Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Je kan het haar ook gewoon een keer rechtstreeks vragen, is misschien eng, maar dan heb je wel gewoon een antwoord. Als je er niet giechelig over doet, zal zij misschien ook gewoon eerlijk zijn. Maar heeft ze weleens over jongens of heeft ze weleens een vriendje (want dat zegt natuurlijk ook wel wat)? |
![]() |
||
Citaat:
Misschien is dat meisje d'r zelf nog amper achter en wordt haar dan direct zo'n vraag gesteld hebt. Dan zal ze het óf moeten vertellen terwijl ze dat helemaal nog niet wil óf verplicht moeten liegen. Beide gevallen lijken me niet fijn. Volgens mij kan je beter gewoon wachten tot ze het zelf ooit vertelt (als ze inderdaad lesbisch is). En ik vind het niet heel veel zeggen of ze weleens een vriendje heeft . Zoveel hetero meisjes van 16 hebben nog nooit een vriendje gehad.
|||
![]() |
Citaat:
![]() Zoiets als dit: Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
En TROUWENS: als dat meisje met een ander meisje zoent, heeft ze blijkbaar geen moeite om zich te uiten. Dus vragen lijkt me niks mis mee. Ik zou er gewoon even goed voor gaan zitten. ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
[expert] Stel je seks / liefde vraag aan een deskundige van Sense Simon | 16 | 10-02-2015 21:30 | |
Liefde & Relatie |
Tips! Hoe vraag je verkering? Jongen naar meisje Schattekuuhh | 4 | 04-01-2013 08:31 | |
De Kantine |
persoonlijke vragen ;) Fantôme | 27 | 07-10-2005 23:08 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Vragen bedenken bij thema 'moeders' Dolores | 5 | 19-04-2004 13:32 | |
Verhalen & Gedichten |
Vragen WolterB | 1 | 19-01-2004 22:38 | |
Software & Hardware |
javascript vraagje ldv | 7 | 29-04-2002 11:37 |