Oud 16-08-2002, 20:25
Verwijderd
ik heb nu iets meer dan een jaar seks met mijn vriend, en het is altijd al ongelooflijk fijn geweest, alleen had ik nooit echt het gevoel dat ik klaarkwam. logisch, ik kwam gewoon niet
ik had altijd wel een heel fijn gevoel, en soms lag ik echt te kronkelen van het genieten, dus het deed me echt wel wat als hij me stimuleerde hoor.
de laatste zes maanden wordt dat gevoel alleen maar beter en beter, en de laatste maand heb ik echt wel een *WOW*gevoel als ie me lang genoeg stimuleert

nu hoor je wel van meisjes dat ze nooit klaarkwamen en toen ineens plotseling ~als bij toverkracht~ wel, maar nu is mijn vraag: kan het ook zijn, dat dat gevoel zich gewoon opbouwt, dat je niet van de éne dag op de andere ineens kunt klaarkomen, maar dat het zo stilaan opgebouwd wordt? leek me gewoon zo raar... vandaar dus de vraag

nog iemand ervaring mee? (gooi het in de groep )

*blue*
Met citaat reageren
Oud 16-08-2002, 21:14
verbal-violence
verbal-violence is offline
Hmmmz, Hoevaak hebben jullie sex dan ? Mischien als je even een weekje geen sex hebt ( weet het tis hell ) dat je dan alles als het ware heb op gespaard. Ik weet het niet hoor ,m aar hoogte punt voor mij is wel lekkerder en meer intense al sik het in 1 week nei tgedaan hebt

Als dit wat ik net getypt heb onzin is , Flame me niet dood maar negeer me gewoon
Oud 16-08-2002, 21:24
Mark
Mark is offline
Komt volgens mij vanzelf wel...En trouwens als jij je goed voelt als jullie sex hebben, dan hoef je je toch nergens druk om te maken?
Oud 16-08-2002, 21:45
Verwijderd
Als jullie al heel lang sex hebben en steeds hetzelfde doen is het niet heel gek dat je niet klaarkomt omdat het je gewoon niet genoeg stimuleert. Ik ben ook pas anderhalve week terug voor het eerst echt klaar gekomen terwijl ik al bijna een jaar met mn vriend heb. Ik had wel altijd, zoals jij ook zegt, een heel lekker gevoel en dacht dat ik klaar kon komen maar het echte orgasme bleef uit. Deze vakantie heb ik m 3 weken niet gezien en toen we weer sex hadden was ik k*nkergeil en hij deed het precies zoals ik zei dat het lekker was en ging steeds door en toen kwam ik ineens! Was heel erg blij dat het eindelijk lukte Volgens mij moet je dus:
- of andere dingen proberen dan nu
- of een tijdje geen sex hebben en elkaar dan de hele dag opgeilen en savonds alles eruit laten komen.

Weet niet of je wat aan mijn ervaringen hebt, hoop dat het lukt, is namelijk echt heel fijn om klaar te komen door je vriend. Veel succes!
Met citaat reageren
Oud 17-08-2002, 22:45
Ninnoc
Ninnoc is offline
ik ben gisternacht pas voo t eerst klaargekomen bij mijn vriend.
Daarvoor werd ik gewoon totaal krankzinnig omdat hij me wel heel geil maakte maar ik gewoon niet klaarkwam op de een of andere manier waardoor ik met al die opwinding bleef zitten (beetje stom gezegd, alsof je nadat je klaarkomt niet geil meer bent, maar dan loeit energie weg, ik kan het niet goed zeggen)
Maar gisternacht lagen we bij mij thuis en mijn ouders slapen in de kamer naast me en we hebben een heel gehorig huis waardoor ik heel stil moest zijn.
Ik zat me dus de hele tijd in te houden en hij zat me te pesten, misschien helpt dat, de hele tijd uitstellen en je inhouden tot je echt niet meer kan (en in mijn geval dan heel hard in iets bijten -nee nietb in zijn pik)
Oud 18-08-2002, 00:50
LM
LM is offline
Citaat:
Ninnoc schreef:
(en in mijn geval dan heel hard in iets bijten -nee nietb in zijn pik)
Oud 18-08-2002, 10:20
Bor
Bor is offline
Citaat:
Ninnoc schreef:
alsof je nadat je klaarkomt niet geil meer bent, maar dan loeit energie weg, ik kan het niet goed zeggen)
ik verlies 95 % van mijn geilheid na het klaarkomen..

komt wel weer terug, maar dat duurt even
Met citaat reageren
Oud 18-08-2002, 11:44
Verwijderd
Citaat:
! am mE schreef:
Ik ben ook pas anderhalve week terug voor het eerst echt klaar gekomen terwijl ik al bijna een jaar met mn vriend heb. Ik had wel altijd, zoals jij ook zegt, een heel lekker gevoel en dacht dat ik klaar kon komen maar het echte orgasme bleef uit. Deze vakantie heb ik m 3 weken niet gezien en toen we weer sex hadden was ik k*nkergeil en hij deed het precies zoals ik zei dat het lekker was en ging steeds door en toen kwam ik ineens! Was heel erg blij dat het eindelijk lukte
ja dat is dus wat ik bedoelde! ik was nog nooit echt klaargekomen, en vorige donderdag dus wel maar ik zat dus ook al wel een tijdje met serieusssssssssss veel goesting (was weer lang geleden, en ik was dus ook k*nkergeil zoals jij het zo leuk uitdrukt ), en dat was dus echt een serieuze "ontlading"
(dinsdag vertrek ik op vakantie voor tien dagen, dus hij kan zich den dertigste ergens aan verwachten )

maar eigenlijk was dit niet echt de vraag
kijk in 't begin toen wij seks hadden kwam ik niet in de buurt van klaarkomen, en naarmate we het langer deden en vertrouwder geraakten met elkaar kwam ik altijd dichter- en dichterbij, en vorige week was ik er dus... snap je wat ik bedoel?
nu wou ik weten of dit bij de meesten zo is, en hoe dat zou kunnen komen... is het een kwestie van zich eindelijk te kunnen laten gaan, zich totaal nergens meer voor schamen, zich helemaal kunnen overgeven?

*blue*

Laatst gewijzigd op 18-08-2002 om 11:46.
Met citaat reageren
Oud 18-08-2002, 12:51
fruitvliegje
fruitvliegje is offline
conclusie: elkaar flink opgeilen en een tijdje geen seks hebben,kan het bevorderen?
ik wil ook best wel eens klaarkomen als ik met mn vriend vrij
Met citaat reageren
Oud 18-08-2002, 14:37
Verwijderd
Bij mij was het zo dat ik de eerste weken vooral erg zenuwachtig was en bang was of ik het wel goed deed. Ik schaamde me ook heel erg voor mn geslachtsdeel zeg maar (vind ik zelf heel lelijk). Hij heeft me veel vertrouwen gegeven en we zijn gewoon gaan experimenteren met elkaars lichamen enzo. Daarna werd het dus lekkerder maar ik kwam niet klaar, weet ook niet hoe dat kwam, maar laatst dus wel, was ik ff blij!
Met citaat reageren
Oud 19-08-2002, 16:46
-Meisje-
-Meisje- is offline
Bij mij heeft het ook moeten opbouwen... De eerste keer dat men vriend me likte, deed het me niet veel Maar dan ga je je concentreren op dat lekkere gevoel... En dan voel je de opwinding... En pas na tig keren van lekker gedoe ben ik dan eindelijk klaargekomen (men vriend moest het trouwens bevestigen want ik kon het ni geloven, had de moed al lang opgegeven )
Dus bij mij moest het opgebouwd worden, ja.
Met citaat reageren
Oud 23-08-2002, 20:11
Cerberus Rvo
Cerberus Rvo is offline
Citaat:
*blue angel* schreef:

(dinsdag vertrek ik op vakantie voor tien dagen, dus hij kan zich den dertigste ergens aan verwachten )
*blue*
Ja, of jij kan je ergens aan verwachten
Met citaat reageren
Oud 26-08-2002, 23:57
HIValicious
HIValicious is offline
maybe heb ik een magische lul ofzow maar elk meisje waar ik mee geneukt heb zijn nog klaargekomen zonder vingers en tong, dus alleen door sex ... ()... tis de manier hoe je je meissie neukt. Standjes zitten en dan tegen elkaar aan gedrukt, das eg heerlijk
Oud 27-08-2002, 11:00
shaya
shaya is offline
Citaat:
maybe heb ik een magische lul ofzow maar elk meisje waar ik mee geneukt heb zijn nog klaargekomen zonder vingers en tong, dus alleen door sex ... (:confused ... tis de manier hoe je je meissie neukt. Standjes zitten en dan tegen elkaar aan gedrukt, das eg heerlijk
uuuhm..... meisjes faken het ook wellus.
Oud 27-08-2002, 18:24
HIValicious
HIValicious is offline
maybe wel maar je merkt eg wel als een meisje egt klaarkomt of nie ...
Oud 30-08-2002, 22:27
Kleine A*
Kleine A* is offline
Oud 02-09-2002, 14:58
Verwijderd
Citaat:
Cerberus Rvo schreef:
Ja, of jij kan je ergens aan verwachten
okeej je heb gelijk gekregen
Met citaat reageren
Oud 02-09-2002, 15:45
Roos
Roos is offline
Citaat:
HIValicious schreef:
maybe wel maar je merkt eg wel als een meisje egt klaarkomt of nie ...
Ik las laatst dat het percentage vrouwen dat zegt ooit gefaked heeft, echt een paar keer zo groot was als het percentage mannen dat ooit gemerkt had dat een vrouw fakete.
Oud 04-09-2002, 13:33
Verwijderd
Citaat:
rosi schreef:

Ik las laatst dat het percentage vrouwen dat zegt ooit gefaked heeft, echt een paar keer zo groot was als het percentage mannen dat ooit gemerkt had dat een vrouw fakete.
@ HIValicious

xxx
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten