Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar ik snap wat je bedoelt. Als je nog niet echt een idee hebt wat je wil gaan doen kun je een beetje ideeën op doen enzo. Ik vond het altijd heel leuk ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Ik heb weleens op de studiebeurs gestaan (voor een vakbond) en mijn ervaring is dat het enorm chaotisch is! Het is er druk, je kunt wat folders meenemen (en vooral gratis pennen en andere nuttige dingen) of een of ander testje doen. Verder heb je de mogelijkheid wat te vragen aan een student, maar veel tijd heb je ook niet echt.
Als je wilt zien wat er zoal aangeboden wordt aan opleidingen, is het leuk om naar deze beurs te gaan, maar als je al een beetje weet wat je wilt doen, dan kun je beter (ook) een meeloopdag doen. ![]() Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Nadeel: hierdoor ben je waarschijnlijk wel meer kwijt dan 16 euro (namelijk aan treinkaartjes naar elke desbetreffende stad). Voordeel: je hebt zo wel een veel beter overzicht en gevoel erover omdat je zelf bent gaan kijken! (Studenten kunnen nl wel zeggen dat het leuk is, maar dat moet je zelf ervaren) @Flowtje Waar sta jij? ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Hogeschool Van Hall Larenstein (stand 12C01) ![]() Ik sta er op vrijdag en zaterdag ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Volgens mij kreeg ik er wel vrij voor... OT: ik wil misschien na mijn studie nog een andere studie gaan doen, maar daarvoor ga ik niet naar de studiebeurs omdat ik geen zin heb om 7 euro te dokken ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Studeren |
De Studiebeurs (4 & 5 November 2009, In de IJsselhallen te Zwolle) Sheppard | 8 | 01-11-2009 12:37 | |
Algemene schoolzaken |
Studiebeurs Utrecht Verwijderd | 7 | 14-10-2004 19:40 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Studiebeurs Utrecht & Bereikbaarheid ellen16 | 10 | 06-10-2003 20:51 | |
Verhalen & Gedichten |
[column/verhaal] Studiebeurs hacho | 3 | 23-10-2002 15:43 | |
Algemene schoolzaken |
Studiebeurs icegirl.com | 41 | 16-10-2002 09:04 | |
Algemene schoolzaken |
Studiebeurs 2002 Utrecht jaarbeurs. nouk16 | 1 | 10-10-2002 14:24 |