![]() |
||
Citaat:
Wat ik wél merk, tot mijn grote teleurstelling, is dat de verkrachtingszaak met de Belgische psychiater die geen straf krijgt opgelegd en z'n werk mag blijven doen, geen reactie uitlokt, terwijl het gooien van een ei een topic vol meningen en uitlatingen genereert. Dat is triest. ![]() |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Wat ik me afvraag is, waarom zo'n man alleen een voorwaardelijke straf krijgt. Sinds wanneer is meervoudige verkrachting niet meer genoeg om een celstraf op te leggen? ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Maar wat bedoel je met 'de feiten van de zaak'? Als je 7 vrouwen verkracht, dan ben je toch gewoon zwaar strafbaar of ben ik nou gek? |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Daar heb je helemaal gelijk in, hoewel ik zelf altijd iets meer neig naar een wat voluntaristische visie, aangezien ik het tot nu toe een stuk beter doe dan mijn directe omgeving ![]() maar dit doet niets af aan de rest van mijn tekst
||
Citaat:
![]() Ik heb geen verstand van strafmaten om een ordeel te leveren over die veertien jaar.
||
![]() |
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|