Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Als je je schaamt voor het uiterlijk van je vriendin zit het goed fout: ook als het slechts soms is. Dan moet je jezelf niet langer voor de gek houden en je vriendin dit niet aan doen.
||
Citaat:
Kzou 1 ding onthouden: een lekker ding heb je nooit alleen. En wat kan jou (TS) het schelen dat ze niet zo knap is, zou ze wel knap zijn als ze magerder was? Betwijfel ik. En ik wil die foto van die vriendin ook wel eens zien.
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Uitmaken wil ik ten diepste als laatste, maar samen werken aan het 1 en ander lijkt me goed.
||
Citaat:
ik ben dik, ik ben lelijk en heb daarom geen eigenwaarde en zelfvertrouwen, DUS ben ik verdrietig en emotie-eters gaan dan veel en slecht eten. Als je het niet begrijpt -> logisch, jij hebt er geen last van, maar er zijn vooral veel vrouwen die er wel last van hebben en die door hun geringe hoeveelheid eigenwaarde en bijkomende emoties zich vol eten.
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
" het ziejewel ik kan iets gevoel" maar dan op een hele foute manier. en om uit dat rondjesdenken/voelen te komen is erg moeilijk. het is niet zo makelijk als gewoon wat minder snoepen en de kilo's vallen vanzelf zoals bij de meeste mensen. er zijn overegens veel gevallen waarbij het meisje nog een stap veder gaat en ook aan zelf verwonding doet ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
zz
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|||
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd op 02-01-2006 om 10:29. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik snap dat dat nu niet meer gaat lukken met deze relatie, maar ik denk dat het in het vervolg wel belangrijk is. Je moeder hoeft geen relatie met jouw vriendin te hebben, iig niet op de manier zoals jij die hebt. Het gaat erom of JIJ iemand leuk vindt, je moeder heeft dat maar te respecteren. (Misschien hang jij een andere mening aan...dan moet je misschien vragen of je moeder een meisje voor je wil zoeken dat zij leuk vindt. Wellicht gaat het dan wel. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ja, dát gaat pijn doen bij d'r.
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
persoonlijk heb ik sowieso liever een intelligent, lief meisje, waarbij je niet bang hoeft te zijn dat ze doormidden breekt als het te hard waait, dan een dom wicht dat er uitziet als een anorexia-patiente.
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() oftewel: zij valt maar af zodat jij haar weer mooi gaat vinden? Want iemand aantrekkelijk leren vinden werkt toch niet. Nou, ik lees inmiddels al dat het uit gaat. Lijkt me de beste oplossing. Want als een ander eerst moet gaan veranderen voordat je d'r helemaal kan accepteren, dan val je toch al niet voldoende op die persoon.
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Mijn schoonmoeder en ik zijn nou ook niet de beste maatjes ![]() Ik vind dat je er nu wel allerlei zaken bij gaat halen (ouders, milieu, cultuurverschillen). Eerst ging het alleen maar om haar gewicht. ![]() En stiekem ben ik het met Roos eens ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
wachtend in een rij 't Doet me toch geen reet want ze kijkt naar mij Met dank aan Doe Maar ![]()
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Je wilt niet dat het invloed op je heeft, maar dat heeft het nu eenmaal wel. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Het is nog prettiger als een volwassen iemand zijn eigen beslissingen durft te nemen en zich niet laat beinvloeden door zijn omgeving ![]()
||
Citaat:
![]() @Algemeen ![]() Ik heb de foto van dat meisje gezien, ze was leek inderdaad behoorlijk stevig, maar beslist niet vatsig ofzo. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
VWO |
Aardrijkskunde Gadje | 500 | 26-05-2005 21:13 | |
Psychologie |
De onzekerheid van vrouwen over hun uiterlijk Mujahideen | 51 | 11-02-2005 21:53 | |
Seksualiteit |
Sekshoroscopen! Elister | 81 | 14-07-2004 16:27 | |
Liefde & Relatie |
Levenslang vrijgezel? Mark Almighty | 278 | 13-03-2004 09:10 | |
Muziek |
De Wetten van De Haan en Dekker [voor beginnende bands!] Verwijderd | 12 | 01-04-2003 08:40 | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
Doping juutje_17 | 8 | 06-04-2001 13:37 |