niet gebeurd (maar de eerste twee maanden nadat het uit was hoopte ik daar ergens vagelijk toch op). 't Is maar een enkelvoudig voorbeeld, maar je weet maar nooit, misschien heb je er wat aan. Goed van die vriend van je dat hij rustig aan doet
Met citaat reageren
Oud 13-06-2003, 15:51
summer1986
summer1986 is offline
Nog meer reacties?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten