![]() |
||
Citaat:
![]() Ik geef het niet echt aan ofzo, hij merkt het wel. Andersom net zo, af en toe wat gekerm maar daar houdt het ook mee op ![]()
||
![]() |
Citaat:
Ontopic: Laat ik het zo zeggen dat we altijd voor de sex even het raam dichtdoen. ![]() Het is superopwindend om te zeggen, te horen, te zien. En het zou me heftig teleurstellen als ik te horen zou krijgen dat ik wel op mag houden omdat hij al klaargekomen is. En dat ik dat dan niet doorgehad heb. Vreselijk toch. Als je het voor jezelf wilt houden, ga dan masturberen, maar als vrijen doe je samen.
Laatst gewijzigd op 30-07-2003 om 13:23. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
In mijn geval is dus 1 van mijn voorkeuren: het aan de ander laten merken dat je klaarkomt doormiddel van woorden. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Omdat dat veel gezelliger is! Je voelt het vaak al een hele tijd van te voren op komen zetten, en dat is het stadium dat je nog zeer wel in staat bent om geen rauwe kreten te uiten en een gekke bek te trekken en je bent ook nog niet wild. Maar het is wel een superlekker gevoel, en dat wil ik graag delen.
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
mijn vriend merkt dat echt wel aan me hoor
![]() ![]() Heviger kreunen hijgen enz en steviger vastpakken en me benen iets dichter naar elkaar leggen ![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Reden waarom hij hier niet op in gaat is omdat het zijn forum niet meer is, was hij nog FB hier, dan was het wel anders. ![]() Ow ik ga weer veel te veel off-topic. *Schaamt zich*
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik dacht al dat ik dat laatste niet had moeten zeggen, van die discussie. Ik herinner me de tijd idd nog wel dat hij fb was hier, maar wie zegt dat hij zich er dan niet meer mee mag bemoeien? (vind trouwens, Chimera, dat je wel erg snel op je teentjes bent getrapt.) |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Weerwolfspel #66 Verwijderd | 500 | 06-02-2010 10:20 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhaal voorlopig zonder titel. Isengrim | 27 | 09-03-2007 20:11 | |
Verhalen & Gedichten |
Mijn eigen verzonnen verhaal Todo | 9 | 20-05-2005 11:52 | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhaal] Linda2 Verwijderd | 16 | 22-01-2005 11:39 | |
Verhalen & Gedichten |
Weten jullie nog... Vlooienband | 146 | 02-12-2004 13:50 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd: De prinses en de onbekende tweelingzus Ieke | 0 | 01-02-2004 11:02 |