![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
-> Het gaat er niet om dat je niet kan/mag verliefd worden op een ander, ook al heb je een relatie. Het gaat er wel om dat je op deze manier een situatie creëert die voor zowat iedereen onhoudbaar is. Je kan het immers niet maken dat je 'eender wanneer' bij je schoonfamilie (zal ik het zo maar noemen) plots van dochter en slaapkamer wisselt. Voor zo'n dingen mengen schoonmama's laxeermiddel in je ontbijt, en hebben schoonpapa's wel ergens een lederen riem klaarliggen. -> Eeuwige trouw is misschien niet altijd eenvoudig, maar deze situatie is wel eenvoudig. Blijf altijd met je handen van het 5-jaar-jongere zusje van je vriendin. ALTIJD.
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Zus van mijn schoonzusje Konijntje3 | 9 | 02-08-2013 22:44 | |
De Kantine |
Bekende op forum Verwijderd | 40 | 18-12-2010 17:36 | |
Liefde & Relatie |
Het niet kunnen vinden met de vriend/vriendin van je zus/broer Verwijderd | 41 | 12-01-2007 11:31 | |
Seksualiteit |
Fantasieën Vlinderr | 67 | 05-04-2005 15:30 | |
Liefde & Relatie |
verliefd/relatie met vriend/vriendin van je broer/zus Tinkiebell | 23 | 28-03-2005 17:25 | |
Liefde & Relatie |
Waarom is verkering met broer/zus van je vriend/vriendin 'not done'? Severus | 13 | 26-01-2003 21:55 |