Oud 26-10-2005, 17:53
matt trakker
matt trakker is offline
Citaat:
Mortischa schreef op 26-10-2005 @ 18:37 :
en dat is de reden dat ik ipods (ja rox in combinatie met pc's ) niet kan uitstaan
Roxane:
. Voglensmij heeft he tniets met pc's te maken, wanneer je iemand anders' ipod aansluit op jouw pc/itunes dan moet je aangeven dat hij die ipod niet moet updaten met jouw itunes. Als het goed is krijg je dan ook en waarschuwing en moet je ja of nee zeggen. Dat gebeurt bij mij iig. Maar je kan sowieso niet muziek van je ipod op je computer zetten, mits je er een speciaal programma voor download.
Oud 26-10-2005, 18:00
Eurotrashgirl
Eurotrashgirl is offline
Ik moest vandaag werken en dat was saaaaai en nu ben ik snel wat aan het eten want ik ga zo sporten met 2 vriendinnen.
Oud 26-10-2005, 18:06
Wammus
Wammus is offline
Hmmz schoolwerk is er niet van gekomen en dat zorgtoeslag ding ook niet . Quake 4 wel, de thee ook . Die ga ik zometeen nog een keer zetten en vanavond nog ff naar de manege om daar te chillen . Morgen weer vrij Vrijdag een dagje werken en Zaterdag en Zondag weer vrij en dan begint Maandag het normale leven weer .
Oud 26-10-2005, 18:32
kuik
kuik is offline
Citaat:
matt trakker schreef op 26-10-2005 @ 18:53 :
Roxane:
. Voglensmij heeft he tniets met pc's te maken, wanneer je iemand anders' ipod aansluit op jouw pc/itunes dan moet je aangeven dat hij die ipod niet moet updaten met jouw itunes. Als het goed is krijg je dan ook en waarschuwing en moet je ja of nee zeggen. Dat gebeurt bij mij iig. Maar je kan sowieso niet muziek van je ipod op je computer zetten, mits je er een speciaal programma voor download.
ja maar ik ben dan ook niet zo heel erg handig met computers
maar goed hij was niet boos
Oud 26-10-2005, 18:55
idontcare
idontcare is offline
ik baalde want m'n salaris was alweer niet gestort
verder moest ik naar de stad met m'n moeder en zusje voor begrafeniskleding voor vrijdag (opa wordt begraven)
ennn ik ergerde me weer kapot aan m'n zusje dus toen m'n moeder klaar was wilde ik gelijk naar huis
vanavond ergens bier drinken

en morgen dus zelf naar de stad
Oud 26-10-2005, 19:02
grandmommy
grandmommy is offline
heb stage gelopen en lekker veel centjes ontvangen op m'n bankrekening
Oud 26-10-2005, 19:04
sorry
sorry is offline
ik was gisteren op de bank in slaap gevallen toen ik the office wilde kijken. nu drink ik veel koffie zodat ik nog wakker ben als the sopranos begint.
Oud 26-10-2005, 19:04
ZerO
ZerO is offline
ik heb de was gedaan, gebeld, gemaild, een column geschreven muziek geluisterd, in de trein gezeten, blabla niet in deze volgorde hoor ! en ik ga straks op mijn luie reet zitten en zappen oh wat een leven
Oud 26-10-2005, 19:05
grandmommy
grandmommy is offline
Citaat:
sorry schreef op 26-10-2005 @ 20:04 :
ik was gisteren op de bank in slaap gevallen toen ik the office wilde kijken. nu drink ik veel koffie zodat ik nog wakker ben als the sopranos begint.
hahaha

mijn vader en ik willen allebei een holster voor onze mobiele telefoon, want Gareth heeft er ook een
Oud 26-10-2005, 19:06
Metal
Metal is offline
Gareth<3
Oud 26-10-2005, 19:06
Verwijderd
Citaat:
grandmommy schreef op 26-10-2005 @ 20:02 :
heb stage gelopen en lekker veel centjes ontvangen op m'n bankrekening
AH loon? MOOI. dan heb ik m'n loon dus ook, en dan laat ik morgen een piercing zetten

mijn dag was saai. ik werd wakker naast m'n chick, toen gingen we tosti's eten en computeren. daarna ging ik douchen en hij tv kijken. daarna ging hij douchen en ging ik ruzie met hem maken. en ik was heel boos, en hij niet. toen ging hij me uitlachen, en toen wilde ik dat hij wegging. toen ging hij weg, maar 1 min. later was hij er weer. toen zei hij dat ik achterlijk was, en toen was het weer goed toen ging hij naar huis, en ging ik douchen. en de rest van de dag heb ik gemsnt.

wat triest eigenlijk.
Oud 26-10-2005, 19:10
grandmommy
grandmommy is offline
Citaat:
uuuf schreef op 26-10-2005 @ 20:06 :
AH loon? MOOI. dan heb ik m'n loon dus ook, en dan laat ik morgen een piercing zetten
wat voor piercing?
Oud 26-10-2005, 19:27
Verwijderd
Citaat:
grandmommy schreef op 26-10-2005 @ 20:10 :
wat voor piercing?
lip. ik mocht het eerst niet van de albert heijn. maar nu heb ik een nieuwe baas, dus had ik het nog maar een keer gevraagd, en nu mag het ineens wel
Oud 26-10-2005, 19:28
reno
reno is offline
Citaat:
Metal schreef op 26-10-2005 @ 20:06 :
Gareth<3
Oud 26-10-2005, 19:50
monolo
monolo is offline
ik was vandaag met mijn oma naar pride en prejudice en ze vond het helemaal de bom. ik ook wel eigenlijk moet ik bekennen
vanavond will and grace en the sopranos (L)
Oud 26-10-2005, 19:55
Verwijderd
heb geen vreten meer in huis en ik heb zin om te kanen
dus ik ga de supermarkt opzoeken die tot 12 open is
Oud 26-10-2005, 20:09
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Mijn dag:

wakker, pissen, wassen, aankleden, vreten, DVD-kijken, met zus lullen, fietsen, werken, chagrijnen, weer fietsen, kippenpoten vreten, Mailtje van dude lezen, forummen, slapen.
Oud 26-10-2005, 20:14
biep
biep is offline
m'n lippiercing er na een half jaar weer ingezet.
uitgeslapen.
geNSd.
Oud 26-10-2005, 22:07
henkjanklaas
henkjanklaas is offline
Citaat:
Metal schreef op 24-10-2005 @ 21:01 :
[afbeelding]

dit kreeg ik net(L)
<3
ik wist het lekkah al
Oud 27-10-2005, 10:43
nps
nps is offline
koffie en de krant lezen, yess en vanmiddag paardrijden
Oud 27-10-2005, 10:54
biep
biep is offline
ik ben om 9 uur opgestaan.
om 10 uur gan fitnessen (body shape, haha).
en zometeen ga ik shoppen met mams in het pitoreske apeldoorn.
daarna ga ik mijn paardje trainen en daarna naar Amsterdam waar mijn lieftallige vriendje als het goed is voor me heeft gekookt.
Oud 27-10-2005, 10:58
Nona Star
Nona Star is offline
Hallo ik heb niet geslapen vannacht en ik dus kon ik niet naar stage maar ik moet vanavond nog wel werken. Verder zie ik door de zooi mn vloerbedekking in mn kamertje niet meer en moet ik ook eindelijk maar weer eens naar de kapper: troepopruimen&gelduitgeven story of my life
Oud 27-10-2005, 11:14
Verwijderd
ik sta elke dag veel te laat op en eigenlijk wil ik dat niet maar ik kan er niks aan doen want ik zet gewoon de wekker uit en slaap verder nou en ik heb vandaag boterhammen met kip kerrie salade op en koffie en dat was lekker, en ik heb met mijn moeder naar de tv gekeken en nu ben ik aan t treuzelen en heb ik geen zin om te gaan douchen
Oud 27-10-2005, 12:11
Verwijderd
gisteren naar een bandje gaan kijken in haarlem en dat was wel luk,vandaag uitgeslapen en gedouched.
dadelijk leren ewn vanavond naar the rakes en daarna swingah op soulwax en 2manydjs
Oud 27-10-2005, 12:15
Sleeping Liar
Sleeping Liar is offline
Mijn dag gaat bestaan uit koffie drinken, een sigaret roken, studeren en een sollicitatie gesprek voor een callcenter.
Oud 27-10-2005, 12:43
Sasjeliefff
Sasjeliefff is offline
Tot half 4 op school forummen en msnen, daarna naar huis en heel hard opdrachten en scripties afmaken voor school.
Vannacht smsen.
Oud 27-10-2005, 13:42
Back Door Man
Back Door Man is offline
Citaat:
Sasjeliefff schreef op 27-10-2005 @ 13:43 :
Tot half 4 op school forummen en msnen, daarna naar huis en heel hard opdrachten en scripties afmaken voor school.
Vannacht smsen.
Oud 27-10-2005, 14:50
kuik
kuik is offline
ik heb vandaag heel veel nuttige dingen gedaan, want ik ben naar college geweest en ik heb heel goed opgelet. daarna ging ik socializen in de metro en heb ik mijn ov-kaart voor 2006 alvast opgehaald en kaartjes voor nada surf en daarna zelfs nog een nieuw batterijtje in mn horloge laten zetten. net was ik naar de kapper en het is leuk en zometeen ga ik boodschappen doen en leren.
Oud 27-10-2005, 14:52
Verwijderd
Testweek, ANW en GS gedaan en dat ging verbazingwekkend lekker.
Oud 27-10-2005, 14:58
suikerprinses
suikerprinses is offline
gisteravond gezellig gedaan met mn beste vriendje. 4uurtjes geslapen en om kwart over 5 stond ik op want ik moest om 7uur werken. holéé. nu ben ik braque en ga ik tv kijken in mn bed.
Oud 27-10-2005, 15:27
vixen
vixen is offline
Ik zou vandaag druk bezig zijn, maar met blaasontsteking kom je niet zo ver. Dus vanavond maar cocktails drinken.
Oud 27-10-2005, 15:30
Haligh
Haligh is offline
naar school geweest en met een vriend koffie, sigaretten en hete choco genuttigd in de Teerkamer.
Oud 27-10-2005, 15:43
Verwijderd
omg ik wilde net een beetje olijfolie in mn haren smeren omdat ik dat wel vaker doe zodat mn haar niet fluffy wordt. Ik pakte het flesje dat naast de olijfolie stond, ik dacht dat het ook olijfolie was, maar dan in een kleiner flesje. Nou het bleek dus thaise vissaus te zijn en nu stink ik naar vis
Oud 27-10-2005, 15:45
Haligh
Haligh is offline
omg <3!
Oud 27-10-2005, 15:48
Verwijderd
ik moest naar school maar ik had geen zin dus ik heb uitgeslapen. toen heb ik dingen gekopieerd bij m'n papa op school en nu zit ik in het internetcafé en de jongen naast me zit vast met z'n vriendin aan de telefoon want hij zegt de hele tijd poepert
Oud 27-10-2005, 16:00
Heroïn Chique
Heroïn Chique is offline
Citaat:
vixen schreef op 27-10-2005 @ 16:27 :
Ik zou vandaag druk bezig zijn, maar met blaasontsteking kom je niet zo ver. Dus vanavond maar cocktails drinken.
oh jij ook al
Oud 27-10-2005, 16:15
Lady Jane
Lady Jane is offline
Vandaag weer stage gelopen, weer gefilmd omdat het gister was mislukt. Nu ging het stukken beter alleen heel veel zon en het was super warm en ik moest mijn winterjas aan omdat het in dec. wordt uitgezonden. Daarna naar huis en mijn schoenen opgehaald en ze hebben weer mooie hakjes. En vanavond moet ik werken.
Oud 27-10-2005, 17:05
monolo
monolo is offline
Citaat:
Roxane schreef op 27-10-2005 @ 16:43 :
omg ik wilde net een beetje olijfolie in mn haren smeren omdat ik dat wel vaker doe zodat mn haar niet fluffy wordt. Ik pakte het flesje dat naast de olijfolie stond, ik dacht dat het ook olijfolie was, maar dan in een kleiner flesje. Nou het bleek dus thaise vissaus te zijn en nu stink ik naar vis

awww
Oud 27-10-2005, 17:09
*amélie*
*amélie* is offline
vroeg opgestaan om te leren. toen naar school om tentamen te verpesten, maar dat was te voorspellen. daarna de stad in om met een vriendin ergens koffie te drinken en chocola te eten. en nu ben ik m'n kamer aan het opruimen
Oud 27-10-2005, 17:10
Tom Violence
Tom Violence is offline
Citaat:
Roxane schreef op 27-10-2005 @ 16:43 :

ik ging mijn opdrachten inleveren op school en nu hoor ik volgende week of die 2 kutfoto's goed zijn en of ik in het derde jaar mag blijven

en in het winkelcentrum van a'dam noord was er zo'n tante met zo'n ECI verkooppraatje. KOOP JE WEL EENS CD'S BOEKEN OF DVD'S? en ik zei NEE ALLEEN LP'S. en toen was ze d'r tekst kwijt. maar ik pwnde echt dat hele winkelcentrum, dat kan ik je wel vertellen. nou ja eigenlijk wilde ik alleen even opscheppen dat ik in het pauperwinkelcentrum van a'dam noord was.
Oud 27-10-2005, 17:12
Haligh
Haligh is offline
centrum van a'dam noord .
Oud 27-10-2005, 17:13
Tom Violence
Tom Violence is offline
shut. ze hebben zo'n eurowinkel en een sjonnie & anita markt en je kan niet rustig door de HEMA lopen zonder dat er een camperstelletje aan het bekvechten is <#
Oud 27-10-2005, 17:15
Haligh
Haligh is offline
eurowinkels.
en ja ik zie altijd een hoop paupers in noord.
dikke mensen op doorzakende brommertjes<3!
Oud 27-10-2005, 18:05
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
vixen schreef op 27-10-2005 @ 16:27 :
Heerst het ofzo?
Ik zit ook al gezellig aan de antibiotica.

Best kut, want ik moest vandaag werken, en ik dacht al 'jeej, ik mag in de hal werken, daar is een WC!", maar toen ik daar aan kwam zag ik dus dat die WC tot het randje volzat met kots.
Dus toen heb ik 't maar even 4 uurtjes opgehouden.

Verder geen zak gedaan vandaag. Alleen maar gevreten. En grapefruit siroop gedronken, en daarna burritos gemaakt zodat ik nog meer kon vreten EN meuren.
En straks ga ik m'n haar wassen en slapen, want ik ben moe en moet morgen weer om 5 uur m'n bedje uit
Oud 27-10-2005, 18:08
idontcare
idontcare is offline
ik was vanmorgen naar de opticien, lenzen dinsdag ophalen
verder met 2 vriendinnetjes/projectgenootjes aan project gewerkt, was heel gezellig
ennnn toen naar de stad
Oud 27-10-2005, 18:27
Verwijderd
cheers thanks a lot zegt:
OK
ik was aan het koken
en bob vult een pan met water voor zijn AARDAPPOLS
en loopt weg
en knoeit
en ik zeg
loverboy zegt:
jaaaa
KIJK eens uit
want er ging allemaal water over de rand
en hij draait zich om
en gooit die pan water OVER ME HEEN
omg
loverboy zegt:
neeeeeeeeee
ik was zo kwaad
dus ik pak een pot pindakaas
CASHEWnoten pindakaas welteverstaan
en smijt die op de grond maar alleen het deksel brak
en toen zei hij
DIE KRIJG JE STRAKS NAAR JE HOOFD
loverboy zegt:
omg foodfight
toen heb ik een emmer water over hem heen gegooid
alleen toen pakte hij mijn schone handdoeken om mee te dweilen
FUCKER
ik snap niet zo goed waar dit soort woede vandaan komt
loverboy zegt:
nee beetje eng allemaal wat daar gebeurt jongens
Oud 27-10-2005, 18:49
RockaholiC
RockaholiC is offline

ik had vandaag tentamen grammatica en het zou zo maar eens kunnen dat ik het net wel gehaald heb
daarna ging ik een opdracht maken maar toen toch maar niet en toen ging ik naar marleentje en gingen we smoken en toen kwam jim en gingen we muziek luisteren en pizza eten
Oud 27-10-2005, 18:58
Jolene
Jolene is offline
Stage was weer dodelijk saai maar ook wel vermakelijk, omdat die oma echt gek in dr hoofd is met dr gebler.Thuis lekker hamburgers gemaakt en teveel gegeten en de rest van de dag een beetje zitten klooien met photoshop en gemsnd.Zometeen komt een vriend me uit mn eenzaamheid verlossen .Ik loop al een half uur rond met een schaar om mn pony te knippen, maar ik durf niet want ik verpest het vast wel
Oud 27-10-2005, 19:14
Heroïn Chique
Heroïn Chique is offline
Citaat:
Hermione schreef op 27-10-2005 @ 19:27 :
bla
haha

herm mag ik onze foto plaatsen?
Oud 27-10-2005, 19:17
Dith
Dith is offline
Uitgeslapen, Christiane F. gekeken, gesprek gehad op school, orthopeed gebeld of mijn operatie niet eerder kon worden uitgevoerd, boos geworden op mijn liefde omdat ik mijn zin wilde en hij mij die natuurlijk niet gaf (wat heel erg logisch was) en dadelijk moet ik nog twee proefwerken leren.

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten