Oud 30-10-2005, 09:04
mira_love
mira_love is offline
Ik weet niet goed waar ik deze topic moest plaatsen dus heb ik hem maar hier neer gezet. Ik heb gisteren zo iets raars meegemaakt waar ik achteraf best wel van geschokken ben.

Ik zat gisteren in het vliegtuig terug van vakantie. Toen ik het vliegtuig binnenstapte stond daar dezelfde steward die ook op de heenvlucht aan boord was, een week geleden. Ik vond het gewoon toeval en ook wel grappig. Op de heenvlucht was het namelijk dit het geval. Ik had een broodje gekocht, maar hij had op dat moment geen wisselgeld voor mij. Hij zei dat hij dat later aan mij zou geven. Niet dus. IK naar hem toe voordat ik uitstapte en mijn wisselgeld vragen. Hij biedde zijn excusses aan enzo en vond het eigenlijk ook wel grappig. Maargoed. Nu gisteren. Ik zat op mijn stoel en opeens vloog mij een gevoel van liefde. De hele vlucht heb ik hem met mijn ogen gevolgd, moest ik weten waar hij was. Ik had erg veel last van 'kribbels' in mijn buik. Vooral toen ik moest uitstappen en hij doei tegen mij zei hield ik het niet meer uit. Ik ben toen als eerste naar de wc gegaan en ik stond helemaal te trillen! Toen liep hij samen met de andere bemanningsleden richting ons en ik kon mijn ogen maar niet van hem af houden!!!!! In de buis naar het station zat ik nog steeds te trillen!!! Ik kon het wel uitschreeuwen! Ik weet niet wat ik had! Maar nu komt het punt. IK heb een vriend en ik ben nu heel erg gaan twijfel aan mijn gevoelens voor hem. Hoe kan ik nou zomaar heftig verliefd worden op iemand die ik total niet ken!!! Ik snap er niks van!!! Ik heb gehuild en gehuild en ik kon niet slapen vannacht. Hoe kan ik nou zomaar verliefd worden, want volgens mij was dat dat daar boven in de wolken gebeurde. Ik vroeg mij af of anderen dit misschien herkennen. Ik schrijf het op omdat ik dit kwijt moet, maar ik weet dat het misschien heel vaag is allemaal voor jullie. Ik ben gewoon even de kluts kwijt!!!!!

Laatst gewijzigd op 30-10-2005 om 09:18.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 30-10-2005, 09:55
Nona
Nona is offline
Je kunt best even verliefd op een ander worden terwijl je nog gek op je vriend bent. Dat is helemaal niet erg, en als je bij je vriend wilt blijven hoef je er ook niets mee te doen. Want wie zegt dat zoiets zou werken= Je kent hem verder niet en het was, zoals je zelf zegt, alleen een bevlieging.

Overigens verplaats ik dit maar naar L_R.
Oud 30-10-2005, 10:00
BrunetJuh
BrunetJuh is offline
Dit was gewoon een bevlieging! Niks aan de hand, gewoon lekker verder van je vriend genieten!
Oud 30-10-2005, 10:11
elledc
elledc is offline
Je was letterlijk en figuurlijk 'in de wolken'
Je kan op meerdere persoon tegelijkertijd verliefd zijn hoor, daarom hoef je nog niet in paniek te slaan.
En liefdes op het eerste zicht duren meestal niet heel lang.
Met citaat reageren
Oud 30-10-2005, 10:20
ExVaal
ExVaal is offline
Vloog je met Transavia?
Met citaat reageren
Oud 30-10-2005, 10:42
Blaatkop
Blaatkop is offline
Citaat:
BrunetJuh schreef op 30-10-2005 @ 11:00 :
Dit was gewoon een bevlieging! Niks aan de hand, gewoon lekker verder van je vriend genieten!
een bevlieging haha... koning
Met citaat reageren
Oud 30-10-2005, 12:12
I C U
I C U is offline
Ach joh, niets van aantrekken, soms heb je dat gewoon, dat iemand ineens heel erg aantrekkelijk is. Zul je wel blijven houden ook. Geniet gewoon van je vriend en me tje vriend, het zit wel goed
Oud 30-10-2005, 14:30
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Goh, je vond heel even iemand anders aantrekkelijk... big deal. Ik heb dat zo vaak. Dan zie ik iemand in de bus of trein en dand enk ik: 'wow' etc. en dan zit ik ook te staren. Vervolgens in de collegezaal spot ik iemand anders en dan denk ik van haar weer: 'wow' etc. en zit daar naar te staren en ben die uit de bus/trein weer vergeten. hetzelfde heb jij ook gehad. Het lijkt me dan ook onzinnig om dit als 'verliefdheid' te betitelen, aangezien je m.i. niet verliefd kunt worden op iemand die je 2 keer hebt gezien en waar je maar 2 woorden mee hebt gewisseld.
Met citaat reageren
Oud 30-10-2005, 17:32
WolterB
WolterB is offline
Even een opwelling ws.
Je weet verder niets van hem en zn karakter, dus het moet alleen zijn uiterlijk (+ evt. stemgeluid) geweest zijn. Als je weer helemaal met beide benen op de grond staat, zal dit gevoel ws wel snel overgaan
Oud 31-10-2005, 07:09
mira_love
mira_love is offline
Citaat:
Vaal schreef op 30-10-2005 @ 11:20 :
Vloog je met Transavia?
ehm ja, hoezo????
Oud 31-10-2005, 10:33
Spiteful
Spiteful is offline
Dit lijkt me toch ook maar een bevlieging, zit er niet mee. Zelfs al zou je nu toch echt verliefd worden op iem anders, toch maar goed nadenken voor je je relatie weggooit imo.
Oud 31-10-2005, 12:36
spoof
spoof is offline
Klinkt als het axe-effect
Met citaat reageren
Oud 31-10-2005, 14:49
mira_love
mira_love is offline
Citaat:
Kruimel schreef op 30-10-2005 @ 10:55 :
Je kunt best even verliefd op een ander worden terwijl je nog gek op je vriend bent. Dat is helemaal niet erg, en als je bij je vriend wilt blijven hoef je er ook niets mee te doen. Want wie zegt dat zoiets zou werken= Je kent hem verder niet en het was, zoals je zelf zegt, alleen een bevlieging.

Overigens verplaats ik dit maar naar L_R.
Ik twijfel al een tijdje aan mij gevoelens voor mijn vriend. Maar na dit is gebeurd zijn mijn twijfels alleen maar groter.....ik kan wel huilen nu ik dit schrijf!
Ik denk steeds maar weer aan die twee uur in het vliegtuig....
Mijn vriend is echt hele lief voor me, hij had bloemen voor me toen ik van vakantie terug kwam...maar toch ben ik bang dat ik niet verliefd ben....soms denk ik weer van wel en dan weer van niet....och, laat ook maar...ik zeur alleen maar...de afgelopen 3 jaar heb ik niks anders gedaan dan zeuren over onbereikbare liefdes....het houd ook nooit eens op....
Oud 31-10-2005, 22:49
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Je stelt je aan. No offence.
Met citaat reageren
Oud 01-11-2005, 08:42
underthabridge
underthabridge is offline
Citaat:
mira_love schreef op 31-10-2005 @ 15:49 :
Ik twijfel al een tijdje aan mij gevoelens voor mijn vriend. Maar na dit is gebeurd zijn mijn twijfels alleen maar groter.....ik kan wel huilen nu ik dit schrijf!
Ik denk steeds maar weer aan die twee uur in het vliegtuig....
Mijn vriend is echt hele lief voor me, hij had bloemen voor me toen ik van vakantie terug kwam...maar toch ben ik bang dat ik niet verliefd ben....soms denk ik weer van wel en dan weer van niet....och, laat ook maar...ik zeur alleen maar...de afgelopen 3 jaar heb ik niks anders gedaan dan zeuren over onbereikbare liefdes....het houd ook nooit eens op....
Ik weet niet hoe lang jullie al wat hebben, maar het feit dat je niet non-stop verliefd op hem bent is niets bijzonders. Op een gegeven moment wordt je alleen op speciale momenten echt weer verliefd op je vriend(in), de rest van de tijd is dit gevoel vervangen door 'het houden van'. Dat is doodnormaal, stel je voor dat je de rest van je leven verliefd zou moeten zijn op je partner. Dat wordt volgens mij gewoon ongezond...
Verder overdrijf je nogal over die 2 uurtjes, ga iets leuks doen met je vriend ofsow, flinke beurt erachteraan en als het goed is denk je er dan alweer heel anders over. En als dat niet werkt, maak het dan gewoon netjes uit, want anders 'bedrieg' je je vriend alleen maar.
Oud 01-11-2005, 12:58
Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Letterlijk een bevlieging

Maar ik had zoiets ook. Toen had ik ongeveer 5 maanden met m'n vriend en toen ging ik een weekje op vakantie/studiereis en toen vond ik een jongen die mee ging wel leuk. Heb er ook een nacht van wakker gelegen daar, wist niet wat ik moest. Heb uiteindelijk toch voor m'n vriend gekozen, want ik kende die jongen amper en ik heb er geen spijt van. Ik had m'n vriend toen ook 2 weken niet gezien en ik zat nog in de twijfelfase van de relatie, dus dan heb je dat al snel. Toen ik terugkwam, was m'n vriend heel blij me weer te zien en ik mocht nooit meer zo lang alleen weggaan enzo..en ik zat maar met m'n twijfels Maar na weer een weekend samen was ik die jongen al lang weer vergeten en heel blij dat ik voor m'n vriend gekozen had.

Dus ik zou gewoon leuke dingen gaan doen met je vriend en dan ben je die steward ongetwijfeld zo vergeten. Bedenk maar hoe goed je hem kent, nauwelijks dus (en dat zal waarschijnlijk ook niet beter worden) Niet teveel twijfelen en gewoon genieten van de relatie die je nu hebt. En mocht het gevoel minder worden, dan merk je dat vanzelf en kun je altijd nog doen wat je wilt.

Laatst gewijzigd op 01-11-2005 om 13:00.
Met citaat reageren
Oud 01-11-2005, 13:14
Verwijderd
kwamen die kriebels niet gewoon door luchtziekte?
en dan denken 'ooh ik voel iets kriebelen en ik kijk naar de steward, komt vast door elkaar' en jezelf wijsmaken dat je hem dus aantrekkelijk vindt en dar van de weeromstuit ook maar gaan vinden...
Met citaat reageren
Oud 01-11-2005, 17:41
mira_love
mira_love is offline
Vind het jammer dat er hier mensen zijn die me niet echt serieus nemen zo te lezen. maar goed, aan de andere kant snap ik het wel want het is zo best wel een beetje een raar verhaal. Maar ik voel en beleef het nu eenmaal zo. Ik ken mij vriend ik nog maar een maand dus het is allemaal nog maar heel pril. Ik ben echt geschrokken van mezelf dat ik zomaar iets voelde voor die steward, wat zeker weten geen luchtziekte was! het was gewoon echt liefde op het eerste gezicht om het zo maar te zeggen. Ik weet dat ik hem nooit meer zie, maar dat neemt niet weg dat het me niet kan raken van binnen. maargoed. Ik kijk hoe dit zich ontwikkelen de komende twee weken, als ik dan nog steeds heel erg twijfel moet ik toch maar met mijn vriend praten en dit eens uitleggen. Hij is heel erg lief, had bloemen voor mij gekocht toen ik terug kwam , ik voel me goed bij hem, kan mezelf zijn, maar ik ben toch bang dat dat niet genoeg is....Oja, mijn berichtje van gistermiddag, is achteraf gezien wel een beetje wanhopig als ik het zo lees. Ik had gisteren ook zo'n rot dag.....dan zeg je wel eens iets wat nergens op slaat....
Nou ja, bedankt voor de berichtjes!

Laatst gewijzigd op 01-11-2005 om 17:47.
Met citaat reageren
Oud 01-11-2005, 19:24
U*NiQ
U*NiQ is offline
Een klassiek geval van pure aantrekkingskracht. Sommigen noemen het liefde op het eerste gezicht. Maar het vreemde aan dat soort dingen is dat je er later eigenlijk wening aan hebt, omdat je op dat moment puur zijn uiterlijk en zijn voorkomen leuk vind. Je weet verder niets van hem!
Mijn tip: Vergeet hem en ga lekker verder met je vriendje, waar je heel veel van houdt
Met citaat reageren
Oud 01-11-2005, 20:16
Sanoeske
Sanoeske is offline
Citaat:
mira_love schreef op 01-11-2005 @ 18:41 :
Vind het jammer dat er hier mensen zijn die me niet echt serieus nemen zo te lezen. maar goed, aan de andere kant snap ik het wel want het is zo best wel een beetje een raar verhaal. Maar ik voel en beleef het nu eenmaal zo. Ik ken mij vriend ik nog maar een maand dus het is allemaal nog maar heel pril. Ik ben echt geschrokken van mezelf dat ik zomaar iets voelde voor die steward, wat zeker weten geen luchtziekte was! het was gewoon echt liefde op het eerste gezicht om het zo maar te zeggen. Ik weet dat ik hem nooit meer zie, maar dat neemt niet weg dat het me niet kan raken van binnen. maargoed. Ik kijk hoe dit zich ontwikkelen de komende twee weken, als ik dan nog steeds heel erg twijfel moet ik toch maar met mijn vriend praten en dit eens uitleggen. Hij is heel erg lief, had bloemen voor mij gekocht toen ik terug kwam , ik voel me goed bij hem, kan mezelf zijn, maar ik ben toch bang dat dat niet genoeg is....Oja, mijn berichtje van gistermiddag, is achteraf gezien wel een beetje wanhopig als ik het zo lees. Ik had gisteren ook zo'n rot dag.....dan zeg je wel eens iets wat nergens op slaat....
Nou ja, bedankt voor de berichtjes!
je kent je vriend pas een maand? of lees ik dat nou verkeerd...ni dat geval kun je er beter meteen mee stoppen als je dan al twijfelt aan je gevoelens..
Maar dat terzijde...twas waarschijnlijk en soort van bevlieging...want hoe realistisch zou een verliefdheid op zo iemand zijn..zoals al eerder gezegd is: hij is een onbekende en je ziet hem waarschjinlijk nooit meer...
Met citaat reageren
Oud 01-11-2005, 22:20
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Er bestaat geen 'liefde op het eerste gezicht'. Wél lust op het eerste gezicht.
Met citaat reageren
Oud 02-11-2005, 14:07
mira_love
mira_love is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 01-11-2005 @ 23:20 :
dan verschillen wij van mening, maar denk dat dat wel zeker bestaat! maargoed...ieder zijn eigen mening natuurlijk
Oud 02-11-2005, 15:30
Magican
Magican is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 01-11-2005 @ 23:20 :
Die ga ik onthouden omdat het zo waar is
Oud 02-11-2005, 18:20
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 30-10-2005 @ 15:30 :
Goh, je vond heel even iemand anders aantrekkelijk... big deal. Ik heb dat zo vaak. Dan zie ik iemand in de bus of trein en dand enk ik: 'wow' etc. en dan zit ik ook te staren. Vervolgens in de collegezaal spot ik iemand anders en dan denk ik van haar weer: 'wow' etc. en zit daar naar te staren en ben die uit de bus/trein weer vergeten. hetzelfde heb jij ook gehad. Het lijkt me dan ook onzinnig om dit als 'verliefdheid' te betitelen, aangezien je m.i. niet verliefd kunt worden op iemand die je 2 keer hebt gezien en waar je maar 2 woorden mee hebt gewisseld.
Exactly my thoughts!
Oud 02-11-2005, 21:09
Optima
Optima is offline
what happens in the clouds, stays in the clouds....
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten