Advertentie | |
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
||
Citaat:
Terwijl het wettelijk bezien verboden is, wordt het toch door de politie gedoogd. Dus kunnen mensen het vrijelijk gebruiken. Maar als morgen de politie opdracht krijgt alle softdrugs-kopers/verkopers meteen de bak in te gooien, kunnen mensen dat niet meer gebruiken. (althans in het openbaar) Mensen worden beknot in hun vrijheid, en dat is vinden ze niet fijn. Het hoofddoekje is slechts een van de vele redenen voor al die rellen (vermoed ik). |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Sarkozy wil relschoppende buitenlanders uitzetten
Uitgegeven: 9 november 2005 16:02 Laatst gewijzigd: 9 november 2005 16:14 PARIJS - Alle mensen die in het kader van de onlusten in Franse steden door de rechter zijn veroordeeld en niet de Franse nationaliteit hebben, moeten worden uitgezet. De Franse minister van Binnenlandse Zaken Nicolas Sarkozy heeft dit woensdag van de prefecten in het land geëist. Het bevel tot uitzetting geldt ook voor buitenlanders die over geldige verblijfsvergunningen beschikken. Adblock Volgens Sarkozy gaat het tot dusverre om 120 mensen. "Ik heb de prefecten (hoogste vertegenwoordigers van de Staat in de departementen) gevraagd die personen terstond uit te zetten", zei Sarkozy in het parlement. http://www.nu.nl/news/622979/21/Sark...uitzetten.html |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Vandaag las ik in de metro de column van Pamela Hemelrijk. Eerst vroeg ik mij af of ze nou werkelijk zo dom was, of gewoon een leugenaar, om al die onwaarheden te verkondigen. Maar de eigenlijke dombo was ik, omdat ik niet inzag dat ze dat natuurlijk express deed. Links moet ophouden met de intellectueel hoogbegaafde professor te zijn, en zich ook verlagen tot taalgebruik die de kiezer aantrekt. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
vind je het gek dat ze in omstand komen? maja zou jou iets uit maken en wat heeft hun geloof er nou mee te maken? mogen ze daarom geen normaal leven lijden? mogen ze daarom niet werken? moeten ze daarom in achterstandswijken leven? moeten ze daarom omdat ze in opstand komen neergeschoten worden? als jij ze het leven niet gunt, gun ik jou het leven ook niet
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ga zelf de politiek in en kom met een eigen partij! Mijn stem heb je! |
![]() |
||
Citaat:
Je verhaal begon leuk, kom je met zoiets raars. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() hier kan ik me nou zo kwaad om maken als fransen aan rellen meedoen, worden die dan het land uit gezet? ...NEE en deze allochtonen wel? omdat zij/ hun ouder/ grootouders naar frankrijk geëmigreerd zijn?? . .....BELACHELIJK!!!!
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
weet alles beter, kraakt alles af, weet alleen niet hoe hij precies denkt hoe het allemaal moet
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
en dat is dus niet volgens de minimumeisen
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Overigens is ook mijn mening dat weinig tot geen partijen te vertrouwen zijn. Ik probeer slechts aan te geven dat dat een beetje inherent is aan politiek. |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Laatst gewijzigd op 09-11-2005 om 21:23. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maargoed, dat is met boerenverstand gedacht. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik denk niet dat Marokko op relschoppers zit te wachten. Zo makkelijk komt Frankrjik niet van ze af. En bovendien weten we niet of die jongeren een Franse nationaliteit hebben aangenomen of niet. Trouwens hé, ik vraag me af of leeftijd het verschil kan maken in het al dan niet wegschoppen van die jongeren. De meeste relschoppers van de afgelopen tijd zijn minderjarig (15, 16 en 17-jarigen?. (Als ik het nieuws moet geloven.) |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
en lijkt mij dat Marokko ze niet kan weigeren als het werkelijk gebeurd, of het nou relschoppers zijn of niet. Of heeft een land niet de plicht staatsburgers op te nemen als ze worden uitgezet? |
![]() |
||
Citaat:
Dat voorkomt dat je loopt te zeiken over dingen die helemaal niet het geval zijn. ![]() En klopt dat die twee types een Darwin award verdienen, eens even kijken of ze al op de nominatielijst voor 2005 staan. ![]()
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|