![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
freakje schreef op 02-01-2006 @ 19:55 - ze zitten beter, in de zin dat ze meer steun geven dan gewone bh's met beugels - ze geven een mooiere vorm aan mijn borsten - ze creëren een mooi decolté, vooral in t-shirtjes Het valt me nu eigenlijk altijd wel op als mensen geen voorgevormde bh aan hebben, en dat vind ik eerlijk gezegd niet echt mooi.. |
![]() |
||
Citaat:
en aangezien de vraag het aanbod bepaalt........ ik ben nu net overgestapt van 70c naar 70d en vind de d makkelijker te vinden livera heeft wel 70, vooral esprit, en verder de echt duurdere merken ff op-topic, ik heb graag voorgevormd, omdat ze dan groter lijken, je t niet ziet als je t koud hebt ![]() ![]() ![]() mijn eigen ervaring is niet dat ze steviger zijn dan anderen, lycra en goed kant is ook stevig (en idd heel mooi) maar dan heb je naadjes ed |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar soms valt het me gewoon op (niet dat ik er zoveel op let hoor) ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Lintmeter onder de borst = omtrek = het getal van de bhmaat (dus 70 - 75 - 80 -85 enz) ( en ik geloof + 15 doen voor franse maten ) Lintmeter op borst = omtrek hiervan - omtrek vorige en dan is het per aantal cm's verschil een cupmaat (geen idee om de hoeveel cm) |
![]() |
||
Citaat:
nog n tip erbij, bedenk dat een bh van een rekbaar materiaal is gemaakt, dus bij het meten van je omtrek kom je snel te groot uit op zown manier, een bh mag best heel strak zitten, anders gaat de voorkant door het gewicht van je borsten zakken en de achterkant omhoog en heb je nog geen steun en Mosquito, ze zijn idd gegroeit, ben niet voor de lol n maar groter gegaan ![]() mmaar twas meer dat ik opdat moment denk n maat groter te moeten, aangezien dat geleidelijk gaat |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Het helpt als je naar wat grotere stad of winkelcentrum gaat waar meerdere winkels zitten waar ze bh's verkopen en daar dan gewoon zo nu en dan eens binnen lopen om te kijken of ze wat hebben. Je moet niet verwachten dat je in één winkel in één keer tien goedzittende bh's kunt kopen, maar dat is volgens mij nooit zo geweest. Ik kan tegenwoordig juist veel meer lekker zittende bh's kopen die er ook nog redelijk uit zien (ik hoef geen rare kanten dingen of bh's met bloementjes of wat dan ook - en dat is nog wel eens een probleem ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar ik zoek meestal bij de V&D, Livera of hunkermöller. Lijken me geen rare winkels om naar bh's te zoeken. Maar overal zijn het van die dikke vullingen. Nou zit ik er niet om verlegen om ineens een cup meer te hebben en al helemaal niet om dat iedereen ziet wat voor een bh ik aan heb als ik een strak truitje draag. En dan valt het me niet mee om te slagen (af en toe lukt het wel hoor, maar een aantal jaren terug vond ik het makkelijker, toen die vullingen nog niet zo in waren)
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Normaal kun je daar een beetje mee spelen, bijvoorbeeld je maat is 80B, dan pas je een 75C normaal ook goed, of een kans dat een 85 A ook gaat, door met de getallen en de letters wat te spelen, maar dat is natuurlijk niet altijd zo, hangt af van het passen natuurlijk. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
anders kun je ook gewoon de omtrek meten onder je borsten, en dan gokken welke cupmaat het zou zijn en dan passen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|