Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Ik denk steeds maar weer aan die twee uur in het vliegtuig.... Mijn vriend is echt hele lief voor me, hij had bloemen voor me toen ik van vakantie terug kwam...maar toch ben ik bang dat ik niet verliefd ben....soms denk ik weer van wel en dan weer van niet....och, laat ook maar...ik zeur alleen maar...de afgelopen 3 jaar heb ik niks anders gedaan dan zeuren over onbereikbare liefdes....het houd ook nooit eens op....
||
Citaat:
Verder overdrijf je nogal over die 2 uurtjes, ga iets leuks doen met je vriend ofsow, flinke beurt erachteraan en als het goed is denk je er dan alweer heel anders over. En als dat niet werkt, maak het dan gewoon netjes uit, want anders 'bedrieg' je je vriend alleen maar.
||
![]() |
Citaat:
Maar dat terzijde...twas waarschijnlijk en soort van bevlieging...want hoe realistisch zou een verliefdheid op zo iemand zijn..zoals al eerder gezegd is: hij is een onbekende en je ziet hem waarschjinlijk nooit meer... |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Seksverhalen Verwijderd | 318 | 04-02-2013 14:43 | |
Liefde & Relatie |
seks met mijn 'ex' my look a like | 16 | 23-09-2011 08:51 | |
Films, TV & Radio |
Friends seizoen 10 op tv! heavinly | 222 | 02-01-2005 18:03 | |
Verhalen & Gedichten |
[Dagboek] Uit het dagboek van... Flshman | 14 | 09-04-2004 16:35 | |
Liefde & Relatie |
Vriendin?!??? kate_temp | 16 | 05-11-2003 11:08 | |
Verhalen & Gedichten |
[(vervolg)Verhaal] Terugkomst van zielentocht Vlooienband | 16 | 15-05-2003 14:41 |