![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
||
Citaat:
![]() maar goed hij was niet boos ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() mijn vader en ik willen allebei een holster voor onze mobiele telefoon, want Gareth heeft er ook een ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() mijn dag was saai. ik werd wakker naast m'n chick, toen gingen we tosti's eten en computeren. daarna ging ik douchen en hij tv kijken. daarna ging hij douchen en ging ik ruzie met hem maken. en ik was heel boos, en hij niet. toen ging hij me uitlachen, en toen wilde ik dat hij wegging. toen ging hij weg, maar 1 min. later was hij er weer. toen zei hij dat ik achterlijk was, en toen was het weer goed ![]() wat triest eigenlijk. |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() awww
||
Citaat:
![]() ik ging mijn opdrachten inleveren op school en nu hoor ik volgende week of die 2 kutfoto's goed zijn en of ik in het derde jaar mag blijven ![]() ![]() en in het winkelcentrum van a'dam noord was er zo'n tante met zo'n ECI verkooppraatje. KOOP JE WEL EENS CD'S BOEKEN OF DVD'S? en ik zei NEE ALLEEN LP'S. en toen was ze d'r tekst kwijt. maar ik pwnde echt dat hele winkelcentrum, dat kan ik je wel vertellen. nou ja eigenlijk wilde ik alleen even opscheppen dat ik in het pauperwinkelcentrum van a'dam noord was.
||
Citaat:
Ik zit ook al gezellig aan de antibiotica. ![]() Best kut, want ik moest vandaag werken, en ik dacht al 'jeej, ik mag in de hal werken, daar is een WC!", maar toen ik daar aan kwam zag ik dus dat die WC tot het randje volzat met kots. Dus toen heb ik 't maar even 4 uurtjes opgehouden. Verder geen zak gedaan vandaag. Alleen maar gevreten. En grapefruit siroop gedronken, en daarna burritos gemaakt zodat ik nog meer kon vreten EN meuren. En straks ga ik m'n haar wassen en slapen, want ik ben moe en moet morgen weer om 5 uur m'n bedje uit ![]()
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Weerwolfspel #70, topic 3 WolterB | 139 | 24-07-2010 19:39 | |
Verhalen & Gedichten |
Dit-wil-ik-even-kwijt-topic versie 2! Met strengere regels! Verwijderd | 135 | 03-04-2008 17:40 | |
Lifestyle |
Welke doldwaze avonturen heb jij vandaag beleefd? Tom Violence | 499 | 22-12-2005 16:53 | |
Verhalen & Gedichten |
[begin van een verhaal] Flipje het Kipje | 4 | 25-05-2003 22:55 |