Oud 27-08-2002, 13:38
carla-tje
carla-tje is offline
Meiden, klein vervelend en zeeeer beschamend probleem...

Ik heb het idee dat mijn hormonenhuishouding flink in de war zit - met name de factor 'opgewonden worden'. De bron stond vroeger daar beneden vaak flink droog... geen last van afscheiding of overtollige vochtproductie, integendeel.

Nu ik sinds kort een nieuwe vriend heb, draait het allemaal dol. De twee hebben misschien niets met elkaar te maken, maar in ieder geval schiet te pas en te onpas mijn vaginale vochtproductie in gang - zeeer vervelend als je op familiebezoek bent en je het idee krijgt dat je in je broek aan het plassen bent. Ik hoef nog maar even aan iets erotisch te *denken*, en het is al te laat! Het is niet zo erg dat alles dwars door een jeansbroek komt (gelukkig!), maar er zit vaak wel een grote doornatte vlek in mijn slipje. Ik loop nu wel de meeste tijd met een inlegkruisje rond. Dat voorkomt wel het doorlekken, maar niet het natte, kleffe gevoel (ik ben overigens helemaal niet opgewonden op die momenten, zodat het eerder vervelend dan prettig is).

Ik dacht al aan een of andere infectie, maar dat is het niet. Maar wat dan wel? Hebben er nog meiden last van zo'n op hol geslagen vochtproductie? Of is dit normaal? Ik weet dat diverse vriendinnen van mij dag in dag uit met een inlegkruisje rondlopen, maar ik dacht dat dat was voor witverlies, niet voor vaginaal vochtverlies... wie helpt me?

PS: uiteraard kon ik dit onderwerp ook in Seksualiteit plaatsen, maar ik voel me even 'veiliger' hier, zonder dat ik geile mannenpraat over me heen krijg
Oud 27-08-2002, 13:47
Desp
Desp is offline
Ik heb dat soms ook.. Vroeger was er niets aan de hand, nu kan ik gewoon ineens heel vochtig worden. Ik draag elke dag alldays, dat helpt heel goed. Wanneer je weer het gevoel krijgt enorm vochtig te worden, of je wordt het al, ga dan gewoon even naar de wc, dat helpt ook...

Verder heb ik het in de week voor ik ongesteld moet worden véél erger dan 'normaal', geen flauw idee waardoor het komt...
Met citaat reageren
Oud 27-08-2002, 14:22
DarkCat
DarkCat is offline
Bij mij gebeurt dat een keer in de maand ongeveer, eventjes twee daagjes dat het wat erger is. Ik draag geen inlegkruisjes, die haat ik echt. En zo erg is het dus niet.
Ik heb ook weleens tijden gehad dat het wat meer was, maar ik had geen infectie ofzo. Ik denk dat je het maar beter kunt afwachten. Je lichaam is misschien ff een beetje orde op zaken aan het stellen ofzo.
Oud 27-08-2002, 21:12
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Citaat:
carla-tje schreef:
Meiden, klein vervelend en zeeeer beschamend probleem...

Ik heb het idee dat mijn hormonenhuishouding flink in de war zit - met name de factor 'opgewonden worden'. De bron stond vroeger daar beneden vaak flink droog... geen last van afscheiding of overtollige vochtproductie, integendeel.

Nu ik sinds kort een nieuwe vriend heb, draait het allemaal dol. De twee hebben misschien niets met elkaar te maken, maar in ieder geval schiet te pas en te onpas mijn vaginale vochtproductie in gang - zeeer vervelend als je op familiebezoek bent en je het idee krijgt dat je in je broek aan het plassen bent. Ik hoef nog maar even aan iets erotisch te *denken*, en het is al te laat! Het is niet zo erg dat alles dwars door een jeansbroek komt (gelukkig!), maar er zit vaak wel een grote doornatte vlek in mijn slipje. Ik loop nu wel de meeste tijd met een inlegkruisje rond. Dat voorkomt wel het doorlekken, maar niet het natte, kleffe gevoel (ik ben overigens helemaal niet opgewonden op die momenten, zodat het eerder vervelend dan prettig is).

Ik dacht al aan een of andere infectie, maar dat is het niet. Maar wat dan wel? Hebben er nog meiden last van zo'n op hol geslagen vochtproductie? Of is dit normaal? Ik weet dat diverse vriendinnen van mij dag in dag uit met een inlegkruisje rondlopen, maar ik dacht dat dat was voor witverlies, niet voor vaginaal vochtverlies... wie helpt me?

PS: uiteraard kon ik dit onderwerp ook in Seksualiteit plaatsen, maar ik voel me even 'veiliger' hier, zonder dat ik geile mannenpraat over me heen krijg
*niet als geile mannenpraat bedoeld*

Maar dit bericht moet ik toch best een beetje om lachen.
Veel meiden klagen immers dat ze niet nat genoeg kunnen worden voor sex... jij hebt zeker niets te klagen dáárover.

Al kan ik me wel indenken dat dit probleem nogal irritant kan zijn...
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten