Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() verder Crikvenica waar ik heb gezeten. Wel erg leuk met barretjes en terrasjes. 2 discotheken, maar niet super veel uitgaansleven. In de Kvarnerstreek hoef je geen plaatsen als Salou of Lloret te verwachten. Verder is Pula een erg mooie stad. Kan je gewoon lekker rondkijken en enige cultuur snuiven. Ik hou van Kroatië<333333333333333333333333 |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Heb in die korte tijd vorig jaar al zooveel gezien van Kroatie. Wil gewoon graag uitrusten dan. Maar denk dat we ook naar KRK en Cres gaan mss. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
heb afgelopen jaar de hele vakantie op Krk gekeken, 10 keer langs die brug gereden waarover je ernaartoe kunt gaan maar er niet opgeweest ![]() ![]() Omg heb zooo een zin<33 Iemand eigenlijk in Zagreb geweest? |
![]() |
|
Verwijderd
|
Kvarnerregio ben ik geweest. In Crikvenica. Was een ontzettend leuk plaatsje. Veel terrasjes, 2 discotheken, veel winkeltjes en redelijke busverbindingen naar andere steden als Rijeka en Zagreb. Die streek kan ik je dus wel aanraden.
Zelf ben ik met Peter Langhout geweest, met de bus. Aangezien Peter Langhout geen SGR teken meer heeft zou ik je die niet aanraden. Vliegen kan je doen. Rijeka en Zagreb hebben iig een vliegveld. Geloof zelfs ook één op eiland Krk. Zelf zat in een hotelletje. Ontzettend leuk en gezellig. Kwaliteit was niet super maar gastvrijheid wel. Appartementen zijn er ook genoeg, zul je vast wel sites voor hebben. www.vakantiereiswijzer.nl voor informatie over appartementen/hotels. Istrie is ook erg mooi, maar daar kan Miracle denk ik meer over vertellen ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() verder kan ik je ook krka watervalllen aanraden (let op: dit is wat anders dan het eiland Krk) en plitvice is nog mooier! In slovenië (handig als je met de auto gaat) heb je ook hele mooie grotten (god, hoe heten ze ookal weer). Verder is mij Dubrovnick aangeraden. Ben ik niet geweest omdat het te ver lag (ligt helemaal onderin) maar schijnt echt heel mooi te zijn.
||
Verwijderd
|
Citaat:
die plitvice zijn inderdaad geweldig mooi ![]() je hebt gelijk wat het zuidelijke kroatie betreft, dat is inderdaad ontzettend mooi. En ik vind die ruigere kust net ietsje mooier dan het toch net iets minder ruige Istrie. Ik ga dit jaar naar Losinj, een eiland. Iemand die daar wel eensi s geweest? |
![]() |
|
Eigelijk zie je alleen maar reizen naar Istrie! Het zuiden lijkt me ook mooier als ik zo foto's e.d. bekijk! Maarja aanbod is minder groot...en helaas moet ik het met klein budget doen dus kom je toch bij Istrie terecht
![]() Mensen ervaringen met Opatija? Ik zie wel mooie foto's, is het toeristisch daar? Zijn er leuke of mooie bezienswaardigheden? Kan je daar een relaxte mooie en zonnige vakantie hebben? ![]() Hier iig links met foto's en info voor andere geïnteresseerden; http://www.opatija.net/default.asp?l=en http://www.volkinnood.org/kroatie/kroatie.php?h=foto_s http://www.open.hr/com/opatija/eng/slike.html (maar hier is wel wat gephotoshopped volgens mij ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Het is er wel toeristisch maar er is ook genoeg te zien, Bootz is er vorig jaar geweest, die kan er wel iets meer over vertellen denk ik. |
Advertentie |
|
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Vrije tijd |
Europa auto tour!! Verwijderd | 3 | 25-04-2016 20:42 | |
Muziek |
Sziget 2005 Carn | 500 | 31-07-2005 16:59 | |
De Kantine |
Waar ben jij allemaal op vakantie geweest? Negrotiator | 71 | 09-01-2004 10:30 |