Oud 04-01-2006, 17:48
LoveGirl212
LoveGirl212 is offline
Hey,

Ik had gisteren een feestje met 3 supergoede vriendinnen, waaronder die ene vriendin I. waarover ik het hier al vaker heb gehad. We hadden ook wel wat alcohol in huis , en aangezien ze niet echt gewend zijn te drinken, waren 2 vriendinnen op een gegeven moment echt dronken, één daarvan was I. Terwijl ze normaal heel rustig en kalm is, werd ze nu uitbundig (hetgeen natuurlijk normaal is door alcohol). Echter werd ze bij die ander dronken vriendin wel héél handtastelijk, zeker tegenover normaal. Op ’n gegeven moment speelden we een spelletje, Truth or Dare. Zij had als opdracht het andere meisje te kussen en was echt héél enthousiast. Een beetje té enthousiast, naar mijn mening. Uiteindelijk hebben ze twee keer gekust, en ik schrok er echt van. Ik heb tijdens datzelfde spelletje ook gekust met die andere vriendin, maar dat was echt puur om te kussen, without any feelings dus. Maar bij I leek het zo gemeend, ook omdat ik nooit verwacht had dat ze dit zou doen, ze leek het zo graag te willen enzo, damn het was echt raar!
Ik had het er al eerder met die andere vriendinnen over gehad dat I misschien lesbisch zou kunnen zijn, niet dat dat iets zou uitmaken voor ons, maar ze zou het ons wel mogen zeggen hé.
Nu is mijn vraag, hoe kunnen we het het beste subtiel aanpakken om eens even te informeren over haar seksuele geaardheid?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 04-01-2006, 17:53
Muchacha
Muchacha is offline
Ik denk dat ze het zelf wel zal zeggen als ze er klaar voor is. Misschien durft ze er nog niet voor uit te komen of weet ze het zelf nog niet... (ontkenning). Laat haar gewoon merken in dagelijkse omgang dat je niets tegen lesbische meisjes hebt, dat ze zich al niet ongemakkelijk moet voelen
Met citaat reageren
Oud 04-01-2006, 18:04
LoveGirl212
LoveGirl212 is offline
Citaat:
Muchacha schreef op 04-01-2006 @ 18:53 :
Ik denk dat ze het zelf wel zal zeggen als ze er klaar voor is. Misschien durft ze er nog niet voor uit te komen of weet ze het zelf nog niet... (ontkenning). Laat haar gewoon merken in dagelijkse omgang dat je niets tegen lesbische meisjes hebt, dat ze zich al niet ongemakkelijk moet voelen
Ja, misschien heb je gelijk. Maar eigenlijk zou ik het wel willen weten
Met citaat reageren
Oud 04-01-2006, 18:09
Muchacha
Muchacha is offline
Mja, maar als ze er zelf niet over beginnen, zal ze het ook niet toegeven als je erachter vraagt. Als je haar laat merken dat je geen problemen hebt met lesbische meisjes, dan komt ze er misschien wel zelf voor uit. Het kan ook zijn dat ze het zelf nog niet doorheeft he, en dan mag je haar daar niet in pushen denk ik. Ik heb geen ervaring met lesbisch zijn
Met citaat reageren
Oud 04-01-2006, 18:13
*sunrise1986*
*sunrise1986* is offline
Citaat:
LoveGirl212 schreef op 04-01-2006 @ 19:04 :
Ja, misschien heb je gelijk. Maar eigenlijk zou ik het wel willen weten
Waarom? Als je niets tegen homoseksuelen hebt maakt het toch niets uit . stiekem weet ik wel dat je eruiteraard gewoon nieuwsgierig bent, maar rationeel gezien
Je kan het haar ook gewoon een keer rechtstreeks vragen, is misschien eng, maar dan heb je wel gewoon een antwoord. Als je er niet giechelig over doet, zal zij misschien ook gewoon eerlijk zijn. Maar heeft ze weleens over jongens of heeft ze weleens een vriendje (want dat zegt natuurlijk ook wel wat)?
Met citaat reageren
Oud 04-01-2006, 18:20
Balance
Balance is offline
Citaat:
*sunrise1986* schreef op 04-01-2006 @ 19:13 :
Waarom? Als je niets tegen homoseksuelen hebt maakt het toch niets uit . stiekem weet ik wel dat je eruiteraard gewoon nieuwsgierig bent, maar rationeel gezien
Je kan het haar ook gewoon een keer rechtstreeks vragen, is misschien eng, maar dan heb je wel gewoon een antwoord. Als je er niet giechelig over doet, zal zij misschien ook gewoon eerlijk zijn. Maar heeft ze weleens over jongens of heeft ze weleens een vriendje (want dat zegt natuurlijk ook wel wat)?
Ik vind dat je d'r wel behoorlijk voor het blok zet op zo'n manier.
Misschien is dat meisje d'r zelf nog amper achter en wordt haar dan direct zo'n vraag gesteld hebt. Dan zal ze het óf moeten vertellen terwijl ze dat helemaal nog niet wil óf verplicht moeten liegen.
Beide gevallen lijken me niet fijn.
Volgens mij kan je beter gewoon wachten tot ze het zelf ooit vertelt (als ze inderdaad lesbisch is).

En ik vind het niet heel veel zeggen of ze weleens een vriendje heeft . Zoveel hetero meisjes van 16 hebben nog nooit een vriendje gehad.
Oud 04-01-2006, 18:23
LoveGirl212
LoveGirl212 is offline
@ sunrise: tja, waarom wil ik het weten, uit nieuwsgierigheid? Ik heb écht niks tegen homoseksuele mensen, ken er zo nog een paar en die zijn écht heel leuk!

En het rechtuit vragen is idd nogal confronterend.

Ze heeft wel eens een 'vriendje' gehad, maar da's ondertussen al een jaar geleden en dat vond/vind ik geen echte serieuze relatie. Ze zagen elkaar ongeveer 1 keer per maand ofzo ze had zijn gsmnr niet eens!
Ze heeft het wel eens over jongens, maar soms geloof ik dat dat meer 'meepraten' met ons is, omdat ze dat met alles doet. Ze lijkt geen eigen mening te hebben en praat ons meestal maar na .

Daarom denk ik ook dat zij zoiets niet snel uit zichzelf zal vertellen tegen ons
Met citaat reageren
Oud 04-01-2006, 18:29
luchtballon
luchtballon is offline
Bij alle goede vrienden van mij die geen hetero waren maakten we er altijd al grapjes over voordat ze het zelf toegaven. Maar wel vrijblijvende grapjes zeg maar. Ook niet kwetsend (dat vinden ze zelf ook echt niet).
Maar dat kan natuurlijk niet iedereen hebben. Tis ook een beetje raar om ineens met dat soort grapjes te komen.
Maar bij mij hebben die mensen (3 of 4) het uiteindelijk zelf toegegeven (aan zichzelf)

Je kunt ook iets vragen als:" Is er geen jongen die je leuk vindt? of een meisje natuurlijk? "

alleen is ze we echt zo'n goede vriendin als je vindt dat ze jullie napraat?
Oud 04-01-2006, 18:32
LoveGirl212
LoveGirl212 is offline
Citaat:
luchtballon schreef op 04-01-2006 @ 19:29 :

alleen is ze we echt zo'n goede vriendin als je vindt dat ze jullie napraat?
Daar heb ik nog een topic, dit dus, over geopend een tijdje terug... Ik vind van niet, maar wat kunnen we eraan doen, ik wil haar ook niet laten vallen

Zoiets als dit:
Citaat:
Je kunt ook iets vragen als:" Is er geen jongen die je leuk vindt? of een meisje natuurlijk? "
kunnen we zeker wel eens vragen ja, thnx!
Met citaat reageren
Oud 04-01-2006, 22:16
BrunetJuh
BrunetJuh is offline
Gewoon een grapje maken over die situatie en dan subtiel vragen of ze ook daadwerkelijk op meiden valt.
Oud 04-01-2006, 22:42
Boeing 747-400
Boeing 747-400 is offline
Ik vind het nogal irritant dat je dat persé wil weten. Het zijn haar zaken, en daar moet je jezelf gewoon niet mee bemoeien.

Ik vond het vreselijk als mensen de hele tijd vroegen wat voor meisjes ik leuk vond, en of ik al een vriendin had. En grapjes over homoseksualiteit zijn ook niet leuk als je het nog niet aan anderen wil vertellen. Ik zat toen gewoon nog een beetje met mezelf in de knoop en flauwe grapjes in jouw richting zijn dan echt niet leuk en helpen ook niet echt met het voor jezelf accepteren!

Dus mijn advies: Wees niet zo irritant nieuwsgierig, en wacht gewoon af. Je ziet dan vanzelf wel of ze met een jongen of een meisje komt aanzetten.
Met citaat reageren
Oud 05-01-2006, 02:52
Mindfields
Mindfields is offline
Citaat:
Boeing 747-400 schreef op 04-01-2006 @ 23:42 :

Dus mijn advies: Wees niet zo irritant nieuwsgierig, en wacht gewoon af. Je ziet dan vanzelf wel of ze met een jongen of een meisje komt aanzetten.
Waarom nou weer irritant nieuwsgierig? Het is toch niks om je voor te schamen of om moeilijk over te doen? Zeker niet voor je vrienden.

En TROUWENS: als dat meisje met een ander meisje zoent, heeft ze blijkbaar geen moeite om zich te uiten. Dus vragen lijkt me niks mis mee. Ik zou er gewoon even goed voor gaan zitten.
Oud 05-01-2006, 08:08
Muchacha
Muchacha is offline
Citaat:
Mindfields schreef op 05-01-2006 @ 03:52 :
Waarom nou weer irritant nieuwsgierig? Het is toch niks om je voor te schamen of om moeilijk over te doen? Zeker niet voor je vrienden.

En TROUWENS: als dat meisje met een ander meisje zoent, heeft ze blijkbaar geen moeite om zich te uiten. Dus vragen lijkt me niks mis mee. Ik zou er gewoon even goed voor gaan zitten.
Nee, ik denk niet dat het zo makkelijk is om te denken "boeiend, ik ben lesbisch, zal ik maar ineens uit de kast komen" Het feit dat ze met een meisje kust en zich daarin laat gaan, wilt nog altijd niet zeggen dat ze al voor zichzelf heeft uitgemaakt of ze nu homo of hetero is. TS heeft trouwens ook met een meisje gekust, moeten ze haar dan ook zo gaan testen?
Met citaat reageren
Oud 05-01-2006, 08:38
Roos
Roos is offline
Ik zou er gewoon niet naar vragen. Als zij uit de kast wil komen, doet ze dat zelf wel. Bovendien, dadelijk ga je leuke grapjes maken, en blijkt ze helemaal niet lesbisch te zijn.
Oud 05-01-2006, 18:45
Verwijderd
hij is je niet waardf
Met citaat reageren
Oud 05-01-2006, 19:13
Verwijderd
Citaat:
EZBlade schreef op 05-01-2006 @ 19:45 :
hij is je niet waardf
:')
Met citaat reageren
Oud 05-01-2006, 21:10
Verwijderd
Nou snap ik er zelf ook niet altijd heel erg veel van hoor, maar als iemand anders met een meisje zoent, en je het idee hebt dat ze daar zichtbaar van geniet, wil dat toch niet meteen zeggen dat ze op vrouwen valt?
Je hebt meisjes die op meisjes vallen, meisjes die wel eens nieuwsgierig zijn naar meisjes, meisjes die daadwerkelijk iets doen met deze nieuwsgierigheid, meisjes die met beide seksen experimenteren en meisjes die helemaal lesbisch zijn. (en correct me if I'm wrong!)
Maar er zijn dus heel veel dingen mogelijk.

Maar wat de rest ook zegt (en jij zelf stiekem ook een beetje) het gaat anderen niet zozeer iets aan welke geaardheid je hebt. Als ze echt wil dat jullie dat weten, dan verteld ze het denk ik wel een keer.

16 jaar zijn lijkt me ook echt de ideale leeftijd om een beetje te experimenteren op dit gebied...
Met citaat reageren
Oud 06-01-2006, 12:58
ILUsion
ILUsion is offline
Tja, ik vind het gek dat je er zo moeilijk over doet. Ik ken natuurlijk jullie relatie en voorgeschiedenis niet, maar wat maakt het uit dat ze lesbisch zou kunnen zijn.

Je zegt wel dat je niets tegen holebi's hebt, maar blijkbaar beschouw je ze toch niet gelijk aan een hetero vermits jeje druk maakt in het feit dat ze zo hartstochtelijk aan het zoenen was. Vergeet trouwens ook niet dat ze op het moment eigenlijk dronken was, dus ja, dan heb je jezelf minder in de hand én doe je dingen die je normaal nooit zou doen. Het kan inderdaad wel een stukje experimenteren zijn, maar volgens mij blaas je de zaak gewoon geweldig op.

Ik vind dat je nogal jaloers om het zo te zeggen uit de hoek komt, precies alsof het een groot misdrijf was dat ze enthousiast aan het zoenen was. (analogie met die scene uit American Pie 2 trouwens)

Ik vind dat je haar in ieder geval zelf moet laten ontdekken wat haar geaardheid is, voor holebi's is het vaak verwarrend genoeg om eerst en vooral voor zichzelf uit te maken of ze al dan niet holbi zijn én daarna moeten ze nog eens afrekenen met een heleboel tegenstanders en mensen die puur uit nieuwsgierigheid domme vragen gaan stellen precies alsof een holebi een aapje in de dierentuin is. Dat laatste is nog wel wat te begrijpen omdat dat nu eenmaal in de mens ingebakken zit, maar tja, het is voor holebi's in ieder geval niet makkelijk. Als je echt grote aanwijzingen krijgt, dan kun je er volgens mij over beginnen, maar het heeft weinig zin om haar nu na dat dronken moment erop aan te pakken.

En ik vind in het totaal niet dat ze de plicht heeft jullie daarover in te lichten in het geval dat, dat moet ze uit vrije wil doen. Jij hebt volgens mij dus ook geen recht om ambetant te doen daarover.
Oud 06-01-2006, 19:50
Boeing 747-400
Boeing 747-400 is offline
Citaat:
Mindfields schreef op 05-01-2006 @ 03:52 :
Ik weet niet hoe het met dat meisje is (als ze al lesbisch is), maar ik heb het heel erg moeilijk gevonden om mezelf te accepteren. Totdat je jezelf geaccepteerd is, is alle nieuwsgierigheid naar vriendjes, vriendinnetjes en je geaardheid behoorlijk irritant. Er komt vanzelf een moment dat je zoiets met andere wil delen, en als je dat doet krijg je inderdaad de reactie 'oh, maar dat is toch niets om je voor te schamen'. Maar goed, eerst jezelf, en dan de rest, en tot die tijd geen bemoeienis .
Met citaat reageren
Oud 06-01-2006, 20:43
Orpa
Orpa is offline
Er is echt niets zo vervelend als zelf nog niet helemaal weten wat je voor wie voelt (mannen, vrouwen, of bepaalde personen) en mensen gaan daar naar vragen. Jij kan wel denken dat jij de enige bent die daar dan naar vraagt, maar er zijn echt wel meer mensen... En 1x liegen omdat je t zelf nog niet weet is niet zo heel erg, maar 100x is strondvervelend... Laat haar lekker zelf weten of ze t wil vertellen of niet...
Oud 09-01-2006, 15:49
first eror
first eror is offline
Ja, of ze het echt meent. Dat is moeilijk te zeggen.
Misschien heb je foto's of een videobestand op je computer?
Met citaat reageren
Oud 10-01-2006, 10:03
blupp
blupp is offline
Lol, ik denk dat ze gewoon willen weten of die meid niet een van hun leuk vindt...als een meid lesbi is en je denkt een beetje simpel ga je er al snel vanuit dat als ze lesbisch is ze dus automatisch op jou valt...tsja de leeftijd he
Maja, zoals iedereen ongeveer zegt: Hou je mond er lekker over, een beetje iets uit een kind proberen te trekken waar ze waarschijnlijk zelf nog weinig vanaf weet is knap lullig.
Owja...en hij is je idd niet waardfq!!

Laatst gewijzigd op 10-01-2006 om 10:05.
Met citaat reageren
Oud 13-01-2006, 20:25
Kaa
Kaa is offline
je hoeft niet per se lesbisch te zijn om zoenen met n meisje leuk te vinden
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten