Oud 08-11-2005, 23:42
Verwijderd
Citaat:
Cookie schreef op 07-11-2005 @ 18:44 :
Niets maar het feit dat ie wat wil proberenmaakt het voor mij eigenllijk niet zo acceptabel
Huh, was daar nog discussie over dan?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 09-11-2005, 07:33
RoB!N
RoB!N is offline
is haar zus niet lekker dan? Ik zou gewoon dat zusje een keer uit nemen ofzo en dan flink dronken worden dat je er de volgende dag niks meer van weet
Met citaat reageren
Oud 09-11-2005, 13:09
Verwijderd
waar reageren we nog op, dat joggie reageert zelf niet eens.
Met citaat reageren
Oud 09-11-2005, 13:23
Cookie
Cookie is offline
Citaat:
nare man schreef op 09-11-2005 @ 00:42 :
Huh, was daar nog discussie over dan?
Niet direct maar volgens mij was het nog niet echt duidelijk.
Oud 10-11-2005, 20:12
mysecret
mysecret is offline
Citaat:
_Mosquito_ schreef op 09-11-2005 @ 14:09 :
waar reageren we nog op, dat joggie reageert zelf niet eens.
nee vind je het gek.. hij zit nu dat kleutertje op te geilen
Oud 14-11-2005, 12:21
your_lovin
your_lovin is offline
zucht ja daar moet ik dus even op reageren.
Laten we zeggen dat je ongeveer alle partijen tekort doet in deze als je het over kleutertje en jochie hebt.

Beetje eenvoudig denk je niet om lekker te polariseren en denkt te weten hoe iemand in elkaar steekt.

goed tot zover de agressieve reactie.

Stel je nu eens voor dat ik alleen de vraag had gesteld:
zusje van mijn vriendin is verliefd op mij, heb je zoiets al eens meegemaakt en wat zou jij doen?.

grappige is dat ik dan waarschijnlijk eerder gecoached dan geflamed zou worden. Punt is dat wat je doet ertoe doet en niet dat wat je denkt. Ik geloof er bijvoorbeeld niet in dat je nooit op een ander verliefd zou kunnen worden of in verleiding zou kunnen komen (blijkt maar weer he ) Kijk eeuwige trouw geloof ik dan weer wel in, maar niet dat dat altijd eenvoudig is om vol te houden. mensen die dat wel denken vindt ik persoonlijk wat naief.
Met citaat reageren
Oud 14-11-2005, 12:41
Al Murphy
Al Murphy is offline
Citaat:
your_lovin schreef op 14-11-2005 @ 13:21 :
Stel je nu eens voor dat ik alleen de vraag had gesteld:
zusje van mijn vriendin is verliefd op mij, heb je zoiets al eens meegemaakt en wat zou jij doen?.

grappige is dat ik dan waarschijnlijk eerder gecoached dan geflamed zou worden. Punt is dat wat je doet ertoe doet en niet dat wat je denkt. Ik geloof er bijvoorbeeld niet in dat je nooit op een ander verliefd zou kunnen worden of in verleiding zou kunnen komen (blijkt maar weer he ) Kijk eeuwige trouw geloof ik dan weer wel in, maar niet dat dat altijd eenvoudig is om vol te houden. mensen die dat wel denken vindt ik persoonlijk wat naief.
-> Neen, nooit meegemaakt + ik zou me in dat geval nog steeds zorgen maken dat het me zo bezighoudt.

-> Het gaat er niet om dat je niet kan/mag verliefd worden op een ander, ook al heb je een relatie. Het gaat er wel om dat je op deze manier een situatie creëert die voor zowat iedereen onhoudbaar is. Je kan het immers niet maken dat je 'eender wanneer' bij je schoonfamilie (zal ik het zo maar noemen) plots van dochter en slaapkamer wisselt. Voor zo'n dingen mengen schoonmama's laxeermiddel in je ontbijt, en hebben schoonpapa's wel ergens een lederen riem klaarliggen.

-> Eeuwige trouw is misschien niet altijd eenvoudig, maar deze situatie is wel eenvoudig. Blijf altijd met je handen van het 5-jaar-jongere zusje van je vriendin. ALTIJD.
Oud 14-11-2005, 13:32
Spiteful
Spiteful is offline
Dat doet hij toch...
Oud 14-11-2005, 16:32
=zwart wit=
=zwart wit= is offline
je zou direct voor haar vallen als je vrij was geweest. gelijk uitmaken met je huidige vriendin. omdat je als je ze beide ziet toch een beetje heen en weer getrokken gaat worden.

persoonlijk zou ik geen relatie met haar zusje beginnen. hooguit over een tijd als je vriendin zelf weer een vriend heeft en er over heen is.

je valt voor haar als je geen ander zou hebben. wat betekent die ander dan voor jou.

maar goed, je was blijkbaar niets meer van plan. maar het is toch leuk om zowel met je vriendin als met haar zusje eerlijk om te gaan. hoe haalt dat zusje het eigenlijk in haar kop om verliefd op jou te worden? jezus. geef aan dat zusje dus niets toe of maak het uit. als jíj begint te twijfelen tussen die meiden zou ik wegwezen.
Met citaat reageren
Oud 14-11-2005, 17:48
Rioto
zielig figuur
Met citaat reageren
Oud 14-11-2005, 20:18
Vice
Vice is offline
Citaat:
mysecret schreef op 10-11-2005 @ 21:12 :
nee vind je het gek.. hij zit nu dat kleutertje op te geilen
Waarom niet. Niks mis met een beetje fantaseren.
Oud 20-11-2005, 15:28
Dutch-Boost
Dutch-Boost is offline
Citaat:
nare man schreef op 05-11-2005 @ 03:02 :
Jij kijkt ook wel eens anime, toch? Ga dan eens 'boku wa imouto ni koi wo suru' kijken en herzie dan je oordeel over wat 'ziek' is.
leg dit eens uit aub?
Met citaat reageren
Oud 21-11-2005, 17:29
BleuEyes
BleuEyes is offline
Citaat:
Methuselah schreef op 03-11-2005 @ 15:35 :
Keihard batsen natuurlijk.
Met citaat reageren
Oud 21-11-2005, 20:16
Juda[NL]
Juda[NL] is offline
Ik zou gelijk een pedo-pas aanvragen
Oud 21-11-2005, 20:33
Friendly Friend
Friendly Friend is offline
Pak ze gewoon allebei en ze moeten het niet van elkaar komen te weten natuurlijk. Vet toch als je daar logeert? Pak je eerst je vriendin en als ze slaapt ga je stiekem naar haar zusje. Als je daarmee klaar bent kruip je gewoon weer in het bed bij je vriendin.

Met citaat reageren
Oud 21-11-2005, 20:36
Juda[NL]
Juda[NL] is offline
Citaat:
Raphael Kaffiya schreef op 21-11-2005 @ 21:33 :
Pak ze gewoon allebei en ze moeten het niet van elkaar komen te weten natuurlijk. Vet toch als je daar logeert? Pak je eerst je vriendin en als ze slaapt ga je stiekem naar haar zusje. Als je daarmee klaar bent kruip je gewoon weer in het bed bij je vriendin.

1 woord: Ranzig.
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten