Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
www.dawsonscreek.com en dan naar episode guide toegaan. Vanavond (11-08-02) komt aflevering 519 - "100 Light Years From Home" dus dan weet je ongeveer waar je moet zoeken
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
en joey was zeikerig aan het doen, vond d'r net leuk als 'andere joey'. en bijna geen jen gezien... rotaflevering! ![]() ![]() *heeft btw 6 afleveringen gemist voor deze uitzending maar heeft ze allemaal gedownload. JA, IK BEN VERSLAAFD ![]()
||
Citaat:
![]() Zij zei daarop dat ze nu hebben bewezen dat 't kon en ging weg. ![]() Jen is al 2 afleveringen niet in de serie geweest. ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
baas van pacey is te streng voor het personeel...en het personeel plus pacey serveren niet het gewenste eten op voor belangrijke gasten die op een avond zouden komen...hij komt met pizzas binnen
![]() hij had een lijstje met dat zn baas nie deugt en onbekwaam is en onvriendelijk tegen het personeel en dat las ie op.. pacey werd ontslagen maar zn baas heeft ook niks meer.. pacey problemen met zn auto dus zn baas geeft m een lift...op een gegeven moment ziet ze het niet meer zitten en geeft meer gas..pacey wordt beetje bang maar zegt daarna ja rijd maar lekker hard maakt allemaal niks uit...op een gegeven moment knalde ze bijna tegen een auto, maakt een draai en ze staan stil...beiden ongedeerd audrey verteld nadat joey en audrey per ongeluk de engelse leraar hadden nat gegooit, dat dawson een grote afstand had gereden voor joey...dus ze zegt tegen dawson je had iets belangrijks te vertellen...hij vertelt dat ie naar L.A. gaat..ze is wel blij maar had iets anders verwacht.. Jen en Jack hebben plannen om 2 maanden naar Costa Rica te gaan..maar grandma vertelde dat haar ouders zijn verhuist naar een plaats waar ze als klein kind was opgegroeit....nu wil ze wel haar ouders zien maar ook nie...costa rica reis wordt geannuleerd dawson,joey en audrey gaan nog ff naar capeside en joey is van plan om haar vader te gaan opzoeken...maar hoort dat ie al paar maanden is vrijgelaten...joey is teleurgesteld dat haar pa niks had vertelt...haar pa wilde haar geen verdriet doen.. zoiets was het ![]() |
![]() |
|
Bij net 5 is ut meestal standaard regel dat je eerst en in je tv gids kijkt én op de teletekst kijkt voor de begin en aanvangstijden van een programma...
Aangezien mijn tv gids en de teletekst van Net 5 nog wel eens willen verschillen (waarbij de teletekst de juiste tijden weer geeft) maar ja... maar de rede dat ze ut 2 uur eerder uitzonden was ivm 3 films die ze die avond lieten zien ofzo... idd niet echt handig van net 5... maar ja, ze zenden DC tenminste nog uit... ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() maar als je op www.dawsonscreek.com kijkt en dan bij ehm.. episode guide geloof ik, dan zie je dat er na de volgende aflevering niets meer komt.. dan is het seizoen afgelopen, geen idee wat er dan komt ![]() |
![]() |
|
Heeft iemand toevallig nog een site waar de scripts te lezen zijn? Want diegene die ik in Favorieten had staan doet het op een of andere manier niet meer...
|
![]() |
how cool! ik wist niet dat die na te lezen waren!
In ieder geval, via google vond ik dit: http://www.chez.com/jimprofit/twiz/t.../onair/dawson/ ik weet niet of dat alles is, maar het is wel wat ![]() deze is volgens mij nog beter: http://uk.geocities.com/dawsons_cree...dotuk/scripts/ Laatst gewijzigd op 07-09-2002 om 21:15. |
![]() |
|
hmmz... vaag...
![]() kan betekenen dat ze die site al een tijd niet meer hebben geupdate... maar dat zal wel niet... vaag... maar gok zelf dat Net 5 dan ook voor nu stopt met uitzenden van Dawsons Creek totdat ze weer nieuwe hebben... tijdens de zomerstop zijn ze ook gewoon doorgegaan met uitzenden wat ik al vreemd vond... dus gok dat ut een tijdje stil gaat worden in Capeside... ![]()
|
Verwijderd
|
ik heb ff een vraagje: heeft iemand toevallig de aflevering van afgelopen zondag opgenomen?
want een vriendin van me (die t ook altijd gevolgd heeft) kon de laatste aflevering niet zien omdat ze naar t ziekenhuis moest ![]() ![]() dus zo ja: wil je me dan PLEASE mailen? ook alvast bedankt namens m'n vriendin |
![]() |
|
Ik heb de aflevering van 8 september thuis opgenomen liggen ja... kon zelf ook nie kijken
![]() (en heb um ook nog geen eens gezien... ![]() ![]()
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
Kopen kopen kopen die DVDs. DanielC | 500 | 02-11-2008 17:06 | |
Films, TV & Radio |
Dawsons Creek heldine | 3 | 23-02-2006 12:30 | |