Oud 06-10-2005, 19:26
incognitus
incognitus is offline
hallo
heb een groot probleem en hoop dat er mensen zijn die er mischien ervaring mee hebben en me wat tips kunnen geven.
ik ben een gast van 19 en ben al 3 jaar en meer samen met mijn vriendin.
nu is sinds eind september de hoge school begonnen.
nu zie ik mijn vriendin niet meer elke dag zoals op de middelbare school(we zate samen in de klas), maar soms nog 's avonds en in het weekend. daar heeft mijn vriendin het het zwaarst mee.
En ht ergste is dat er nu bij mij op school(in de klas) een meisje zit waar ik helemaal van ondersteboven ben.

Dit heb ik nog niet aan mijn vriendin durven zeggen omdat ik haar niet wil kwetsen.ik hoop namelijk dat dit gevoel na een tijd wel zal weggaan. Maar het gevoel dat ik nu heb is echt verschrikkelijk. Het feit dat ik dat meisje van in de klas 3 dagen niet meer zou zien verscheurt me terwijl de gadchte dat ik mijn vriendin een week niet ga zien me veel minder doet.

Deze avond vernam ik dat ik waarschijnlijk 3 dagen niets zal hren van het meisje en ik heb me de hele avond al echt slecht gevoeld.
Het moeilijke is dat dit meisje het in het begin even erg had als ik.
Maar dit was volgens mij omdat zij haar vriend nu ook veel minder ziet dan in de vakantie en zich niet zo goed voelde.

Want ze heeft me daarnet gezegd dat het bij haar al minder was. En ze heeft me al vaak gezegd dat ze haar vriend echt graag ziet en er echt later mee wilt trouwen. Deze woorden verscheuren me soms vanbinnen maar dit laat ik niet merken aan het meisje.
Ik heb ook schrik dat als ik mijn vriendin terug ga zien dit weekend dat ze het echt wel gaat merken.

Op de moment ben ik echt een levende zombie.
Ik heb daarnet voor de eerste keer in 2 jaar gewoon geweend van miserie.
ik weet me echt geen raad
Als er iemand hier is die ooit een dergerlijke situatie heeft meegemaakt, geef me dan aub wat tips, want dit hou ik niet lng vol.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-10-2005, 19:31
evanescence
evanescence is offline
beetje triest dat je niet eerlijk bent tegen je vriendin....das de basis van een relatie...en al helemaal na 3 jaar...

ik snap wel dat je een ander leuk vind of verliefd op wordt..kan me goed voorstellen, maar ben dan eerlijk...

Laatst gewijzigd op 06-10-2005 om 19:43.
Met citaat reageren
Oud 06-10-2005, 20:33
Frondish
Frondish is offline
Ja, er is weinig dat je kan doen.. ziet er naar uit dat je verliefd op dr bent.. hehe, verliefd tegen je zin, maarja je doet er zo weinig aan. Maar ga is na dan, vind je dat ene meisje gewoon knap en is dat wat je nogal verleid, of is ze beter voor jou als dat je eigen vriendin voor je is. Er is weinig advies om te geven denk ik, want het zijn gevoellens waar niemand wat aan kan veranderen, je kan het voor jezelf nog is op een rijtje zetten en is nagaan hoe het zooitje in elkaar steekt. Of je verteld je vriendin over dat meisje en de situatie en loopt grote kans tot bijna gegarandeerd dat ze je vriendin het uit zal maken, want ja het klinkt wel als verliefd zijn natuurlijk.

in ieder geval.. succes ermee
Oud 06-10-2005, 20:40
Iduna
Iduna is offline
Voel je nog wel iets van liefde voor je huidige vriendin? Het klinkt namelijk alsof je het een verplichting vindt, haar weer te moeten zien.

Verliefd worden op een ander kan altijd gebeuren, maar bedenk wel dat je niet beide kunt krijgen! Ook al kun je dat nieuwe meisje niet krijgen, het aanlaten met je huidige vriendin kan ook niet als je niet veel meer voor haar voelt..

Zet de dingen even op een rij. Voel ik nog veel voor mijn vriendin? Wil ik onze relatie redden? Of kan ik het beter uitmaken?
Met citaat reageren
Oud 06-10-2005, 22:05
incognitus
incognitus is offline
over dat eerlijk zijn in mijn relatie kan ik jullie wel begrijpen. ik zou het ook niet tof vinde zou mijn vriendin zoiets voor me verzwijgen.Maar voor hetzelfde geld ebt het gevoel binnen de week weg en flakkert men liefde voor men huidige vriedin weer aan. dan is de hele situatie voor niets geweest.

en het is niet dat het andere meisje zo knap is dat ik daar voor gevallen ben. ze ziet er goed uit maar dat is echt niet de factor die me voor meisjes doet vallen.of ze beter voor me zou zijn weet ik niet omdat ik er enkel in de klas en op café mee samen ben, en ze redelijk ver van me af woot terwijl men vriendin hier vlakbij zit en me meestal 's avonds en in het weekend kan zien.

of ik nog veel voor men huidige vriendin voel? dat is het gedeelte waar ik echt over in de war ben. als ik bij haar thuis kom en ze neemt me vast en begint me te kusse is het wel leuk en automatisch begin ik mee te doen. maar het is niet dat ik haar verschrikkelijk mis als ik niet bij haar ben.(dit waarschijnlijk omdat we tijdens de vakantie altij lange periodes hebben waar we mekaar niet zien.)
alvast bedankt.
denk ook wel dat ik het uiteindelijk zelf zal moeten uitamekn wat te doen, maar ik wou gewoon eens weten of er nog mensen in dergerlijke situaties gezeten hebben en soms tips hebben
thx
Met citaat reageren
Oud 06-10-2005, 22:07
BrunetJuh
BrunetJuh is offline
Beetje laf van je om in zo'n lange relatie dat niet in te vertrouwen te nemen bij je vriendin. Zij zal dit toch echt moeten weten. En dat meisje waar jij gek op bent, kiest voor haar vriend, dus ik zou gewoon haar vergeten en kijken of jij je vriendin nog wel leuk genoeg vindt.
Oud 06-10-2005, 22:32
Verwijderd
Verliefd worden is één ding, wat je ermee doet is iets heel anders.

Het ziet er naar uit dat dit meisje haar vriend niet gaat verlaten voor jou, dus daar zou ik mijn hoop niet op vestigen.
Totdat jij duidelijk hebt wat je verder wilt met je vriendin, denk ik dat het goed is dat je, in zoverre het mogelijk is, dat meisje vermijdt. Dus niet opzoeken voor een leuk praatje, niet praten over je gevoelens met haar enzo enzo. Blijft het gevoel dan toch hangen, en maak je het uiteindelijk toch uit, dan kan je in ieder geval eerlijk zeggen dat je je vriendin niet bedondert hebt en heel hard je best had gedaan...
Dit is mijn visie, misschien kan je er wat mee

Heel veel succes
Met citaat reageren
Oud 06-10-2005, 23:38
hmmmm
hmmmm is offline
Ik zou zeggen, vertel het tegen je vriendin, bouw een pauze in en get yo' shit together. Als je eruit bent kan je weer verder met leven...
Met citaat reageren
Oud 06-10-2005, 23:52
Verwijderd

Wat mij echt verbaast, en wat ik ook heel erg lullig van je vind, is dat je het er wel met het meisje uit je klas over gehad hebt, maar niet met je vriendin.

Als jij echt probeert om dat meisje uit je hoofd te zetten dan ga je toch niet tegen haar zeggen dat je wat voor haar voelt?! Waarom heb je dat in vredesnaam gedaan? Je hebt dus toch willen weten hoe zij over jou dacht en of je een kans had.
En wat had je gedaan als zij vrijgezel was geweest en graag een relatie met je was begonnen? Volgens mij had je dan een stuk minder getwijfeld. Nu is het gewoon omdat zij een vriend heeft en bij hem wil blijven dat je het niet uitmaakt met je vriendin.. althans, zo lijkt het.

Je zit ook al te overwegen van "dat andere meisje woont verder bij me vandaan en zal ik toch minder kunnen zien, dus in dat opzicht is het misschien beter om bij m'n huidige vriendin te blijven". Wat is dat voor iets belachelijks?! Dat zijn toch geen redenen om wel of niet bij iemand te blijven..

Ik begin hier een beetje kwaad van te worden.
Alsjeblieft, maak het uit met je vriendin. Nu. Vertel haar van dat andere meisje.. denk eens niet alleen aan jezelf.
Met citaat reageren
Oud 07-10-2005, 00:03
Schranktür
Schranktür is offline
Citaat:
Alicia Silverstone schreef op 07-10-2005 @ 00:52 :
Je zit ook al te overwegen van "dat andere meisje woont verder bij me vandaan en zal ik toch minder kunnen zien, dus in dat opzicht is het misschien beter om bij m'n huidige vriendin te blijven". Wat is dat voor iets belachelijks?! Dat zijn toch geen redenen om wel of niet bij iemand te blijven..
Een beetje praktisch blijven denken he.
Met citaat reageren
Oud 07-10-2005, 06:27
Verwijderd
Ik weet niet of je het je vriendin moet vertellen. Besef dan wel dat je haar veel pijn doet. Ga gewoon naar je vriendin dit weekend en kijk wat je voor haar voelt. Is dat sterker en dieper dan wat je voor dit meisje uit je klas voelt, blijf dan bij haar en zet dat andere meisje uit je hoofd. Is dit niet het geval, hou je vriendin dan niet aan het lijntje en maak het uit.
Met citaat reageren
Oud 07-10-2005, 06:41
Martine1986
Martine1986 is offline
Citaat:
Schranktür schreef op 07-10-2005 @ 01:03 :
Een beetje praktisch blijven denken he.
en nooit je oude schoenen weggooien voor je nieuwe hebt
Oud 07-10-2005, 08:45
elledc
elledc is offline
Ik zou in jouw plaats afwachten tot je zekerheid hebt over wat je echt wil. Dat nieuwe meisje ken je misschien niet lang genoeg en misschien gaat die verliefdheid snel weer over. Is niet vreemd dat je verliefd wordt op 'n ander na 3 jaar lange relatie op jonge leeftijd. Ik spreek uit ervaring want heb ook een relatie van 3 jaar nu en ik voel dat ik eens iets anders wil, met iemand anders.
Het is aan jou om te zien wat je ermee doet, je vriendin nog niets vertellen, laat eerst voor jezelf duidelijk zijn wat je echt wil.
Vergeet niet dat je gedurende die 3 jaar veel met je huidige vriendin gedeeld hebt en altijd samen bent geweest, dat zoiets plotseling gedaan is, kan je misschien wel erg spijt van krijgen later. Denk maar eens goed na voor jezelf.
Met citaat reageren
Oud 07-10-2005, 08:54
WolterB
WolterB is offline
Jammer dat je t niet verteld hebt, want eerlijkheid is één van de meest belangrijke dingen die er in een relatie zijn, vind ik.
En zoals jij je verhaal omschijft voel je meer voor dat andere meisje dan voor je huidige vriendin. Dat je bij je vriendin blijft, is dus niet alleen haar, maar ook jezelf voor de gek houden, want doet het zich nog een keer voor dat je iemand anders tegenkomt, die niet bezet is, dan bestaat de kans dat je je vriendin laat vallen voor die ander (wat dus nu niet gebeurd is omdat zij al bezet was) en ergens weet je dat ook wel.

Ik zou het alsnog met je vriendin bespreken en eerlijk zijn tegenover haar. Als je echt geen verliefde gevoelens meer voor je vriendin hebt en alleen nog plichtmatig bij elkaar bent, het ook uitmaken, want dat werkt gewoon niet.
Oud 07-10-2005, 08:58
incognitus
incognitus is offline
ja ik denk dat het veel te maken heet met wat utopia net zei.
dit meisje zie ik nu elke schooldag(normaal gezien)
dit had ik vorig jaar ook met mijn vriedin.
en ik begin te denken dat het echt na een tijd gaat overgaan.
want nu vandaag heb ik weer totaal geen last van mijn gevoelens.
Alleen benieuwd hoe het strax gaat zijn op school.Maar de kans is groot dat het meisje niet op school gaat zijn. Het feit dat ik haar 3 dagen niet ga zien an al een heel pak helpen. Maar het is nu vooral om mijn huidige vriendin dat het probleem gaat.
Ik ga gewoon zien hoe ik mij voel als ik vanavond bij haar ben, en hoe ik me voel als ze weer weggaat. Als dit allemaal hetzelfde blijft zoals het nu is, maak ik het morgen uit men mijn vriendin en zeg ik haar waarschijnlijk alles.

en nee dat van verder wonen heeft er eigelijk niets mee te maken. ik snap wel dat jullie die reactie hebben op die uitspraak. zo bedoelde ik dat echt niet.

Wat er hier wel veel zeggen is haar te ontwijken. Maar dat is toch gewoon weglopen van het probleem. Dat helpt helemaal niet bij het gevoel dat ik heb tegenover mijn vriendin. En dan negeer ik mijn gevoelens voor dat meisje gewoon en dat vind ik zonde. als het dan over gaat is niet omdat de gevoelens weggegaan zijn maar omdat ik ze verdrongen heb. Als die gevoelens er zijn, zijn die er voor een reden.
Met citaat reageren
Oud 07-10-2005, 09:38
Verwijderd
Citaat:
incognitus schreef op 06-10-2005 @ 23:05 :
over dat eerlijk zijn in mijn relatie kan ik jullie wel begrijpen. ik zou het ook niet tof vinde zou mijn vriendin zoiets voor me verzwijgen.Maar voor hetzelfde geld ebt het gevoel binnen de week weg en flakkert men liefde voor men huidige vriedin weer aan. dan is de hele situatie voor niets geweest.
Dat maakt niet uit. Dan is er blijkbaar toch iets geweest wat jullie relatie een beetje deed uitdoven... en dat is nooit goed. En zolang jij niks doet met je verliefdheid voor dat andere meisje, doe je in principe niks verkeerd. Dus ik vind dat je het haar wel kunt vertellen, en ik vind ook dat ze het moet weten.
Met citaat reageren
Oud 07-10-2005, 13:26
incognitus
incognitus is offline
ja normaal gezien zou ik er niets verkeerd mee gedaan hebben.
maar ik heb zo nog eens een periode gehad dat ik onzeker was over men gevoelens voor men vriendin.
en dat is bijna heel slecht geëindigd.Ze vindt dus echt dat dat niet kan.
en ik ben er vrij zeker van dat als ik deze keer zeg dat ik gevoelens heb voor een ander meisje maar nog niets misdaan heb, het haar niet zo erg zou kwetsen als wanneer ik gewoon zeg dat ik haar niet echt graag meer zie.
want beiden situaties gaan op hetzelfde uitkomen.

dan ben ik misschien niet eerlijk tegen haar. maar ik zie haar liever minder gekwetst dan. of zie ik dat verkeerd?
Met citaat reageren
Oud 07-10-2005, 14:23
Verwijderd
Gewoon niet vertellen, maar dan ook niet gaan vozen met dat meisje uit je klas. Of wel vozen met dat meisje uit je klas, maar dan ook de relatie met je vriendin beëindigen en vertellen waarom. Met de gulden middenweg schiet je namelijk geen zak op.
Met citaat reageren
Oud 07-10-2005, 14:49
Iduna
Iduna is offline
Citaat:
incognitus schreef op 07-10-2005 @ 14:26 :
ja normaal gezien zou ik er niets verkeerd mee gedaan hebben.
maar ik heb zo nog eens een periode gehad dat ik onzeker was over men gevoelens voor men vriendin.
en dat is bijna heel slecht geëindigd.Ze vindt dus echt dat dat niet kan.
en ik ben er vrij zeker van dat als ik deze keer zeg dat ik gevoelens heb voor een ander meisje maar nog niets misdaan heb, het haar niet zo erg zou kwetsen als wanneer ik gewoon zeg dat ik haar niet echt graag meer zie.
want beiden situaties gaan op hetzelfde uitkomen.

dan ben ik misschien niet eerlijk tegen haar. maar ik zie haar liever minder gekwetst dan. of zie ik dat verkeerd?
men=mijn/m'n

Als je het uitmaakt om wat voor reden dan ook, dan zal het, denk ik, hard aankomen voor haar, omdat zij al een tijd niet weet wat er in je omgaat.

Verliefd worden op iemand anders, doe je ook niet expres. Het is niet dat je lichamelijk vreemdgaat, om het zo maar uit te drukken.

Leuk dat je 3 jaar met je vriendin hebt, maar heeft dat ook een meerwaarde voor jouw leven? Natuurlijk wil je een lange relatie niet zo maar verbreken, maar ben je nou echt gelukkiger met haar dan zonder?

+ Het is voor haar ook niet leuk dat je haar een beetje aan het lijntje houdt, alsof ze een reserve is.

Make up your mind.
Met citaat reageren
Oud 07-10-2005, 22:34
Ici-Paris_#
Ici-Paris_# is offline
Ik zou je huidige vriendin dumpen en verder gaan met je leven. Jullie zijn niet getrouwd ofzo. en ze vind heus wel een ander hoor
Met citaat reageren
Oud 08-10-2005, 11:35
alfalfa
alfalfa is offline
Citaat:
evanescence schreef op 06-10-2005 @ 20:31 :
beetje triest dat je niet eerlijk bent tegen je vriendin....das de basis van een relatie...en al helemaal na 3 jaar...

ik snap wel dat je een ander leuk vind of verliefd op wordt..kan me goed voorstellen, maar ben dan eerlijk...
niet helemaal mee eens..
ik snap wel dat hij eerst even wil wachten of het gevoel echt doorzet of dat het een bevlieginkje is. het zou toch ook zonde zijn als hij het direct vetelde, de relatie zou stuklopen, en dan blijkt het een grote bevlieging te zijn.
Met citaat reageren
Oud 08-10-2005, 11:36
alfalfa
alfalfa is offline
oja, en als het doorzet zou ik het inderdaad uitmaken, en zien hoe het verder loopt

sterkte iig
Met citaat reageren
Oud 08-10-2005, 12:22
incognitus
incognitus is offline
ik heb gisteren avond tegen mijn vriendin gezegd dat ik een week wil hebben voor mezelf om erachter te komen wat mijn gevoelens nu zijn en hoe ze veranderen deze week.
Dus ik heb besloten haar een week niet te zien.(omdat dit tijdens school wel meer kan voorvallen en zeker wil zijn dat dit gaat lukken.)
Dan ga ik ook zien hoe mijn gevoelens tegenover dat andere meisje gaan veranderen. Zij vroeg me om deze avond naar een fuif te komen waar zij ook is. Maar dit lijkt me echt geen goed idee. zeker niet nu ik mijn vriendin deze week niet ga zien. En ook omdat er op fuiven wel eens meer domme dingen gebeuren .
Dus jah we zullen zien hoe het evolueert.
maar als mijn gevoelens dan niet meer terugkomen voor mijn vriendin dan heeft ze nu deze week al een tijdje om zich voor te bereiden. Ik vond het gisteren al erg genoeg toen ik haar dit nieuws vertelde.
bedankt voor de replies
Met citaat reageren
Oud 12-10-2005, 08:55
miekmuis
miekmuis is offline
Arme vriendin. Er is niks ergers in een relatie dan een week lang lijdzaam moeten afwachten of je vriend je eigenlijk nog wel wil. Je pakt het echt fijn aan allemaal met haar
Oud 12-10-2005, 09:12
elledc
elledc is offline
Dat moet inderdaad wel vervelend zijn voor je vriendin.
Je zegt dat ze zich nu al een beetje kan voorbereiden als je het uitmaakt na die week ...
Maargoed, als je geen gevoelens meer hebt voor haar dan kan je niets anders doen lijkt me. Dumpen doet altijd pijn.
En als je twijfelt kan je natuurlijk niet anders doen dan een pauze inlassen.

Maar wat ik wel nog wilde zeggen, als iedereen die een lange vaste relatie heeft, zomaar zijn gevoelens de vrije loop laat gaan voor een ander, dan gaan alle vaste relaties stuk. Soms kan het niet slecht zijn je gevoelens voor een ander te verdringen. Als je echt om je vriendin geeft, kan je die gevoelens voor die ander verdringen, lijkt me niet moeilijk. Tenzij het sterker is dan jezelf en je vriendin geen belang meer in heeft, dan zou ik wel eens nadenken.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-10-2005, 09:22
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Ik hoop niet dat mijn vriend ooit verliefd wordt op een meisje en dit niet aan mij vertelt Dat ik er dan achter moet komen als het uit zou gaan oid... Het is een beetje achterbaks om verliefd te worden op een ander en daar ook mee te gaan flirten (want dat doe je op een gegeven moment echt wel). Probeer of bewust voor je relatie te gaan werken of het uit te maken en dan wel eerlijk vertellen waarom.
Met citaat reageren
Oud 12-10-2005, 09:43
Amma
Amma is offline
Zoiets heb ik ook een keer gehad. Ik heb een tijdje gedacht dat ik gevoelens had voor een ander. Maar vreemd genoeg was dat van het een op het andere moment verdwenen. Toch heb ik het uiteindelijk uitgemaakt, oa omdat het gevoel er allang niet meer was.

Het kan dus ook zijn dat die gevoelens voor dat andere meisje weer helemaal over gaan, maar dat je dan nog steeds twijfels hebt over je vriendin. Wees in ieder geval eerlijk en vooral duidelijk tegen haar, dat kan je een hoop ellende besparen.
Succes!
Met citaat reageren
Oud 12-10-2005, 10:23
Pixxa
Pixxa is offline
lullig hoor... als je niet trouw kan blijven moet je je eigen afvragen of je wel met dat meisje uit je klas waar je helemaal gek op bent trouw kan blijven ... wie weet kom je wel weer een ander meisje tegen en dan ga je weer.

Ik zou als ik jou was alles even op een rijtje zetten met wat je nu echt wilt.
Met citaat reageren
Oud 12-10-2005, 10:41
Verwijderd
Citaat:
miekmuis schreef op 12-10-2005 @ 09:55 :
Arme vriendin. Er is niks ergers in een relatie dan een week lang lijdzaam moeten afwachten of je vriend je eigenlijk nog wel wil. Je pakt het echt fijn aan allemaal met haar
Ja, da's net zoiets als wachten op de wekker als je weet dat je nog maar een kwartier kunt slapen. Afschuwelijk, dan kun je er net zo goed meteen uit gaan.
Met citaat reageren
Oud 12-10-2005, 11:16
miekmuis
miekmuis is offline
Citaat:
Morgan schreef op 12-10-2005 @ 11:41 :
Ja, da's net zoiets als wachten op de wekker als je weet dat je nog maar een kwartier kunt slapen. Afschuwelijk, dan kun je er net zo goed meteen uit gaan.
Oud 12-10-2005, 11:25
Verwijderd
Citaat:
miekmuis schreef op 12-10-2005 @ 12:16 :
Ik meen het, hoor!
Met citaat reageren
Oud 12-10-2005, 11:51
miekmuis
miekmuis is offline
Citaat:
Morgan schreef op 12-10-2005 @ 12:25 :
Ik meen het, hoor!
Jawel, maar het is nou niet de eerste vergelijking die in me op zou komen
Oud 12-10-2005, 12:54
incognitus
incognitus is offline
het is zo goed als opgelost
zoals amma zei zijn de gevoelens voor dat meisje echt totaal verdwenen. ik vind haar nog wel leuk, maar dat heb ik ook met mijn vrienden.Deze week ook toen ik erbij in de klas zat, geen speciale gevoelens meer.
ik heb ook met mij vriendin gesproeken en zij wil wel verdergaan wetende dat ik haar wel graag zie, maar niet doodgraag
daar zullen we dan samen aan werken.
En nu gaat ze ook op veel dingen letten waarvan ze denkt dat het mij stoort.
ze beseft nu hoe graag ze mij wel ziet en wil er alles voor doen.
ik zie haar wel graag, maar dus zoals gezegd niet doograag. En als we daar samen verandering in kunnen brengen wil ik dus wel.
Dus gaan we elkaar nu terug zien, en zien we of het evolueert.
bedankt voor de vele reacties
Met citaat reageren
Oud 12-10-2005, 12:56
evanescence
evanescence is offline
Citaat:
incognitus schreef op 12-10-2005 @ 13:54 :
het is zo goed als opgelost
zoals amma zei zijn de gevoelens voor dat meisje echt totaal verdwenen. ik vind haar nog wel leuk, maar dat heb ik ook met mijn vrienden.Deze week ook toen ik erbij in de klas zat, geen speciale gevoelens meer.
ik heb ook met mij vriendin gesproeken en zij wil wel verdergaan wetende dat ik haar wel graag zie, maar niet doodgraag
daar zullen we dan samen aan werken.
En nu gaat ze ook op veel dingen letten waarvan ze denkt dat het mij stoort.
ze beseft nu hoe graag ze mij wel ziet en wil er alles voor doen.
ik zie haar wel graag, maar dus zoals gezegd niet doograag. En als we daar samen verandering in kunnen brengen wil ik dus wel.
Dus gaan we elkaar nu terug zien, en zien we of het evolueert.
bedankt voor de vele reacties
waarom blijf je bij een meisje als je haar niet doodgraag ziet??
ik vind dat je dat haar niet aan mag doen, want voor het zelfde geld maak je het over een week toch maar uit omdat ze haar best niet doet?!
Oud 12-10-2005, 19:43
elledc
elledc is offline
Het is niet abnormaal dat je je vriendin niet meer dood graag ziet na jarenlange relatie.
Je kan het een kans geven en je kan er aan werken, lijkt me een goede oplossing, niet opgeven dus.
Dat is iets wat vele mensen zouden moeten doen, werken aan hun relatie, dan zouden minder echtscheidingen en breuken zijn.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten