Meiden, klein vervelend en zeeeer beschamend probleem...
Ik heb het idee dat mijn hormonenhuishouding flink in de war zit - met name de factor 'opgewonden worden'. De bron stond vroeger daar beneden vaak flink droog... geen last van afscheiding of overtollige vochtproductie, integendeel.
Nu ik sinds kort een nieuwe vriend heb, draait het allemaal dol. De twee hebben misschien niets met elkaar te maken, maar in ieder geval schiet te pas en te onpas mijn vaginale vochtproductie in gang - zeeer vervelend als je op familiebezoek bent en je het idee krijgt dat je in je broek aan het plassen bent. Ik hoef nog maar even aan iets erotisch te *denken*, en het is al te laat! Het is niet zo erg dat alles dwars door een jeansbroek komt (gelukkig!), maar er zit vaak wel een grote doornatte vlek in mijn slipje. Ik loop nu wel de meeste tijd met een inlegkruisje rond. Dat voorkomt wel het doorlekken, maar niet het natte, kleffe gevoel (ik ben overigens helemaal niet opgewonden op die momenten, zodat het eerder vervelend dan prettig is).
Ik dacht al aan een of andere infectie, maar dat is het niet. Maar wat dan wel? Hebben er nog meiden last van zo'n op hol geslagen vochtproductie? Of is dit normaal? Ik weet dat diverse vriendinnen van mij dag in dag uit met een inlegkruisje rondlopen, maar ik dacht dat dat was voor witverlies, niet voor vaginaal vochtverlies... wie helpt me?
PS: uiteraard kon ik dit onderwerp ook in Seksualiteit plaatsen, maar ik voel me even 'veiliger' hier, zonder dat ik geile mannenpraat over me heen krijg