Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-09-2004, 18:06
???
??? is offline
hoi allemaal,

ik zit met een probleem...
ik heb nu ruim 2 jaar een relatie met een leuke en lieve jongen.
alles gaat goed er is alleen een probleem...
ik heb de laatste maanden geen zin meer in sex, hoe dat komt weet ik niet.
maar soms doe ik het maar tegen mijn zin omdat ik ook niet altijd nee wil zeggen (zie hem al alleen de weekenden) maar ja dat is ook niet goed dat weet ik.

hebben jullie misschien tips en ideeën om het leuker/spannender te maken???

alvast bedankt!!!

groetjes me
Met citaat reageren
Oud 12-09-2004, 18:11
LMP
LMP is offline
Macht spelletjes zijn leuk. Probeer wat nieuwe standjes.
Met citaat reageren
Oud 12-09-2004, 18:12
???
??? is offline
Citaat:
Luka schreef op 12-09-2004 @ 19:11 :
Macht spelletjes zijn leuk. Probeer wat nieuwe standjes.
wat versta jij onder macht spelletjes???
(voorbeelden)
Met citaat reageren
Oud 12-09-2004, 18:14
Verwijderd
Tegen hem vertellen wat er aan de hand is, zodat hij daar rekening mee kan houden door je bijvoorbeeld uitgebreid te verleiden.
Met citaat reageren
Oud 12-09-2004, 18:16
???
??? is offline
Citaat:
Sarah schreef op 12-09-2004 @ 19:14 :
Tegen hem vertellen wat er aan de hand is, zodat hij daar rekening mee kan houden door je bijvoorbeeld uitgebreid te verleiden.
hij weet ervan en vind het ook niet leuk dat ik nooit zin heb.
we hebben het er wel over hoe we het leuker kunnen maken maar ja....er komt niet veel uit.
Met citaat reageren
Oud 12-09-2004, 18:28
Cootje
Cootje is offline
al nagedacht over het geen dat je misschien niet meer zoveel in die jongen ziet?

en anders ga je naar de kamasutrabeurs of te wel: probeer veel nieuwe dingen uit
Met citaat reageren
Oud 12-09-2004, 18:33
Verwijderd
Oke
Hoe vaak hebben jullie nu nog seks?
Ben je sinds een paar maanden medicatie (pil telt ook) gaan gebruiken, zo ja welke?
Heb je stress, ben je neerslachtig, ben je ergens bang voor? Niet alleen op seksueel/relationeel gebied maar in het algemeen.
Hebben jullie meer of erger ruzie dan eerst?
Heb je wel eens het gevoel dat jullie relatie saai is?
Heb je wel vaak zin in knuffelen en zoenen?
Doen jullie aan orale of manuele seks?
Als hij zin in seks heeft, hoe laat hij dat dan merken?
Hecht hij waarde aan jouw orgasme (ongeacht of je dat zelf doet)?
Als hij zin in seks heeft maar jij niet, hoe voel je je dan?
Als jullie seks hebben, is dat dan (bijna) steeds hetzelfde of elke keer anders? Als het vaak hetzelfde is, hoe dan? Is dat hoe jij het 't leukst vindt?
Besteed hij tijdens de penetratie veel aandacht aan jou of ligt hij gewoon maar te 'neuken'?
Met citaat reageren
Oud 12-09-2004, 21:15
???
??? is offline
Citaat:
Sarah schreef op 12-09-2004 @ 19:33 :
Oke
Hoe vaak hebben jullie nu nog seks?
ehm nou meestal 1 keer in het weekend, soms vaker maar bijna nooit.

Ben je sinds een paar maanden medicatie (pil telt ook) gaan gebruiken, zo ja welke?
nee ben al 2 jaar aan de pil dus denk niet dat het daar aan ligt.

Heb je stress, ben je neerslachtig, ben je ergens bang voor? Niet alleen op seksueel/relationeel gebied maar in het algemeen.
hmm ik ben net klaar met school en kon moeilijk werk vinden, waardoor ik wel vaak baalde dat het zo moeilijk was enzo maar ja gelukkig heb ik nu leuk werk...misschien dat ik daar ook wel beetje meebezig ben omdat het heel druk is e.d. en alles is nog nieuw en de rest ben ik laatste paar maand druk geweest met stage en afstuderen.

Hebben jullie meer of erger ruzie dan eerst?
nee.

Heb je wel eens het gevoel dat jullie relatie saai is?
nee, ik heb het verder heel leuk met hem..

Heb je wel vaak zin in knuffelen en zoenen?
ja daar heb ik wel vaak zin in, lekker knus bij elkaar op de bank zitten of in bed liggen, lekker knuffelen en zoenen.

Doen jullie aan orale of manuele seks?
ja (hij vaker bij mij dan ik bij hem).

Als hij zin in seks heeft, hoe laat hij dat dan merken?
door mij op "intieme plaatsen" te strelen of hij fluisterd het in me oor, zo van ik heb zin in je oid.

Hecht hij waarde aan jouw orgasme (ongeacht of je dat zelf doet)?
ja, hij wil altijd graag dat ik klaarkom als we sex hebben.

Als hij zin in seks heeft maar jij niet, hoe voel je je dan?
schuldig, dan heb ik weer zoiets van ik zeg alweer nee. en dat vind ik natuurlijk niet leuk en hij ook niet.

Als jullie seks hebben, is dat dan (bijna) steeds hetzelfde of elke keer anders? Als het vaak hetzelfde is, hoe dan? Is dat hoe jij het 't leukst vindt?
we doen het wel vaak hetzelfde, ehm ja hoe op z'n hondjes of gewoon met gezichten naar elkaar toen en dan ondertussen nog zoenen e.d.

Besteed hij tijdens de penetratie veel aandacht aan jou of ligt hij gewoon maar te 'neuken'?
hmm ja ligt eraan meestal wel zoenen (zie boven) maar met sommige standjes kan dat niet..en dan is het wat minder.

Laatst gewijzigd op 12-09-2004 om 21:22.
Met citaat reageren
Oud 12-09-2004, 21:39
AngelLena
AngelLena is offline
Denk inderdaad dat jullie dan aan vernieuwing toe zijn, dat de sex een beetje een sleur wordt wat je elk weekend overkomt omdat het erbij hoort, maar verder ook niets meer en niets minder dan dat.

Probeer eens een blinddoek, handboeien (of een stuk touw of handdoek oid), andere standjes, erotische massages, combinaties daarvan, zoek eens andere locaties uit dan het oude vertrouwde bedje, ga dingen ondernemen. Misschien dat dat het weer wat op kan wekken.

En anders zullen jij en je vriend er mee moeten leren leven dat het een paar weken ook een heel rustig weekend kan zijn zonder sex. Soms heb je gewoon van die weken dat sex het laatste is waar je aan wil denken, en tegen je zin in toch doen maakt het absoluut niet leuker. Hou dan de eer aan jezelf en zeg wel nee, is misschien niet altijd leuk voor hem, maar een relatie is geven en nemen, en een paar weken later heb je misschien wel weer zin en is het weer geweldig, wat vaak ook meteen inhoudt dat je vaker zin krijgt, en daarna weer een afzakker hebt en weer een paar weken geen zin hebt. Een sexleven heeft pieken en dalen (vooral bij de vrouw), daar kom je niet onderuit, en daar moet je mee leren omgaan. Als je in een dal zit, moet je niet proberen een piek op te wekken, want dan zak je alleen maar verder in het dal.
Oud 12-09-2004, 22:44
Al Murphy
Al Murphy is offline
Het lijkt me een beetje dat er te veel een soort sleur is gekomen.
Dat je seks hebt omdat het weekend is en je vriend is er, en niet gewoon... tja, waarom hebben mensen seks... om kindjes te maken ofzo.

Sommige dingen worden dan heel wat minder spontaan, een kwestie van moeten, omdat het hoort, en omdat je het al maanden/jaren zo doet. Kan dat?

Je zegt dat je het leuk hebt met hem. Is het ook nog steeds spannend? Volgens mij kan 'een mens' het perfect leuk hebben in een relatie, zonder dat het een uitdaging is, zonder dat er spanning is, zonder kriebels in de buik, en soms is dat wat nefast voor de feestvreugde.

Het lijkt me dan ook best aannemelijk dat je misschien in het weekend, als het weer eens 'moet', geen zin hebt. Maar op dinsdag wil je dan weer wel en is hij er godverdomme niet. Ik gok maar iets, hoor. Maar volgens mij helpt het jou en jullie beiden nog het meest als je op zo'n momenten de auto/fiets/trein/bus zou nemen en dan 'lekker spontaan' gaan doen.

Misschien kan het ook helpen om de volgende keer niet te wachten tot hij aan je begint te friemelen, en impliciet vraagt om seks. Neen, volgende keer neem jij het initiatief. Dan zal je seks misschien redelijk snel niet alleen meer assosiëren met 'geen goesting'. Streel 'm maar eens onverwacht op een intieme plek, je zal zien dat hij dat leuk vindt. En jij zal het leuk vinden dat hij het leuk vindt. Of zoiets. Ach, ik roep ook maar iets. Maar maak het voor jezelf nog maar eens extra leuk.
Met citaat reageren
Oud 13-09-2004, 11:14
???
??? is offline
allereerst bedankt voor jullie reacties!!!

het is inderdaad weleens het geval dat ik door de weeks wel zin heb, maar naar hem toe gaan is geen optie.
hij woont in een andere stad en hij is chauffeur dus is weinig thuis...anders was ik ook zeker wel vaker langs gegaan.
dus we moeten het echt van de weekenden hebben dat we elkaar zien.

nog meer tips???
Met citaat reageren
Oud 13-09-2004, 11:50
MightyDuck
MightyDuck is offline
Citaat:
??? schreef op 13-09-2004 @ 12:14 :
allereerst bedankt voor jullie reacties!!!

het is inderdaad weleens het geval dat ik door de weeks wel zin heb, maar naar hem toe gaan is geen optie.
hij woont in een andere stad en hij is chauffeur dus is weinig thuis...anders was ik ook zeker wel vaker langs gegaan.
dus we moeten het echt van de weekenden hebben dat we elkaar zien.

nog meer tips???
Dit riekt naar een verveling door het gedwongen tijdstip ( het "moet" in het weekend )

Ff doorbreken, hou de spanning door de weeks vast, geil jezelf op en hup. Dat is de meest simpele oplossing.

Als je door de weeks wel zin hebt lijkt me er verder niet echt sprake van het "maatjes-syndroom"
Oud 14-09-2004, 18:06
???
??? is offline
oke bedankt allemaal!!!

als er nog meer tips zijn hoor ik het graag
Met citaat reageren
Oud 14-09-2004, 23:04
Al Murphy
Al Murphy is offline
Ik weet niet of ik tips heb waar je iets aan hebt. Maar als het echt niet lukt om hem ook in de week te zien (ook al kan lukt het maar eens in de drie maand om voor hem 5 uur op de trein te zitten bijvoorbeeld, ik zou het toch minstens een keer doen, omdat je het eigenlijk wel wil, en om het patroon te doorbreken).

Maar probeer voorlopig vooral jullie negatieve spiraal te doorbreken. als je in het weekend geen zin hebt in seks, en hij wel, stel dan iets anders leuks voor. Doe iets leuks. Geef je allebei niet de kans om je slecht te voelen bij (voor hem) het geil zijn, maar niks in de plaats geven, of (voor jou) het gevoel van niet alles aan je schatteke te kunnen geven.

Probeer wat seks betreft inderdaad eens wat dingen uit waar je nieuwsgierig naar bent. Zijn er dingen waar je misschien nieuwsgierig naar bent?
Voor sommigen is dit misschien eens een triootje proberen. Voor anderen is dat een speeltje. Voor nog anderen is dat een 'prikkelende film' die je wel zin doet krijgen (kan dat eigenlijk wel voor meisjes? Geen zin hebben, en door zoiets wel zin krijgen?).

Vind je jezelf mooi en aantrekkelijk? Probeer je af en toe onweerstaanbaar mooi voor hem te maken. Of nog onweerstaanbaarder en mooier. Of er minstens gewoon heel goed uit te zien. Dat geeft je vanzelf meer zelfvertrouwen, een positievere uitstraling en misschien (voor sommigen lukt dat toch) ook meer zin om hem te pakken.

En wat me ook wel een goed idee lijkt. Als je in de week zin krijgt in hem en je hebt niet de kans om hem ook echt te zien/pakken: sluit je alleen op, doe het licht uit of doe je ogen toe, gooi je kleren bij wijze van spreken aan de kant, en laat je toch maar gaan. Doe dan tenminste alsof hij erbij is. Laat jezelf maar gaan. Plezier voor 1 is minder dan plezier voor 2. Maar nog altijd veel meer dan geen plezier. En je hebt gewoon nood - zou ik zeggen - aan iets meer plezier in dat aspect van jullie relatie.

Als je het stom vind wat ik voorstel, mag je dat gerust zeggen hoor. Maar misschien heb je er wel iets aan.
Met citaat reageren
Oud 15-09-2004, 11:37
???
??? is offline
Citaat:
Armadillo1429 schreef op 15-09-2004 @ 00:04 :

Als je het stom vind wat ik voorstel, mag je dat gerust zeggen hoor. Maar misschien heb je er wel iets aan.
nee hoor ik vind het niet stom, sommige dingen kunnen misschien idd wel helpen thanx
Met citaat reageren
Oud 20-09-2004, 17:33
evanescence
evanescence is offline
Ik zie mijn vriend ook alleen in weekenden, en ik denk niet dat het daar aan ligt...misc wat al eerder werd gevraagd komt het door omdat je (ik zeg BV) neerslachtig bent...ik merk als ik doordeweeks thuis weer gekut heb gehad met mijn ouders dat ik in het weekend ook minder zin heb om te sexen, de ruzies gaan namelijk meestal over de relatie met mijn vriend (mn ouders doen kut erover)...verder denk ik dat je na 2 jaar wel wat andere dingen kan gaan proberen, spelletjes, speeltjes, andere soort sex...gewoon beetje proberen...mijn vriend en ik doen dat ook en het is wel erg spannend....ik weet niet of je hier iets aan hebt...iig suc6...owja wat ik wil zeggen, je moet wel goed overna denken of je wel echt van hem houdt...

Regels voor berichten