| Advertentie | |
|
|
|
|
|
|
|
Best geklede vrouw internationaal.....
meiden van kittie Best geklede man internationaal... marilyn manson en twiggy Best geklede vrouw nationaal.... gut....zou t nie wetuh Best geklede man nationaal.... ook nie echt....oooh ja die van de heideroosjus(toch?)
|
|
||
|
Citaat:
Mannetje internationaal is Matthew Lillard en zo'n jongetje van één of andere serie. Ik ga het dadelijk misschien wel opzoeken .Mannetje nationaal is mijn Dwaynetje en beroemd persoon, uhm, Steffen van de Pulpshow! Ook al is hij niet echt beroemd ![]() Vrouwtjes ga ik nog even over nadenken... [Toevoegsel]Vrouwtje internationaal is Alexandra Dahlström (Fucking Amal). En laatst had ik nog iemand, maar ben ik weer eens vergeten... *denkt weer verder*
Laatst gewijzigd op 21-08-2002 om 20:30. |
||
|
|
|
|
Geen van allen!
Ik dacht dat er wel nieuwe 'refreshende' categoriën zouden zijn valt dat even tegen. Maar goed, om jullie niet te disipointeren, kies ik voor: Best geklede man internationaal. Die mannen uit hollandia zijn toch niet veel soeps... Laat staan dat ze de titel best gekleed verdienen...
|
|
||
|
Citaat:
![]() Ik geloof niet dat de bedoeling was dat je ging kiezen tussen 'dit' óf ' dat' maar gewoon de catogorieen invullen? |
||
|
|
||
|
Citaat:
aan WIE zou jij die awards uitreiken
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
Best geklede vrouw internationaal.....
ehm, weetikveel Best geklede man internationaal... de zanger van my dying bride: wouw ![]() Best geklede vrouw nationaal.... De zangeres van de band Autumn: nog een wouw Best geklede man nationaal.... ik
|
|
||
|
Citaat:
Best geklede vrouw internationaal: -Madonna Best geklede man internationaal... -geen idee ![]() Best geklede vrouw nationaal.... -Geen idee eiglijk, hoewel ik die trouwjurk die Katja schuurmans in een film aan had geweldig vond, die dan maar Best geklede man nationaal.... -Humberto Tan (oid?) iig die meneer van studio sport
|
|
|
|
Jaa, Humberto Tan heeft die (echt bestaande) award een keer gewonnen en daar ben ik het ook wel mee eens!!
Best geklede vrouw nationaal.... geen idee (beatrix ?? ) Best geklede vrouw internationaal Dharma (van dharma & Greg, de kleren die ze in de serie draagt tenminste, errug cool!!!) Best geklede man internationaal weet ik ook niet
![]() |
| Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| Films, TV & Radio |
Gratis workshops met BN-ers op 13 december: Filmdag High School Movie Awards Zawards | 2 | 04-12-2008 23:59 | |
| Films, TV & Radio |
MTV Video Music Awards 2005 levi's | 34 | 28-08-2005 09:58 | |
| Films, TV & Radio |
IFFA Awards in Amsterdam!!! anjali | 31 | 08-05-2005 14:10 | |
| Films, TV & Radio |
Razzie Award "winners" King Ralph | 17 | 03-03-2005 18:55 | |
| Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Darwin Awards 2004 michieltje | 1 | 30-08-2004 21:03 | |
| Films, TV & Radio |
MTV Movie Awards 2002 Verwijderd | 40 | 01-07-2002 13:23 | |