@Snoopy: Het was inderdaad ook de planning om naar Maastricht te gaan, maar we gingen toch maar voor Scheveningen
Gisteren was het heerlijk. Ik was pas rond kwart over één thuis
Hij had zich (natuurlijk

) verslapen, dus ik ging eerst lekker bij hem langs. Naja, dat was uiteindelijk natuurlijk niet zo heel verstandig, want het werd steeds later dat we weg gingen. Maar dat maakt niet uit

Samen lekker treinen en heerlijk tegen hem aan, in zijn armen doezelen in de trein

Ik kwam nog een vriend tegen, naja, dat was wat minder (die vriend

) en verder was het echt super.
In Scheveningen heerlijk samen over het strand gelopen. Lekker uitgewaaid en over van alles gepraat. Dat voelde zo goed. Alsof ik alles kon zeggen en dat het goed was. Zo vertrouwd en veilig voel ik me bij hem.
Echt heerlijk om even een dagje echt alleen met z'n tweetjes te zijn. Even zonder iemand erbij, even lekker kleffen als wij dat willen enzo

Het voelde echt super.
Ik heb allemaal nieuwe ervaringen opgedaan en dat vind ik ook heel fijn. Echt dingen die ik nog nooit gedaan heb, maar wel met hem nu deel en waarbij ik dus ook altijd aan hem zal moeten denken.
We zijn ook nog naar de film geweest en daarna weer naar huis. Het liefst was ik zo bij m in bed gekropen om lekker in zijn armen in slaap te vallen. Maar daarvoor moet ik nog twee nachtjes wachten.
We waren pas laat thuis, dus gingen eerst naar zijn huis en dan bracht hij me thuis. Met tegenzin ben ik de auto uitgestapt

Ik kan gewoon niet genoeg van m krijgen, zelfs niet na een hele dag bij hem zijn

Nu wachten tot morgen voordat ik m weer zie. Dat zou een eitje moeten zijn, maar toch zou ik hem het liefst nu alweer zien

Echt elke keer verbaas ik me weer hoe oprecht hij me kan raken. Zo van 'nee Loon, lul nou niet zo, ik zie toch hoe het is!'. Bij hem hoef ik me niet groot te houden, bij hem mag ik ook klein en kwetsbaar zijn. Ik vind het nog erg moeilijk om daar aan toe te geven, maar toch weet hij het altijd weer te bereiken. Hij weet toch maar te bereiken dat ik dat kleine stukje wat door mij zo goed bewaard wordt voor de buitenwereld, aan hem laat zien.
Moeilijk, maar wel super.