Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Nieuws, Achtergronden & Wetenschap
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-11-2005, 00:08
LeRatLuciano
LeRatLuciano is offline
Het gaat echt allerminst over een hoofddoek, op een paar protesterende dames is dat goed verlopen

het is gewoon de kokende woede die daar jaren zat te borrelen die nu eindelijk eens tot explosie komt

eigen schuld frankrijk, genoeg aanbod gekregen om de relatie politie-mensen te verbeteren maar die sarkozy keurde alles af

en je kan van valse honden ook niet verwachten dat ze even 1-2 tam zijn, logisch dat ze bijten als ze worden aangevallen
ze mogen blij zijn dat er nog geen grote wapens worden gebruikt daar
Oud 09-11-2005, 02:06
Joostje
Joostje is offline
Citaat:
reno schreef op 08-11-2005 @ 21:07 :
Woorden in andermans mond leggen hoort niet bij de spelregels Joostje. Het is echter lastig om andermans woorden juist te interpreteren, ik weet er alles van.
Ik zei niet dat het niks te maken heeft met religieuze uitingen. Ik zei vooral goede manieren. Het is nou eenmaal een gedragsregel in onze cultuur om geen hoofddeksels te dragen binnenshuis (uitzonderingen daargelaten, zeikerds). Zelfs in strengreligieuze landen als Spanje, Italie, of Zwitserland is dat de norm. Kettingen met een kruisje e.d. zijn een heel ander verhaal, in Frankrijk mag dat dus niet.
Maar wat betreft hoofddeksels is het dus dubbel. Enerzijds is het etiquette (een baseballpet heeft niks met geloof te maken, toch is die ook verboden RARA), anderzijds heeft het met de Franse wet & moraal te maken.

Waarom je hierop uberhaupt doorgaat is mij niet duidelijk; ik had zojuist jouw complottheorie ontkracht.
Whatever. Hoofddeksels waren al verboden, dus waarom dan een nieuwe wet?

Citaat:
Dat er een extra wet moet komen heb ik ook al uitgelegd. Spuit elf.
Sommige Moslima's hielden zich niet aan die regel. Dan moet de wet ingrijpen. Het is dood-simpel.
Mijn vader is leraar in Frankrijk - gedurende zijn hele loopbaan is ELK hoofddeksel, dus INCLUSIEF hoofddoekjes want DAT ZIJN DUS OOK HOOFDDEKSELS altijd al verboden geweest.

Capice?
Nee, dat snap ik voor geen meter. Als mensen een wet overtreden, los je dat niet op door een nieuwe wet in te stellen.
Oud 09-11-2005, 09:08
Love & Peace
Love & Peace is offline
Citaat:
Blackwater_park schreef op 08-11-2005 @ 22:50 :
Onzin. Ze wisten dat het al verboden was, dat die wet dan opeens nageleefd wordt is geen reden om boos te worden.
Gebruik jij weleens hasj?
Terwijl het wettelijk bezien verboden is, wordt het toch door de politie gedoogd. Dus kunnen mensen het vrijelijk gebruiken.

Maar als morgen de politie opdracht krijgt alle softdrugs-kopers/verkopers meteen de bak in te gooien, kunnen mensen dat niet meer gebruiken. (althans in het openbaar) Mensen worden beknot in hun vrijheid, en dat is vinden ze niet fijn.

Het hoofddoekje is slechts een van de vele redenen voor al die rellen (vermoed ik).
Met citaat reageren
Oud 09-11-2005, 11:53
Verwijderd
Citaat:
Love & Peace schreef op 09-11-2005 @ 10:08 :
Het hoofddoekje is slechts een van de vele redenen voor al die rellen (vermoed ik).
Daar geloof ik niets van. Je gaat mij niet wijsmaken dat er in die banlieues allemaal keurige, actief belijdende moslima's wonen die door die hoofddoekjeswet niet meer naar hun zelfstandige gymnasium kunnen en daarom maar wat auto's in brand zijn gaan steken. Ik kan me niet voorstellen dat geloof hier ook maar enige rol in speelt, hooguit de algemene sfeer van 'ze zijn tegen ons'.
Met citaat reageren
Oud 09-11-2005, 12:03
Verwijderd
Ik geloof ook niet dat die rellen ook maar iets met religie te maken hebben.

Er zijn zelfs mensen zover doorgeschoten dat ze roepen dat "de Westerse beschaving tegen de Arabische beschaving" in gevecht is.

Ja, mensen uit de hoek van Geert Wilders.
Met citaat reageren
Oud 09-11-2005, 12:10
Verwijderd
Het enige mens uit de hoek van de Groep Wilders.
Met citaat reageren
Oud 09-11-2005, 12:14
Verwijderd
Ja, laten we hopen dat het zo blijft.
Met citaat reageren
Oud 09-11-2005, 12:37
Joostje
Joostje is offline
Citaat:
nare man schreef op 09-11-2005 @ 12:53 :
Daar geloof ik niets van. Je gaat mij niet wijsmaken dat er in die banlieues allemaal keurige, actief belijdende moslima's wonen die door die hoofddoekjeswet niet meer naar hun zelfstandige gymnasium kunnen en daarom maar wat auto's in brand zijn gaan steken. Ik kan me niet voorstellen dat geloof hier ook maar enige rol in speelt, hooguit de algemene sfeer van 'ze zijn tegen ons'.
Die algemene sfeer lijkt me anders best belangrijk, anders.
Oud 09-11-2005, 16:39
McCaine
McCaine is offline
Citaat:
Joostje schreef op 09-11-2005 @ 13:37 :
De algemene sfeer komt door een hoofddoekjesverbod? Jij verzint ook de gekste dingen.
Oud 09-11-2005, 16:41
Verwijderd
Citaat:
Joostje schreef op 09-11-2005 @ 13:37 :
No shit, maar in die sfeer spelen hoofddoekjes geen rol.
Met citaat reageren
Oud 09-11-2005, 16:48
Joostje
Joostje is offline
Citaat:
McCaine schreef op 09-11-2005 @ 17:39 :
De algemene sfeer komt door een hoofddoekjesverbod? Jij verzint ook de gekste dingen.
Nee, maar die draagt er ook aan bij.
Oud 09-11-2005, 18:52
Verwijderd
Sarkozy wil relschoppende buitenlanders uitzetten

Uitgegeven: 9 november 2005 16:02
Laatst gewijzigd: 9 november 2005 16:14
PARIJS - Alle mensen die in het kader van de onlusten in Franse steden door de rechter zijn veroordeeld en niet de Franse nationaliteit hebben, moeten worden uitgezet.

De Franse minister van Binnenlandse Zaken Nicolas Sarkozy heeft dit woensdag van de prefecten in het land geëist. Het bevel tot uitzetting geldt ook voor buitenlanders die over geldige verblijfsvergunningen beschikken.
Adblock

Volgens Sarkozy gaat het tot dusverre om 120 mensen. "Ik heb de prefecten (hoogste vertegenwoordigers van de Staat in de departementen) gevraagd die personen terstond uit te zetten", zei Sarkozy in het parlement.

http://www.nu.nl/news/622979/21/Sark...uitzetten.html
Met citaat reageren
Oud 09-11-2005, 19:10
Love & Peace
Love & Peace is offline
Citaat:
Blackwater_park schreef op 09-11-2005 @ 19:52 :

PARIJS - Alle mensen die in het kader van de onlusten in Franse steden door de rechter zijn veroordeeld en niet de Franse nationaliteit hebben, moeten worden uitgezet.

De Franse minister van Binnenlandse Zaken Nicolas Sarkozy heeft dit woensdag van de prefecten in het land geëist. Het bevel tot uitzetting geldt ook voor buitenlanders die over geldige verblijfsvergunningen beschikken.
Adblock

Volgens Sarkozy gaat het tot dusverre om 120 mensen. "Ik heb de prefecten (hoogste vertegenwoordigers van de Staat in de departementen) gevraagd die personen terstond uit te zetten", zei Sarkozy in het parlement.

Ja, en kijk ze hier masaal klaarkomen.
Met citaat reageren
Oud 09-11-2005, 19:54
Levitating Nun
Levitating Nun is offline
Citaat:
Schandalig. Ik kan me er echt over opwinden.
Met citaat reageren
Oud 09-11-2005, 19:59
Verwijderd
Citaat:
Love & Peace schreef op 09-11-2005 @ 20:10 :
Ja, en kijk ze hier masaal klaarkomen.
Het enge is dat het kiezerscorps in Nederland voor een belangrijk deel uit dat soort figuren bestaat.
Met citaat reageren
Oud 09-11-2005, 20:07
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef op 09-11-2005 @ 20:59 :
Het enge is dat het kiezerscorps in Nederland west-europa voor een belangrijk deel uit dat soort figuren bestaat.
Met citaat reageren
Oud 09-11-2005, 20:19
Love & Peace
Love & Peace is offline
Citaat:
nare man schreef op 09-11-2005 @ 20:59 :
Het enge is dat het kiezerscorps in Nederland voor een belangrijk deel uit dat soort figuren bestaat.
Ja, en dat ligt grotendeels aan links zelf.
Vandaag las ik in de metro de column van Pamela Hemelrijk. Eerst vroeg ik mij af of ze nou werkelijk zo dom was, of gewoon een leugenaar, om al die onwaarheden te verkondigen.

Maar de eigenlijke dombo was ik, omdat ik niet inzag dat ze dat natuurlijk express deed.

Links moet ophouden met de intellectueel hoogbegaafde professor te zijn, en zich ook verlagen tot taalgebruik die de kiezer aantrekt.
Met citaat reageren
Oud 09-11-2005, 20:34
brinkster
brinkster is offline
Citaat:
Havock schreef op 08-11-2005 @ 22:07 :
...hebben ze al geprobeerd, maar onkruid vergaat niet, jammer joh!

krijg ebola en sterf.

(ik word doodgewenst, hoezé!)
Die mensen hebben geen werk en lijden een uitzichtloosleven
vind je het gek dat ze in omstand komen?
maja zou jou iets uit maken

en wat heeft hun geloof er nou mee te maken?
mogen ze daarom geen normaal leven lijden?
mogen ze daarom niet werken?
moeten ze daarom in achterstandswijken leven?
moeten ze daarom omdat ze in opstand komen neergeschoten worden?

als jij ze het leven niet gunt, gun ik jou het leven ook niet
Oud 09-11-2005, 20:35
Verwijderd
Heh. De grap is eigenlijk dat ik vroeger best rechts was, maar dan op een andere manier, een beetje zoals Hans Dijkstal, dat meer 'linksere rechts', op de plek waar VVD aan D'66 grenst zeg maar. Toen had ik een gigantische hekel aan 'echt links' zoals GL en SP, die maar niet wilden erkennen dat er een groot probleem met diverse allochtone groepen was, die maar niet wilden inzien dat je met de zachte hand niet alles kon oplossen, e.d.

Toen kwam Pim, toen kotste ik van Pim, en nu is de hele politiek veranderd. Iedereen blaat maar wat voor de vuist weg, er wordt nauwelijks nagedacht over stellingen, men slingert zomaar wat krachttaal de publieke arena in. Nuance is ver te zoeken, het asielbeleid kan niet hard genoeg, maatregelen tegen enge moslims kunnen niet ver genoeg gaan. En nog lopen figuren als Wilders en Eerdmans te blaten over rechters in ivoren torens, over de linkse kerk die de kiezer niet begrijpt (terwijl we feitelijk al drie jaar een behoorlijk rechts landsbestuur hebben) et cetera.

Ik begin er langzamerhand steeds meer van doordrongen te raken dat de gemiddelde kiezer het gewoon niet kan snappen. Dat de gemiddelde burger echt niets anders wil dan éénstapsredeneringen: '11/9 gepleegd door moslims > alle moslims gevaarlijk'. Of 'hoofddoek tegen wil van vrouw > alle moslimvrouwen achterlijk en onderdrukt'. Zelfs de meest basale waarden van onze samenleving, gelijkheid, rechtsbescherming, rechtszekerheid, solidariteit, worden niet meer als vanzelfsprekend gezien, en de politici van tegenwoordig doen daar keihard aan mee: glibbers als Verhagen, lomperiken als Remkes, incompetentelingen als Donner, ijzeren wijven als Verdonk.

Daarom ben ik eigenlijk behoorlijk a-politiek geworden, hoewel ik uiteraard graag mijn mening over dingen mag geven. Ik weet echt niet waar ik op moet stemmen. Ik vertrouw geen enkele partij meer, allemaal kramen ze nonsens uit, niemand neemt nog de moeite om dingen fatsoenlijk te onderbouwen of uit te leggen. Ik ga denk ik maar naar Japan emigreren ofzo. Niet dat het daar veel beter is, maar daar heb je tenminste nog zoiets als fatsoen.
Met citaat reageren
Oud 09-11-2005, 20:39
naam onbekend
naam onbekend is offline
Op de eerste alinea na zou ik dat zelf geschreven kunnen hebben.
Oud 09-11-2005, 20:40
McCaine
McCaine is offline
Citaat:
nare man schreef op 09-11-2005 @ 21:35 :
Niet dat het daar veel beter is, maar daar heb je tenminste nog zoiets als fatsoen.
Hahaha, als er één ontwikkeld land in aanmerking komt voor de 'meer publieke corruptie dan Amerika'-prijs dan is het Japan wel. De politiek van dat land hangt van omkoperij en schaduwdeals aan elkaar.
Oud 09-11-2005, 20:42
Verwijderd
Citaat:
Heh. De grap is eigenlijk dat ik vroeger best rechts was, maar dan op een andere manier, een beetje zoals Hans Dijkstal, dat meer 'linksere rechts', op de plek waar VVD aan D'66 grenst zeg maar. Toen had ik een gigantische hekel aan 'echt links' zoals GL en SP, die maar niet wilden erkennen dat er een groot probleem met diverse allochtone groepen was, die maar niet wilden inzien dat je met de zachte hand niet alles kon oplossen, e.d.

Toen kwam Pim, toen kotste ik van Pim, en nu is de hele politiek veranderd. Iedereen blaat maar wat voor de vuist weg, er wordt nauwelijks nagedacht over stellingen, men slingert zomaar wat krachttaal de publieke arena in. Nuance is ver te zoeken, het asielbeleid kan niet hard genoeg, maatregelen tegen enge moslims kunnen niet ver genoeg gaan. En nog lopen figuren als Wilders en Eerdmans te blaten over rechters in ivoren torens, over de linkse kerk die de kiezer niet begrijpt (terwijl we feitelijk al drie jaar een behoorlijk rechts landsbestuur hebben) et cetera.

Ik begin er langzamerhand steeds meer van doordrongen te raken dat de gemiddelde kiezer het gewoon niet kan snappen. Dat de gemiddelde burger echt niets anders wil dan éénstapsredeneringen: '11/9 gepleegd door moslims > alle moslims gevaarlijk'. Of 'hoofddoek tegen wil van vrouw > alle moslimvrouwen achterlijk en onderdrukt'. Zelfs de meest basale waarden van onze samenleving, gelijkheid, rechtsbescherming, rechtszekerheid, solidariteit, worden niet meer als vanzelfsprekend gezien, en de politici van tegenwoordig doen daar keihard aan mee: glibbers als Verhagen, lomperiken als Remkes, incompetentelingen als Donner, ijzeren wijven als Verdonk.

Daarom ben ik eigenlijk behoorlijk a-politiek geworden, hoewel ik uiteraard graag mijn mening over dingen mag geven. Ik weet echt niet waar ik op moet stemmen. Ik vertrouw geen enkele partij meer, allemaal kramen ze nonsens uit, niemand neemt nog de moeite om dingen fatsoenlijk te onderbouwen of uit te leggen. Ik ga denk ik maar naar Japan emigreren ofzo. Niet dat het daar veel beter is, maar daar heb je tenminste nog zoiets als fatsoen.
Oh wijze Nare! _0_

Ga zelf de politiek in en kom met een eigen partij! Mijn stem heb je!
Met citaat reageren
Oud 09-11-2005, 20:46
Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Ik denk niet dat nare man veel stemmen krijgt. Om precies de redenen die hij noemt.
Oud 09-11-2005, 20:47
Levitating Nun
Citaat:
Daarom ben ik eigenlijk behoorlijk a-politiek geworden, hoewel ik uiteraard graag mijn mening over dingen mag geven. Ik weet echt niet waar ik op moet stemmen. Ik vertrouw geen enkele partij meer
Oh please, zeg, je lijkt wel één van die "achtergestelde" Pim-stemmers met hun 'vertrouwen' in de 'politiek'.
Je verhaal begon leuk, kom je met zoiets raars.
Met citaat reageren
Oud 09-11-2005, 20:48
brinkster
brinkster is offline
Citaat:

Adblock

aaargh
hier kan ik me nou zo kwaad om maken
als fransen aan rellen meedoen,
worden die dan het land uit gezet? ...NEE
en deze allochtonen wel? omdat zij/ hun ouder/ grootouders
naar frankrijk geëmigreerd zijn??
.

.....BELACHELIJK!!!!
Oud 09-11-2005, 20:50
Verwijderd
Citaat:
Gimme more beer schreef op 09-11-2005 @ 21:46 :
Ik denk niet dat nare man veel stemmen krijgt. Om precies de redenen die hij noemt.
Er zijn toch wel wat mensen die zo denken, zwevende kiezers. Of PvdA stemmers.
Met citaat reageren
Oud 09-11-2005, 20:51
Verwijderd
Citaat:
Levitating Nun schreef op 09-11-2005 @ 21:47 :
Oh please, zeg, je lijkt wel één van die "achtergestelde" Pim-stemmers met hun 'vertrouwen' in de 'politiek'.
Welke partij verdient enige vertrouwen dan?
Met citaat reageren
Oud 09-11-2005, 20:51
brinkster
brinkster is offline
Citaat:

Doe je me toch aan Jan Marijnissen denken...
weet alles beter, kraakt alles af, weet alleen niet hoe hij precies denkt hoe het allemaal moet
Oud 09-11-2005, 20:52
Levitating Nun
Citaat:
S. schreef op 09-11-2005 @ 21:51 :
Welke partij verdient enige vertrouwen dan?
Kan ik dat voor Wouter bepalen?
Met citaat reageren
Oud 09-11-2005, 20:58
McCaine
McCaine is offline
Citaat:
brinkster schreef op 09-11-2005 @ 21:48 :
aaargh
.

.....BELACHELIJK!!!!
Ik vind dat volkomen normaal. Als je geen burgerschap hebt kun je er uit worden gegooid zodra de regering daar zin in heeft, basically, zolang er maar aan de minimumeisen voor rechtsgang wordt voldaan. In Frankrijk (en de meeste landen) is het aan de Minister. Als ik Sarkozy was had ik hetzelfde gedaan.
Oud 09-11-2005, 20:59
brinkster
brinkster is offline
Citaat:
McCaine schreef op 09-11-2005 @ 21:58 :
Ik vind dat volkomen normaal. Als je geen burgerschap hebt kun je er uit worden gegooid zodra de regering daar zin in heeft, basically, zolang er maar aan de minimumeisen voor rechtsgang wordt voldaan. In Frankrijk (en de meeste landen) is het aan de Minister. Als ik Sarkozy was had ik hetzelfde gedaan.
ze hebben toch burgerschap..?
Oud 09-11-2005, 21:01
brinkster
brinkster is offline
Citaat:
McCaine schreef op 09-11-2005 @ 21:58 :
zolang er maar aan de minimumeisen voor rechtsgang wordt voldaan
precies
en dat is dus niet volgens de minimumeisen
Oud 09-11-2005, 21:08
Verwijderd
Citaat:
brinkster schreef op 09-11-2005 @ 21:48 :
aaargh
.

.....BELACHELIJK!!!!
je praat poep, fransen het land uitzetten? waarnaartoe dan? denk na.
Met citaat reageren
Oud 09-11-2005, 21:08
Verwijderd
Citaat:
Levitating Nun schreef op 09-11-2005 @ 21:52 :
Kan ik dat voor Wouter bepalen?
Het was meer een vraag voor jou.
Met citaat reageren
Oud 09-11-2005, 21:13
Levitating Nun
Citaat:
S. schreef op 09-11-2005 @ 22:08 :
Het was meer een vraag voor jou.
Dat is natuurlijk compleet subjectief. Ligt eraan wat je onder vertrouwen verstaat en hoe je dat toetst.
Overigens is ook mijn mening dat weinig tot geen partijen te vertrouwen zijn. Ik probeer slechts aan te geven dat dat een beetje inherent is aan politiek.
Met citaat reageren
Oud 09-11-2005, 21:16
McCaine
McCaine is offline
Citaat:
brinkster schreef op 09-11-2005 @ 21:59 :
ze hebben toch burgerschap..?
"PARIJS - Alle mensen die in het kader van de onlusten in Franse steden door de rechter zijn veroordeeld en niet de Franse nationaliteit hebben, moeten worden uitgezet."
Oud 09-11-2005, 21:17
Verwijderd
Citaat:
Havock schreef op 09-11-2005 @ 22:08 :
Allochtonen met een Frans paspoort. Waar wil je die naartoe schoppen?

Laatst gewijzigd op 09-11-2005 om 21:23.
Met citaat reageren
Oud 09-11-2005, 21:19
Verwijderd
Citaat:
In elk geval de Fransen van Marokkaanse afkomst hebben nog steeds een Marokkaans paspoort. Als Frankrijk hun de nationaliteit afneemt hierom (waar ik me best iets bij kan voorstellen in deze situatie) zouden ze in principe illegaal kunnen worden verklaard. Dan lijkt het me dat Marokko ze terug zou moeten nemen als burgers van dat land zijnde.

Maargoed, dat is met boerenverstand gedacht.
Met citaat reageren
Oud 09-11-2005, 21:23
McCaine
McCaine is offline
Citaat:
Blackwater_park schreef op 09-11-2005 @ 22:19 :
In elk geval de Fransen van Marokkaanse afkomst hebben nog steeds een Marokkaans paspoort. Als Frankrijk hun de nationaliteit afneemt hierom (waar ik me best iets bij kan voorstellen in deze situatie) zouden ze in principe illegaal kunnen worden verklaard. Dan lijkt het me dat Marokko ze terug zou moeten nemen als burgers van dat land zijnde.

Ja dat zou wel moeten kunnen. Maar het is vrij lastig qua internationaal recht om mensen een nationaliteit te ontnemen. Er is veel aandacht voor het voorkomen van statenloosheid, dat in het interbellum veel voorkwam.
Oud 09-11-2005, 21:29
Verwijderd
Citaat:
Blackwater_park schreef op 09-11-2005 @ 22:19 :

Ik denk niet dat Marokko op relschoppers zit te wachten. Zo makkelijk komt Frankrjik niet van ze af. En bovendien weten we niet of die jongeren een Franse nationaliteit hebben aangenomen of niet.

Trouwens hé, ik vraag me af of leeftijd het verschil kan maken in het al dan niet wegschoppen van die jongeren. De meeste relschoppers van de afgelopen tijd zijn minderjarig (15, 16 en 17-jarigen?. (Als ik het nieuws moet geloven.)
Met citaat reageren
Oud 09-11-2005, 21:30
Verwijderd
Citaat:
Levitating Nun schreef op 09-11-2005 @ 21:47 :
Vertrouwen is misschien een groot woord. Ik bedoel eigenlijk meer dat geen enkele partij de diepte van redenatie en de nuance heeft die ik wil. Misschien komt dat wel omdat ik vanuit mijn studie nogal gewend ben om te denken in glijdende schalen en afwegingen, terwijl een politieke partij eigenlijk per definitie denkt te weten wat 'het beste' is voor het land.

Citaat:
brinkster schreef:
Doe je me toch aan Jan Marijnissen denken...
weet alles beter, kraakt alles af, weet alleen niet hoe hij precies denkt hoe het allemaal moet
Ik weet heel goed wat ik wil doen, alleen dat gaat iets te ver om hier neer te zetten. Bovendien zou het geen stemmen trekken, om bovengenoemde reden dat mensen over het algemeen liever naar hun onderbuikgevoelens luisteren dan naar deugdelijke redenaties.
Met citaat reageren
Oud 09-11-2005, 21:36
Verwijderd
Citaat:
McCaine schreef op 09-11-2005 @ 22:23 :
Ja dat zou wel moeten kunnen. Maar het is vrij lastig qua internationaal recht om mensen een nationaliteit te ontnemen. Er is veel aandacht voor het voorkomen van statenloosheid, dat in het interbellum veel voorkwam.
Daarom had ik het ook over de Marokkaanse relschoppers. Die hebben altijd nog het Marokkaanse paspoort waardoor ze niet statenloos worden.

en lijkt mij dat Marokko ze niet kan weigeren als het werkelijk gebeurd, of het nou relschoppers zijn of niet. Of heeft een land niet de plicht staatsburgers op te nemen als ze worden uitgezet?
Met citaat reageren
Oud 09-11-2005, 21:39
Verwijderd
En als zij zélf hun Marokkaanse paspoort wegdoen of al hebben gedaan?
Met citaat reageren
Oud 09-11-2005, 21:46
Verwijderd
Dan gaan ze de gevangenis in.
Met citaat reageren
Oud 09-11-2005, 21:54
Verwijderd
Met citaat reageren
Oud 09-11-2005, 22:01
Supreme Dutch
Maar moet je voorstellen dat je 1 van die 2 jongens was die geelectrocuteerd zijn in dat transformatorhuisje.. Dan kom je bij Allah/God/Pim Fortuyn.. whatever.. en dan zegtie; "Kijk nou eens, 5000 auto's in de brand.. voor jou.. omdat jij/jullie met je stomme hoofd moesten vluchten voor de politie}.. Dan denken ze wel van eh.. "Even Apeldoorn bellen"
Met citaat reageren
Oud 09-11-2005, 22:20
Verwijderd
^

Minder alcohol nuttigen mag ook!
Met citaat reageren
Oud 09-11-2005, 22:28
Verwijderd
Hoe dan ook dienen die domoren die zich probeerden te verschuilen in een transformator huisje een dubbele darwinaward te ontvangen.
Met citaat reageren
Oud 09-11-2005, 22:42
T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Leer fatsoenlijk praten, en nieuwsberichten lezen.

Dat voorkomt dat je loopt te zeiken over dingen die helemaal niet het geval zijn.

En klopt dat die twee types een Darwin award verdienen, eens even kijken of ze al op de nominatielijst voor 2005 staan.
Oud 09-11-2005, 22:47
Supreme Dutch
De verzekeringsmaatschappijen zijn blij met ze in elk geval..
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten