Advertentie | |
|
![]() |
|
The Wolf Man - 7/10.
Laatst gewijzigd op 09-11-2005 om 12:03. |
![]() |
|
A history of violence.
Wel leuk. De actie was lekker expliciet in beeld gebracht en de gesprekken waren ook af en toe best grappig. Bij de muziek (van Howard Shore) had ik soms wel het gevoel alsof het deuntjes waren die LOTR niet gered hadden.... Maarkan aan mij liggen. Minpuntjes waren de sex- en naaktscenes die niks toevoegden en het plotselinge eind.
|
Robots
![]() ![]() Lekker makkelijk kijken (zoals alle animatiefilms), grappig, er zit verhaal in en het moraal is niet irritant overdreven naar de voorgrond geschoven, zoals bij sommige animatiefilms. Oog voor detail, goede stemmen... Ok, ik ben blij. ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() Ja hoor, lekker makkelijk kijken.
||
Citaat:
Spoiler
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
Una Giornata Particolare - Prachtig > 8.5/10
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
Casshern - Nee, dit was niet echt veel, maar ook niet volkomen kut. 5.5/10
Laatst gewijzigd op 11-11-2005 om 09:10. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Psycho (1960)
Fantastische film. Hoewel ik er natuurlijk veel van gehoord had, ging het eigenlijk heel ergens anders over dan ik verwacht had. Er was veel meer 'spanning' en veel minder 'horror'. (Daarentegen heb ik nog nooit eerder een Hitchcock gezien.) Het einde zie je op zich wel vanaf halverwege aankomen, maar desondanks blijft de aandacht volstrekt bij het scherm. Absolute aanrader. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Zal wel even zoeken ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
ok dan ... iig : Danny the dog : Ruig! , het overtrof al mn verwachtingen ik ben geen jet li fan maar vond deze toch erg goed te doen |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
L.A. Confidential - Eindelijk. Hij was echt heel erg goed, leuk hoe ze telkens maar een aantal elementen uit de jaren 50 hadden gepakt en die op de achtergrond geschoven hadden, zodat het ook niet echt een eerbetoon werd. Alhoewel ik het op een andere manier leuk vond dan de regisseur bedoelde zag ik later in de extras. Linkjes naar de waargebeurde dingen waren ook erg leuk. De rol van Crowe was erg gaaf, deed me veel denken aan Marv van Sin City (of andersom, ik weet niet wat er eerder was, het boek van L.A. of de comic van Sin City), Kevin Spacey was echt hilarisch. Muziek was ook lekker. Ik heb me prima vermaakt!
8.5/10 Laatst gewijzigd op 12-11-2005 om 11:55. |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Zelfmoord en pijn... Jaymes | 12 | 20-08-2013 00:28 |