Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Dawson was een film aan het maken, Audrey had de hoofdrol samen met zo'n jongen. Nou die jongen was dus kei slecht en besloten Dawson en de rest op zoek te gaan naar een nieuwe acteur. Dat werd toen Charlie. Oja, Audrey en Pacey hebben gezoend, toen zij bij hem haar tekst ging oefenen. (Joey vond het niet erg, als die twee wat met elkaar zouden krijgen.) *weet verder nix meer* |
![]() |
||
Citaat:
audrey en pacey hebben nu volgens mij ook relatie jack is weg bij die mensen want die erik(ofzow) beschuldigde hem ervan te proberen te zoenen(was niet waar, erik is zelf ook homo(of was dit de keer ervoor al ![]() meer weet ik zo ff ook niet ![]()
|
![]() |
Het wordt steeds soap-achtiger; vroeger kon je 3 weken niet kijken en dan hadden ze nog steeds niet gezoend, nu mis je na 1 aflevering alweer 3 stukgelopen relaties en 3 nieuwe etc.
Wel een stuk leuker trouwens om naar te kijken! En ik vind het erg leuk dat die Audrey erin is gekomen. Pept de boel een beetje op. En het erg leuke studentenleven enzo, ja ze zijn er wel op vooruitgegaan.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Ik drop het maar in dit topic omdat dat waarschijnlijk zal moeten als ik hem apart zo openen
![]() Ik heb met iemand een discussie wie knapper is Jenn (michelle williams) of Joey (katie holmes) wat vinden jullie? Ik vind Jenn persoonlijk het knapst...
|
![]() |
hmmz vanaaf vonnik niet zo leuk eigenlijk.... beetje saai. De serie is toch vooral door de afwisseling met karakters als: Dawson, Joey tegenover: Pacey, Audrey en Jack zo leuk vinnik. en dan maar 1 karakter een uur lang is nogal saai vinnik maja....
volgende week beter ![]()
||
Citaat:
ik vond het juist knap hoe ze een hele aflevering met maar 1 van hen maakte, echt heel gaaf. en ik vond hem gewoon mooi...
|
![]() |
wiiiiiieh Dawson's Creek
![]() Katie is trouwens echt super cool en heel knap vind ik (ik = beetje heel erg fan van Katie ![]() Afgelopen aflevering vond ik best wel vaag, zo alleen over Joey. Maar dat ze tegen dat kind zei dat de vader een held was vond ik eignelijk niet zo sterk, kan aan mij liggen. Ben wel benieuwd naar de volgende aflevering met Pacey en Audrey.. ![]() Tralalala |
![]() |
|
![]() |
Gister was weer een leuke uitzending!
Ben benieuwd hoe het verder gaat met Audrey en Pacey, vind het wel een leuk stel! En volgens mij gaat Dawson en Jen ook niet zo heel lang meer duren, trouwens, weet iemand wanneer de zomerstop begint?
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Ik hoop het wel ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Uhmzz, Charlie vroeg aan Joey of ze in zijn band wilde zingen... Ze zei jah, maar niet vanwege Charlie, maar omdat ze het gewoon een leuke ervaring leek. Samen met Pacey en Audrey gingen ze naar die tent toe waar ze optraden. (Pacey heeft auto >>> handig) Onderweg kregen Pacey en Charlie ruzie. Werd bedaard door Audrey. Aangekomen bij dat café, bleek t een metalcafé te zijn, Joey werd zenuwachtig. Ze werden eerst afgekraakt op het podium, later zette Charlie een nummer in wat wel goed werd ontvangen, Joey ging uit haar dak. ![]() Audrey & Pacey wilden eens rustig alleen zijn op 1 kamer dus bleven ze een nachtje in een hotel slapen. Charlie en Joey ook ... op een kamer, er is niks gebeurt. Dawson, Jen, Grams en Jack gingen naar Capeside omdat het kleine zusje van Dawson jarig was. Jen wilde het uitmaken met Dawson, maar kreeg daar niet echt de kans toe omdat er een vreemde man ook op het feest was >>> de nieuwe vriend van Dawsons moeder. Later maakt Jen het toch uit.... Dah wast. ![]()
|
![]() |
Dawson's Creek is zwaaaaaar verslavend I luv it. Ennuh ik vind Joey die niet serieus is leuker dan Jen.....
Drue Valantine moet zdker tergkomen dat was nog eens iemand! Charlie is ook leuk als afwisseling en Audrey is wel leuk maar werkt af en toe op mijn zenuwen met die kop van haar! Die leraar is het lekkerste uit de serie *zucht* waarom hebben wij niet dat soort leraren dat maakt de lessen leuker |
![]() |
||
Verwijderd
|
Je kunt altijd je vriendinnen vragen om op te nemen.
Citaat:
Die leraar heeft ook een keer in Angel gespeeld als een badguy... |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() maar eigenlijk best logisch. Ze zijn allemaal ergens in de twintig en spelen 17/18-jarigen, ik denk dat ze zelf nu ook wel eens verder willen. Maaar.. *buh* ik leef met die serie ![]() |
![]() |
|
![]() |
mag ik iets vragen?Was de laatste aflevering dan niet dat ze hun diploma kregen uitgereikt en dat Pacey toen het stadje verliet, om met een boot mee te gaan ofzo?Dit was nl. de laatste aflevering uitgezonden in Belgie een paar maand geleden. Maar nu lees ik hier van alles dat ik nooit gezien heb?
![]()
||
Citaat:
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
Kopen kopen kopen die DVDs. DanielC | 500 | 02-11-2008 17:06 | |
Films, TV & Radio |