Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Misschien kan je dat doen en helpt het je een beetje.. Daarnaast kan je jezelf ook bedenken : wát wil ik nou in ieder geval weten als ik de jaarbeurs uitloop? Ik wilde weten hoeveel meisjes er op de TU Delft rondlopen en hoe de verhoudingen lagen en daar ben ik nu dus achter ![]() Ik vond de studiebeurs trouwens heel rustig vandaag en ik ben veel te weten gekomen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Op www.schoolweb.nl staat ook een test geloof ik, die je kunt maken om erachter te komen langs welke stands je volgens hun moet ![]() Bovendien zijn er zat internet testen online, die een richting geven van welke studies je kunt doen ![]()
||
Citaat:
![]() Trouwens, als je iets met dieren wilt gaan doen mag je bij mij langs komen ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() Dat lijkt me trouwens best leuk, maar is me afgeraden door mn decaan vorig jaar om te gaan doen als je niet al jaren bezig bent met dieren (bijv het hebben van een paard ofzo).. Ik heb allerlei foldertjes gehaald van allerlei scholen en die ga ik van de week maar eens lezen! Ik heb btw gewoon nergens een pen gekregen ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik heb eigenlijk helemaal geen goodies, alleen een pen v/d VU en dat kwam mooi uit want mijn vorige VU pen was net op ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Iedereen kwam bij onze stand om pennen, magneetjes en fortune cookies te bemachtigen. Omdat wij de enige stand waren waar we die dingen egwoon zo neergelegd hadden dat je ze kon pakken. ![]()
||
Citaat:
![]() Ik weet niet of ik jou gezien heb ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() En yep, bij mij ook erg druk. Na afloop heel zere benen en schorre stem ![]()
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Studeren |
De Studiebeurs (4 & 5 November 2009, In de IJsselhallen te Zwolle) Sheppard | 8 | 01-11-2009 12:37 | |
Algemene schoolzaken |
Studiebeurs Utrecht Verwijderd | 7 | 14-10-2004 19:40 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Studiebeurs Utrecht & Bereikbaarheid ellen16 | 10 | 06-10-2003 20:51 | |
Verhalen & Gedichten |
[column/verhaal] Studiebeurs hacho | 3 | 23-10-2002 15:43 | |
Algemene schoolzaken |
Studiebeurs icegirl.com | 41 | 16-10-2002 09:04 | |
Algemene schoolzaken |
Studiebeurs 2002 Utrecht jaarbeurs. nouk16 | 1 | 10-10-2002 14:24 |