Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-08-2002, 22:59
Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Citaat:
Sookie schreef:
Dawson's Creek elke zondag om 19.35 uur.
Thx, ga ik weer kijken
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 08-08-2002, 23:07
Verwijderd
Citaat:
Missy1234567890 schreef:

Thx, ga ik weer kijken
Er is ondertussen wel heel veel gebeurd. Niet dat ik zoveel van deze serie afweet. Ben ook pas begonnen met kijken
Met citaat reageren
Oud 11-08-2002, 00:35
heldin
heldin is offline
nou zeg, doen ze niet aan DC zomerstop????? nu heb ik dus echt wel kei supervreselijk veel gemist.. kan ik ergens een korte samenvatting van de afgelopen 6 afleveringen lezen?
Met citaat reageren
Oud 11-08-2002, 14:56
Yeah_Right
Yeah_Right is offline
www.dawsonscreek.com en dan naar episode guide toegaan. Vanavond (11-08-02) komt aflevering 519 - "100 Light Years From Home" dus dan weet je ongeveer waar je moet zoeken
Met citaat reageren
Oud 11-08-2002, 16:15
heldin
heldin is offline
dank u
Met citaat reageren
Oud 11-08-2002, 16:24
heavinly
heavinly is offline
Citaat:
Yeah_Right schreef:
www.dawsonscreek.com en dan naar episode guide toegaan. Vanavond (11-08-02) komt aflevering 519 - "100 Light Years From Home" dus dan weet je ongeveer waar je moet zoeken
Ja, da's volgens mij een coole aflevering, ik heb een voorstukje en de plaatjes gezien.. iig weer Joey en Charlie
Met citaat reageren
Oud 11-08-2002, 19:55
heldin
heldin is offline
whieieieiieiee!!! t was leuk

ik vind het trouwens wel irritant dat iedereen nu iets met iedereen heeft gehad
Met citaat reageren
Oud 11-08-2002, 20:13
Roozie
Roozie is offline
jaa t was weer leuk!! Maar eigenlijk is dawson's creek wel een beetje leedvermaak vind je niet?
Oud 11-08-2002, 20:15
heldin
heldin is offline
Citaat:
Roozie schreef:
jaa t was weer leuk!! Maar eigenlijk is dawson's creek wel een beetje leedvermaak vind je niet?
das eigenlijk wel waar ja
Met citaat reageren
Oud 11-08-2002, 20:16
heldin
heldin is offline
heeeel even offtopic: Roozie, wat ga je in Nijmegen studeren?
Met citaat reageren
Oud 11-08-2002, 20:30
Verwijderd
Citaat:
Roozie schreef:
daarom is het ook zo heerlijk om te kijken
Met citaat reageren
Oud 12-08-2002, 01:57
Verwijderd
Citaat:
mijsje schreef:

ik vind het trouwens wel irritant dat iedereen nu iets met iedereen heeft gehad
Een ware orgie
Met citaat reageren
Oud 12-08-2002, 11:57
stout!
stout! is offline
Ik ben ook 4 weken weggeweest en heb gisteren nog net de laatste 5 min op kunnen vangen, waar ik toen eigenlijk niks van begreep. Ben nu al wel weer aardig op de hoogte maar heb nog een vraag: waarom is het uit tussen Jen en Dawson? Hoe is het gegaan, hoe reageerde Dawson en waarom wilde hij weer naar Joey?
DC is idd verslavend, en ook al zijn de dialogen soms tenenkrommend, ik geniet! Vooral hoe alles overgeanalyseerd wordt, heeeerlijk
Oud 12-08-2002, 14:15
Verwijderd
Ik ben ook maar pas begonnen met het volgen van de serie, dus kan ik je niet helpen.

De aflevering van gisteren was trouwens de honderste (!).
Met citaat reageren
Oud 12-08-2002, 17:36
Breg
Breg is offline
kan iemand vertellen wat er gisteren gebeurd is, ik heb maar een klein stukje kunnen kijken
Oud 13-08-2002, 12:48
Missy Muffett
Missy Muffett is offline
AARRGGGHH!!! khad 4 van de 5 afleveringen opgenomen omdat ik op vakantie was.........en wat blijkt nu.... onze overbuurman heeft mijn tv uitgezet en dus is alles weg......ik weet dus nix,

dus als iemand mij ff de grote lijnen wil vertellen thnx
Met citaat reageren
Oud 13-08-2002, 13:28
heldin
heldin is offline
Citaat:
nathalie schreef:
AARRGGGHH!!! khad 4 van de 5 afleveringen opgenomen omdat ik op vakantie was.........en wat blijkt nu.... onze overbuurman heeft mijn tv uitgezet en dus is alles weg......ik weet dus nix,

dus als iemand mij ff de grote lijnen wil vertellen thnx

Citaat:
Yeah_Right schreef:
Met citaat reageren
Oud 26-08-2002, 17:38
Verwijderd
Ben het gisteren vergeten op te nemen

Wie wil me vertellen wat er gebeurd is?
Met citaat reageren
Oud 26-08-2002, 17:46
stroopwafel
stroopwafel is offline
Citaat:
Pebbles schreef:
Ben het gisteren vergeten op te nemen

Wie wil me vertellen wat er gebeurd is?
pacey en audrey hebben ruzie

dawson heeft geslapen met dat kritiekschrijfmens

jack is hard aan het studeren(met hulp van die erik, toch?)
joey is ook aan het studeren
dat was het wel zo ong..
Oud 26-08-2002, 20:28
Signy
Signy is offline
Citaat:
stroopwafel schreef:
pacey en audrey hebben ruzie
Pacey was zo ongelooooofelijk DOM bezig! Damn, ik heb echt op hem gekankerd. Hijz mijn favo jongen in de serie, maar niet alssie zo stom doet.
Oud 26-08-2002, 22:56
Balance
Balance is offline
Citaat:
Signy schreef:
Pacey was zo ongelooooofelijk DOM bezig! Damn, ik heb echt op hem gekankerd. Hijz mijn favo jongen in de serie, maar niet alssie zo stom doet.
kvond 't een stomme aflevering, zat me dood te ergeren aan die trut waardoor pacey en audrey ruzie kregen en ook aan dat mens waar dawson mee naar bed is geweest. damn, konden ze geen leukere actrices vinden ofzo? ze spelen al zo'n kutrol, moeten ze d'r dan ook nog zo irritant spelen?

en joey was zeikerig aan het doen, vond d'r net leuk als 'andere joey'. en bijna geen jen gezien...

rotaflevering!

*heeft btw 6 afleveringen gemist voor deze uitzending maar heeft ze allemaal gedownload. JA, IK BEN VERSLAAFD *
Oud 27-08-2002, 12:16
Verwijderd
Citaat:
Signy schreef:
Wat deed ie dan??
Met citaat reageren
Oud 27-08-2002, 16:43
Signy
Signy is offline
Citaat:
Pebbles schreef:
Wat deed ie dan??
Hij en zijn bazin waren in zn appartement aan t praten over hun kus toen Audrey binnen kwam lopen. Ze stormde weg, en Pacey rende erachteraan. Er volgde een ruzie... Pacey liep weer naar t appartement en ging vervolgens gewoon heftig zoenen met zn bazin...
Zij zei daarop dat ze nu hebben bewezen dat 't kon en ging weg.

Jen is al 2 afleveringen niet in de serie geweest.
Oud 27-08-2002, 18:08
heavinly
heavinly is offline
Citaat:
Signy schreef:
Hij en zijn bazin waren in zn appartement aan t praten over hun kus toen Audrey binnen kwam lopen. Ze stormde weg, en Pacey rende erachteraan. Er volgde een ruzie... Pacey liep weer naar t appartement en ging vervolgens gewoon heftig zoenen met zn bazin...
Zij zei daarop dat ze nu hebben bewezen dat 't kon en ging weg.

Jen is al 2 afleveringen niet in de serie geweest.
Ja ik vond het zooo lomp he.. en toen zij zei: 'ok, stop' dat hij zei: 'why' argh.. je hebt audrey toch?? hij is niet meer zo lief als dat hij bij joey was
Met citaat reageren
Oud 28-08-2002, 07:34
xx
xx is offline
Citaat:
heavinly schreef:
Ja ik vond het zooo lomp he.. en toen zij zei: 'ok, stop' dat hij zei: 'why' argh.. je hebt audrey toch?? hij is niet meer zo lief als dat hij bij joey was
maar toch denk (lees: hoop) ik dat het wel weer goed komt. Want zij zijn zo'n leuk stel!!!!!!!

xx
Met citaat reageren
Oud 02-09-2002, 17:06
heavinly
heavinly is offline
Oke, Net5 denkt: we zenden het vroeg uit!
gevolg: ik had het gezien, vergat het op te nemen en was te laat om het te kijken
al mijn mede-DC-kijkers zijn het ook vergeten op te nemen of te kijken..

wiiiiie kan me even op de hoogte stellen?
Met citaat reageren
Oud 02-09-2002, 17:23
Signy
Signy is offline
Klote Net5... Gewoon 2 uur eerder uitzenden. Goed plan!
Oud 02-09-2002, 17:27
xx
xx is offline
jaaaaaaaa echt stom he??!?!? Had iemand het wel gezien?? zo ja wil diegene dan ff vertellen wat er gebeurd is?????

xx
Met citaat reageren
Oud 02-09-2002, 17:40
Verwijderd
baas van pacey is te streng voor het personeel...en het personeel plus pacey serveren niet het gewenste eten op voor belangrijke gasten die op een avond zouden komen...hij komt met pizzas binnen
hij had een lijstje met dat zn baas nie deugt en onbekwaam is en onvriendelijk tegen het personeel en dat las ie op..
pacey werd ontslagen maar zn baas heeft ook niks meer..
pacey problemen met zn auto dus zn baas geeft m een lift...op een gegeven moment ziet ze het niet meer zitten en geeft meer gas..pacey wordt beetje bang maar zegt daarna ja rijd maar lekker hard maakt allemaal niks uit...op een gegeven moment knalde ze bijna tegen een auto, maakt een draai en ze staan stil...beiden ongedeerd
audrey verteld nadat joey en audrey per ongeluk de engelse leraar hadden nat gegooit, dat dawson een grote afstand had gereden voor joey...dus ze zegt tegen dawson je had iets belangrijks te vertellen...hij vertelt dat ie naar L.A. gaat..ze is wel blij maar had iets anders verwacht..
Jen en Jack hebben plannen om 2 maanden naar Costa Rica te gaan..maar grandma vertelde dat haar ouders zijn verhuist naar een plaats waar ze als klein kind was opgegroeit....nu wil ze wel haar ouders zien maar ook nie...costa rica reis wordt geannuleerd

dawson,joey en audrey gaan nog ff naar capeside en joey is van plan om haar vader te gaan opzoeken...maar hoort dat ie al paar maanden is vrijgelaten...joey is teleurgesteld dat haar pa niks had vertelt...haar pa wilde haar geen verdriet doen..

zoiets was het
Met citaat reageren
Oud 02-09-2002, 18:16
heavinly
heavinly is offline
shit.. kheb echt wat gemist maar bedankt
Met citaat reageren
Oud 03-09-2002, 14:32
heldin
heldin is offline
ik vond het een beetje saaie aflevering, hoop dat het volgende week weer es écht leuk is.
Met citaat reageren
Oud 04-09-2002, 17:36
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
heavinly schreef:
shit.. kheb echt wat gemist maar bedankt
Echt zwaar klote van Net 5 ja
Oud 04-09-2002, 17:56
CABAL
CABAL is offline
Bij net 5 is ut meestal standaard regel dat je eerst en in je tv gids kijkt én op de teletekst kijkt voor de begin en aanvangstijden van een programma...

Aangezien mijn tv gids en de teletekst van Net 5 nog wel eens willen verschillen (waarbij de teletekst de juiste tijden weer geeft) maar ja...

maar de rede dat ze ut 2 uur eerder uitzonden was ivm 3 films die ze die avond lieten zien ofzo...

idd niet echt handig van net 5... maar ja, ze zenden DC tenminste nog uit...
Oud 04-09-2002, 18:51
10.45
10.45 is offline
Citaat:
CABAL schreef:

idd niet echt handig van net 5... maar ja, ze zenden DC tenminste nog uit...
tja, volgende week is wel de laatste aflevering
Oud 04-09-2002, 18:52
heavinly
heavinly is offline
Citaat:
MarTjuH schreef:

Ja man
Met citaat reageren
Oud 04-09-2002, 20:21
heldin
heldin is offline
Citaat:
MarTjuH schreef:

jaaa?????????

hoezo de laatste??? stoppen ze er een tijdje mee of stopt het gewoon echt helemaal???
Met citaat reageren
Oud 05-09-2002, 08:02
CABAL
CABAL is offline
wtf????

laatste aflevering?? wie, wat waar wanneer??
Oud 05-09-2002, 21:18
CABAL
CABAL is offline
ow, btw Dawsons Creek komt aanstaande zondag weer eens om tien over half 6, dus 17.40

ff een reminder...
Oud 05-09-2002, 21:55
heavinly
heavinly is offline
Citaat:
CABAL schreef:
ow, btw Dawsons Creek komt aanstaande zondag weer eens om tien over half 6, dus 17.40

ff een reminder...
oh.. dank je voor ik het weer vergeet

maar als je op www.dawsonscreek.com kijkt en dan bij ehm.. episode guide geloof ik, dan zie je dat er na de volgende aflevering niets meer komt.. dan is het seizoen afgelopen, geen idee wat er dan komt (herhalingen waarschijnlijk hier...)
Met citaat reageren
Oud 07-09-2002, 15:03
Gothic
Gothic is offline
Heeft iemand toevallig nog een site waar de scripts te lezen zijn? Want diegene die ik in Favorieten had staan doet het op een of andere manier niet meer...
Oud 07-09-2002, 21:10
heavinly
heavinly is offline
how cool! ik wist niet dat die na te lezen waren!

In ieder geval, via google vond ik dit: http://www.chez.com/jimprofit/twiz/t.../onair/dawson/
ik weet niet of dat alles is, maar het is wel wat

deze is volgens mij nog beter:
http://uk.geocities.com/dawsons_cree...dotuk/scripts/

Laatst gewijzigd op 07-09-2002 om 21:15.
Met citaat reageren
Oud 08-09-2002, 11:48
Fanny
Fanny is offline
Citaat:
CABAL schreef:

ff een reminder...
Jah, en de aflevering duurt bijna 2 uur!!! Als ik de gids kan geloven
Oud 08-09-2002, 12:52
Roozie
Roozie is offline
Citaat:
mijsje schreef:
heeeel even offtopic: Roozie, wat ga je in Nijmegen studeren?
Bedrijfscommunicatie! En jij?
Oud 08-09-2002, 13:55
Verwijderd
Citaat:
Fanny schreef:

Jah, en de aflevering duurt bijna 2 uur!!! Als ik de gids kan geloven
In onze gids duurt het gewoon een uur hoor.. en volgens teletekst ook..
Met citaat reageren
Oud 08-09-2002, 14:09
Bisz
Bisz is offline
En 't is voorlopig ook de laatste aflevering
Oud 08-09-2002, 14:46
heldin
heldin is offline
Citaat:
Pebbles schreef:

In onze gids duurt het gewoon een uur hoor.. en volgens teletekst ook..
jammer, bij ons stond ook dat het tot 19.30 uur zou duren..
Met citaat reageren
Oud 08-09-2002, 14:46
heldin
heldin is offline
Citaat:
Roozie schreef:

Bedrijfscommunicatie! En jij?

psychologie
Met citaat reageren
Oud 08-09-2002, 18:13
CABAL
CABAL is offline
hmmz... vaag...

kan betekenen dat ze die site al een tijd niet meer hebben geupdate... maar dat zal wel niet...

vaag... maar gok zelf dat Net 5 dan ook voor nu stopt met uitzenden van Dawsons Creek totdat ze weer nieuwe hebben... tijdens de zomerstop zijn ze ook gewoon doorgegaan met uitzenden wat ik al vreemd vond... dus gok dat ut een tijdje stil gaat worden in Capeside...
Oud 10-09-2002, 19:55
Verwijderd
ik heb ff een vraagje: heeft iemand toevallig de aflevering van afgelopen zondag opgenomen?
want een vriendin van me (die t ook altijd gevolgd heeft) kon de laatste aflevering niet zien omdat ze naar t ziekenhuis moest en we hadden t allebei niet opgenomen

dus zo ja: wil je me dan PLEASE mailen?

ook alvast bedankt namens m'n vriendin
Met citaat reageren
Oud 10-09-2002, 20:19
CABAL
CABAL is offline
Ik heb de aflevering van 8 september thuis opgenomen liggen ja... kon zelf ook nie kijken

(en heb um ook nog geen eens gezien... slecht... )
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten