Oud 02-01-2006, 20:10
Verwijderd
Citaat:
Lente schreef op 02-01-2006 @ 19:44 :
ik heb er nog nooit aan gedacht een voorgevormde te kopen en er zijn genoeg gewone naadloze bh's die je ook niet ziet zitten onder een shirtje, dat is dus ook geen reden voor mij om een voorgevormde bh te kopen.
Is toch wel anders hoor, al heb je geen naden. De vorm is gewoon mooier enz.. Dit dus (en al die andere dingen die al gezegd zijn):

freakje schreef op 02-01-2006 @ 19:55
- ze zitten beter, in de zin dat ze meer steun geven dan gewone bh's met beugels
- ze geven een mooiere vorm aan mijn borsten
- ze creëren een mooi decolté, vooral in t-shirtjes

Het valt me nu eigenlijk altijd wel op als mensen geen voorgevormde bh aan hebben, en dat vind ik eerlijk gezegd niet echt mooi..
Met citaat reageren
Oud 02-01-2006, 20:45
esprit-chick
esprit-chick is offline
Citaat:
Bloem schreef op 02-01-2006 @ 16:48 :
75D Hebben ze wel, maar 70D is echt bijna nergens te krijgen Ik heb er eentje, van hunkemoller, en ik zag pas een mooie bij Livera, maar die kostte 55 euro ofzo
de maat 70 is gewoon erg moeilijk, voormnelijk omdat een groot aantal van de nederlandse vrouwen van ruim en niet-knellend houdt, en daarom ook slanke dames 75 of zelfs 80 willen
en aangezien de vraag het aanbod bepaalt........

ik ben nu net overgestapt van 70c naar 70d en vind de d makkelijker te vinden

livera heeft wel 70, vooral esprit, en verder de echt duurdere merken

ff op-topic, ik heb graag voorgevormd, omdat ze dan groter lijken, je t niet ziet als je t koud hebt en t er mooi uitziet onder iets straks
mijn eigen ervaring is niet dat ze steviger zijn dan anderen, lycra en goed kant is ook stevig (en idd heel mooi) maar dan heb je naadjes ed
Met citaat reageren
Oud 02-01-2006, 20:47
Verwijderd
Citaat:
Leonoor schreef op 02-01-2006 @ 18:51 :
In het algemeen of in cup A?
beide? maar bijna alle leuke bh's zitten vol met vulling
Met citaat reageren
Oud 02-01-2006, 21:48
Verwijderd
Citaat:
shining schreef op 02-01-2006 @ 21:10 :
Is toch wel anders hoor, al heb je geen naden. De vorm is gewoon mooier enz.. Dit dus (en al die andere dingen die al gezegd zijn):

freakje schreef op 02-01-2006 @ 19:55
- ze zitten beter, in de zin dat ze meer steun geven dan gewone bh's met beugels
- ze geven een mooiere vorm aan mijn borsten
- ze creëren een mooi decolté, vooral in t-shirtjes

Het valt me nu eigenlijk altijd wel op als mensen geen voorgevormde bh aan hebben, en dat vind ik eerlijk gezegd niet echt mooi..
dus jij wilt zeggen dat je van elke vrouw kan zien of ze een voorgevormde bh of een "gewone" bh aan heeft, dat lijkt me sterk.
Met citaat reageren
Oud 02-01-2006, 21:49
Verwijderd
Citaat:
esprit-chick schreef op 02-01-2006 @ 21:45 :
de maat 70 is gewoon erg moeilijk, voormnelijk omdat een groot aantal van de nederlandse vrouwen van ruim en niet-knellend houdt, en daarom ook slanke dames 75 of zelfs 80 willen
en aangezien de vraag het aanbod bepaalt........

ik ben nu net overgestapt van 70c naar 70d en vind de d makkelijker te vinden

livera heeft wel 70, vooral esprit, en verder de echt duurdere merken

ff op-topic, ik heb graag voorgevormd, omdat ze dan groter lijken, je t niet ziet als je t koud hebt en t er mooi uitziet onder iets straks
mijn eigen ervaring is niet dat ze steviger zijn dan anderen, lycra en goed kant is ook stevig (en idd heel mooi) maar dan heb je naadjes ed
overgestapt zijn ze gegroeit?
Met citaat reageren
Oud 02-01-2006, 21:53
Verwijderd
Citaat:
_Mosquito_ schreef op 02-01-2006 @ 22:48 :
dus jij wilt zeggen dat je van elke vrouw kan zien of ze een voorgevormde bh of een "gewone" bh aan heeft, dat lijkt me sterk.
Nou ja, altijd is idd wel overdreven
Maar soms valt het me gewoon op (niet dat ik er zoveel op let hoor)
Met citaat reageren
Oud 02-01-2006, 22:11
Verwijderd
Citaat:
shining schreef op 02-01-2006 @ 22:53 :
Nou ja, altijd is idd wel overdreven
Maar soms valt het me gewoon op (niet dat ik er zoveel op let hoor)
haha oke nou ik ga ze eens aanpassen maar ik ga nu wat drinken en slapen.
Met citaat reageren
Oud 02-01-2006, 22:14
Verwijderd
Ok, slaap lekker
Met citaat reageren
Oud 02-01-2006, 23:26
Maija
Maija is offline
Vooral omdat k het vaak koud heb,
Oud 02-01-2006, 23:43
Lyne
Lyne is offline
Ik krijg er zeg maar net een wat mooier gevulde voorkant van. Ik heb een grote A, geen AA ofzo, maar toch net iets te weinig. Als ik een gewone BH zou dragen dan ziet het er heel platgedrukt uit en t voelt ook niet zo lekker.

Het boeit me verder ook niet heel veel of mensen het kunnen zien of niet, zolang ik t maar mooi vind.
Met citaat reageren
Oud 03-01-2006, 08:07
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Van die zachte, stoffen bh's krijg ik altijd van die punt borsten Heel lelijk. Dus ik heb ook altijd wel stevige bh's.
Met citaat reageren
Oud 03-01-2006, 09:56
Halflight
Halflight is offline
Zijn nauwelijks te vinden in E/F en dan lijkt het nog groterr
Met citaat reageren
Oud 03-01-2006, 12:26
Verwijderd
Het lijkt me juist dat als je grote borsten hebt, een sportbh fijner zit, zodat je borsten wat steviger zijn ingepakt. Of heb ik het nu helemaal verkeerd?
Met citaat reageren
Oud 03-01-2006, 12:38
.Pure
.Pure is offline
zo lijkt het alsof ik boobies heb en t zit wel lekker en ik ben niet anders gewend.
Met citaat reageren
Oud 03-01-2006, 13:56
Verwijderd
hoe kun je eigenlijk zien welke maat je hebt ik pas altijd dezelfde aan maar geen idee hoe je dat eigenlijk weet
Met citaat reageren
Oud 03-01-2006, 14:03
Kali
Kali is offline
Citaat:
_Mosquito_ schreef op 03-01-2006 @ 14:56 :
hoe kun je eigenlijk zien welke maat je hebt ik pas altijd dezelfde aan maar geen idee hoe je dat eigenlijk weet

Lintmeter onder de borst = omtrek = het getal van de bhmaat (dus 70 - 75 - 80 -85 enz) ( en ik geloof + 15 doen voor franse maten )

Lintmeter op borst = omtrek hiervan - omtrek vorige
en dan is het per aantal cm's verschil een cupmaat (geen idee om de hoeveel cm)
Met citaat reageren
Oud 03-01-2006, 14:15
esprit-chick
esprit-chick is offline
Citaat:
Kali schreef op 03-01-2006 @ 15:03 :
Lintmeter onder de borst = omtrek = het getal van de bhmaat (dus 70 - 75 - 80 -85 enz) ( en ik geloof + 15 doen voor franse maten )

nog n tip erbij,

bedenk dat een bh van een rekbaar materiaal is gemaakt, dus bij het meten van je omtrek kom je snel te groot uit op zown manier, een bh mag best heel strak zitten, anders gaat de voorkant door het gewicht van je borsten zakken en de achterkant omhoog en heb je nog geen steun

en Mosquito, ze zijn idd gegroeit, ben niet voor de lol n maar groter gegaan
mmaar twas meer dat ik opdat moment denk n maat groter te moeten, aangezien dat geleidelijk gaat
Met citaat reageren
Oud 03-01-2006, 14:18
Verwijderd
Citaat:
koekjes schreef op 02-01-2006 @ 21:47 :
beide? maar bijna alle leuke bh's zitten vol met vulling
Dan kijk je met je neus...? Bij winkels als Livera en Hunkemöller ed verkopen ze voor zo ver ik weet zat mooie bh's zonder vulling. En volgens mij ook in A.
Met citaat reageren
Oud 03-01-2006, 14:22
Muchacha
Muchacha is offline
Zonder beugel wordt alles platgedrukt, met beugel wordt alles naar voor geduwd zodat ze niet mooi zitten, voorgevormd (met of zonder beugel, ik vind zonder mooier) is het perfect (maar ze mogen niet te groot zijn, want dan zie je 'binnen')
Met citaat reageren
Oud 03-01-2006, 15:23
BleuEyes
BleuEyes is offline
Citaat:
Subject schreef op 02-01-2006 @ 17:06 :
- Ze zitten lekkerder
- Geen lijntjes die door je kleding heen schijnen
- Steviger
- Als je het koud hebt zie je je tepels niet door je truitje heen
Met citaat reageren
Oud 03-01-2006, 15:36
Halflight
Halflight is offline
Citaat:
Piloff schreef op 03-01-2006 @ 13:26 :
Het lijkt me juist dat als je grote borsten hebt, een sportbh fijner zit, zodat je borsten wat steviger zijn ingepakt. Of heb ik het nu helemaal verkeerd?
Dat klopt wel, maar door sportbh's wordt alles nogal plat gedrukt, en vind ik het er heel lelijker uit zie. Al doe ik het wel eens om een knoopje meer dicht te krijgen van een jasje (jassen zijn nogal moeilijk om dat die bovenste knopen gaan knellen..
Met citaat reageren
Oud 03-01-2006, 15:36
Saycheese
Saycheese is offline
Zo'n beetje al mijn redenen voor voorgevormde bh's zijn al genoemd, volgens mij.
-Mooier onder strak truitje
-Mooier decolleté
-Geen tepels te zien als je het koud hebt
-Geen puntborsten

En de kussentjes haal ik er wel altijd uit, er is een verschil tussen alleen maar voorgevormd en voorgevormd met kussentjes, waardoor je borsten dus wél groter lijken. En dat hoeft nou ook weer niet.
Oud 03-01-2006, 16:59
Balance
Balance is offline
Ik vind het mooier eruit zien onder een truitje en dat het lijkt alsof je meer hebt is dan nog mooi meegenomen

Je hebt alleen wel veel vullingen die je heel duidelijk ziet. Dan steekt het aan de bovenkant (bij de ronding) een beetje uit, waardoor je de bh heel duidelijk door je truitje heen ziet. Dat vind ik erg lelijk. Meestal zijn die vullingen dan ook dikker dan de gewone voorgevormde bh's. Maar op één of andere manier kan ik tegenwoordig nauwelijks meer gewone bh's vinden: alleen nog van die voorgevormde die je door je truitje heen ziet
Oud 03-01-2006, 17:03
Verwijderd
Citaat:
Balance schreef op 03-01-2006 @ 17:59 :
Maar op één of andere manier kan ik tegenwoordig nauwelijks meer gewone bh's vinden: alleen nog van die voorgevormde die je door je truitje heen ziet
Dan komen jullie in de verkeerde winkels of je hebt rare borsten.

Het helpt als je naar wat grotere stad of winkelcentrum gaat waar meerdere winkels zitten waar ze bh's verkopen en daar dan gewoon zo nu en dan eens binnen lopen om te kijken of ze wat hebben. Je moet niet verwachten dat je in één winkel in één keer tien goedzittende bh's kunt kopen, maar dat is volgens mij nooit zo geweest. Ik kan tegenwoordig juist veel meer lekker zittende bh's kopen die er ook nog redelijk uit zien (ik hoef geen rare kanten dingen of bh's met bloementjes of wat dan ook - en dat is nog wel eens een probleem ).
Met citaat reageren
Oud 03-01-2006, 17:53
Balance
Balance is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 03-01-2006 @ 18:03 :
Dan komen jullie in de verkeerde winkels of je hebt rare borsten.
nou bedankt hè

Maar ik zoek meestal bij de V&D, Livera of hunkermöller. Lijken me geen rare winkels om naar bh's te zoeken. Maar overal zijn het van die dikke vullingen. Nou zit ik er niet om verlegen om ineens een cup meer te hebben en al helemaal niet om dat iedereen ziet wat voor een bh ik aan heb als ik een strak truitje draag. En dan valt het me niet mee om te slagen (af en toe lukt het wel hoor, maar een aantal jaren terug vond ik het makkelijker, toen die vullingen nog niet zo in waren)
Oud 03-01-2006, 18:17
Stefanie
Stefanie is offline
Ik draag ze omdat het een mooiere vorm aan je borsten geeft. En het zit ook fijner (steviger).
Met citaat reageren
Oud 03-01-2006, 22:22
Verwijderd
Citaat:
Kali schreef op 03-01-2006 @ 15:03 :

o oke bedankt. want soms pas ik een andere maat en dan pas ikdie ook
Met citaat reageren
Oud 04-01-2006, 00:27
Verwijderd
Als je die kussentjes erin maar niets vindt, haal je ze er toch uit? Bij praktisch alle bh's die je bijvoorbeeld kan kopen bij de H&M kan dat.
Met citaat reageren
Oud 04-01-2006, 07:11
Kali
Kali is offline
Citaat:
_Mosquito_ schreef op 03-01-2006 @ 23:22 :
o oke bedankt. want soms pas ik een andere maat en dan pas ikdie ook

Normaal kun je daar een beetje mee spelen, bijvoorbeeld je maat is 80B, dan pas je een 75C normaal ook goed, of een kans dat een 85 A ook gaat, door met de getallen en de letters wat te spelen, maar dat is natuurlijk niet altijd zo, hangt af van het passen natuurlijk.
Met citaat reageren
Oud 04-01-2006, 07:48
Verwijderd
Citaat:
Balance schreef op 03-01-2006 @ 18:53 :
nou bedankt hè

Maar ik zoek meestal bij de V&D, Livera of hunkermöller. Lijken me geen rare winkels om naar bh's te zoeken. Maar overal zijn het van die dikke vullingen. Nou zit ik er niet om verlegen om ineens een cup meer te hebben en al helemaal niet om dat iedereen ziet wat voor een bh ik aan heb als ik een strak truitje draag. En dan valt het me niet mee om te slagen (af en toe lukt het wel hoor, maar een aantal jaren terug vond ik het makkelijker, toen die vullingen nog niet zo in waren)
Ik koop mijn bh's altijd bij die winkels, zelf kan ik daar altijd veel vinden, wel voorgevormd, maar niet met hele dikke vullingen ofzo. Je krijgt er iig geen cup meer van en ziet ook zeker niet wat voor bh je aan hebt (bij mij iig niet).
Met citaat reageren
Oud 04-01-2006, 09:30
Halflight
Halflight is offline
H&M is sowiezo kut Dat gaat hier maar tot 80c
Met citaat reageren
Oud 04-01-2006, 10:29
Misspopcorn
Misspopcorn is offline
ze hebben geen voorgevormde in mijn maat
Oud 04-01-2006, 10:37
Mariekje*
Mariekje* is offline
Citaat:
Subject schreef op 02-01-2006 @ 17:06 :
- Ze zitten lekkerder
- Geen lijntjes die door je kleding heen schijnen
- Steviger
- Als je het koud hebt zie je je tepels niet door je truitje heen
Oud 04-01-2006, 13:53
kenni
kenni is offline
Doe mij maar een beugelbeha
Oud 04-01-2006, 14:36
gurl19
gurl19 is offline
Kga graag naar de Jasmijn om bh's te kopen. Ik wil liever ook met vulling omdat ik niet zoveel heb en omdat het de vorm mooier maakt. Ze worden eigenlijk niet echt groter. Maar dat vind ik ook weer te nep.

Ze zitten prettig, en ook handig als je het koud hebt. Maar wat ik wou zeggen dat ze bij Jasmijn vaak de modellen hebt met vulling en zonder vulling. Dus kun je gewoon kiezen wat je het prettigste vind. Maar vergeleken met vroeger zijn er wel veel meer bh's met vulling bij!

Ik vind het wel een goede ontwikkeling

Ik vind trouwens 'mey' echt een fijn merk! Helemaal voor kleine maatjes. Dan bedoel ik 70 en 75 en A en B. Zijn ook wel grote hoor. Maar ik slaag vaak met 'mey' Nadeel is alleen de prijs maarja. Je moet er wat voor over hebben.
Met citaat reageren
Oud 04-01-2006, 15:05
Balance
Balance is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 04-01-2006 @ 08:48 :
Ik koop mijn bh's altijd bij die winkels, zelf kan ik daar altijd veel vinden, wel voorgevormd, maar niet met hele dikke vullingen ofzo. Je krijgt er iig geen cup meer van en ziet ook zeker niet wat voor bh je aan hebt (bij mij iig niet).
hmm, dan ligt het vast toch aan mij
Oud 05-01-2006, 10:41
Verwijderd
kun je dat het beste meten in de winkel offeh moe je dat zelf doen
Met citaat reageren
Oud 05-01-2006, 11:16
Kali
Kali is offline
Citaat:
_Mosquito_ schreef op 05-01-2006 @ 11:41 :
Normaal kun je dat aan een verkoopster vragen ...
anders kun je ook gewoon de omtrek meten onder je borsten, en dan gokken welke cupmaat het zou zijn en dan passen
Met citaat reageren
Oud 05-01-2006, 11:34
Balance
Balance is offline
Citaat:
_Mosquito_ schreef op 05-01-2006 @ 11:41 :
Dat kun je gewoon zelf doen. Kijk bijv. hier maar.
Oud 05-01-2006, 11:45
Verwijderd
Ik heb wel voorgevormde bh's, ik vind dat een stuk lekkerder zitten en in de winter is het warmer ?

Ik heb wel bh's van de H&M met die stomme kussentjes, alleen die verdwijnen bij meteen in de prullenbak omdat ze nou echt niet groter hoeven zijn.
Met citaat reageren
Oud 06-01-2006, 13:53
BrunetJuh
BrunetJuh is offline
Ik vind de borsten er mooi in zitten en onder een (strak) truitje staat het mooi.
Oud 06-01-2006, 13:59
tongpiercingkje
tongpiercingkje is offline
uhm lijkt et bij mij wat meer
Met citaat reageren
Oud 06-01-2006, 14:11
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Ik heb er eentje, gekocht voor mijn gala. Maar ik vind hem niet fijn, want er zit een beugel in en dat vind ik zo irritant
Het enige nut ervan was dat ik hem zonder bandjes kon dragen.
Oud 06-01-2006, 14:22
Fainne
Fainne is offline
Ik ken er echt niets van en weet dus ook niet wat voor bh ik draag
de deftigste die ik heb ( want ik had van die snoopy's maar die vind ik irritant nu)
is met beugel, en met vulling die ik erin laat zitten want dat extraatje heb ik best wel nodig
en die is van de h&m, zoals ze daar bijna allemaal zijn, dus wat voor bh is het?
geen idee wat voorgevormd is
Met citaat reageren
Oud 06-01-2006, 14:35
Verwijderd
Mijn borsten zijn sowieso al mooi in een strak truitje, daar heb ik geen voorgevormde bh's voor nodig?
Met citaat reageren
Oud 06-01-2006, 17:46
mcflem
mcflem is offline
Ik vind het wel fijner zitten. Ik heb er ééntje en de rest gewone beugels.
Maar ik heb deze gekocht omdat ik hem zo mooi vond.
Met citaat reageren
Oud 06-01-2006, 22:44
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Balance schreef op 04-01-2006 @ 16:05 :
hmm, dan ligt het vast toch aan mij
Hema kan je ook nog proberen, daar hebben ze vaak wel hele gewone, basic bh's en die zijn ook niet belachelijk duur ofzo. Enige nadeel is dat je niet kunt passen maar de maten van bh's zijn meestal wel hetzelfde.
Oud 06-01-2006, 23:28
Verwijderd
Passen vind ik anders wel belangrijk, vaak kom je er toch achter dat die ene die je wel goed leek en de goede maat was dan toch niet helemaal zo zit als je zou willen.
Vandaag beugelbh gekocht, heb normaal altijd 75c, maar die was in dit geval te klein waardoor ik 75d nodig had (waarschijnlijk kleinvallend ofzo). Maar is toch minder leuk als je daar thuis pas achter komt.
Heb liever een duurdere die goed is qua kwaliteit en goed zit, dan een goedkopere die minder lang meegaat en minder stevig is.
Met citaat reageren
Oud 06-01-2006, 23:30
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
ABgirl schreef op 07-01-2006 @ 00:28 :
Passen vind ik anders wel belangrijk, vaak kom je er toch achter dat die ene die je wel goed leek en de goede maat was dan toch niet helemaal zo zit als je zou willen.
Mja, ik vind passen ook wel fijn maar met bh's kloppen de maten toch wel wat sneller dan bij shirtjes of broeken ofzo. En als het niet goed is kan je het altijd weer terug brengen. Ik vind de bh's van de Hema ook niet snel kapot gaan ofzo terwijl ze toch vrij goedkoop zijn.
Oud 07-01-2006, 20:27
Meadow
Meadow is offline
Het is bijvoorbeeld ook handig voor vrouwen met een "gekke" borstvorm. Of meisjes die, zoals ik, wat minder stevige borsten hebben, omdat ze bijvoorbeeld erg groot zijn. Ik heb zelf alleen maar "licht opgevulde" of voorgevormde bhs omdat dat het enige is dta genoeg steun geeft. Van bhs met alleen een beugel krijg ik na verloop van tijd pijn.

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten