Oud 10-01-2006, 21:01
xineof
xineof is offline
Dag mijn lieverds,

Ik wilde een dramatischere topictitel kiezen, maar om het praktisch ende duidelijk te houden leek me dit het beste.

Zo, dat was het dan! Ik stop met fb-en op DoP. Ik vind het erg jammer, want DoP is een heerlijk forum en ik zit er al gigantisch lang. Dat laatste is misschien ook wel de rede: ik had het vroeger allemaal niet zo druk ^^. Een tijd lang ben ik te inactief geweest, Mich&Muut hebben mij daar gelukkig op gewezen en ik heb er toen voor gekozen uiteindelijk te stoppen. Waarom ik die keuze niet eerder heb gemaakt? Omdat ik eigenlijk graag wilde blijven en je toch altijd hoopt dat je het minder druk krijgt. Maar natuurlijk is dit de goede keuze, ik ben er blij mee en ik denk dat het tijd is voor een nieuwe invloed op DoP!

Ik heb fb's zien komen en gaan; het tijdperk voor mij begon al bij murwari. Ten tijde van Dreamerfly en lovetear ben ik fb geworden, later zijn daar Muut en Mich bij gekomen. Superleuk, ik denk dat CSN een perfecte aanvulling is voor dit team. Dat je er van mag genieten!

Ik wil er nog even aan toevoegen dat ik dit forum écht heb zien groeien, ik hoop dat dat zo zal blijven. En daarvoor hebben we regelmatig nieuwe kracht nodig! Dus: heet Lieke allemaal even van harte welkom.

Oja, ik blijf wel als lid ^^. Dachten jullie bijna van me af te zijn!
Oud 10-01-2006, 21:13
Sketch
Sketch is offline
Citaat:
xineof schreef op 10-01-2006 @ 22:01 :
Oja, ik blijf wel als lid ^^. Dachten jullie bijna van me af te zijn!
Oh, hm. Nou, dan zullen we je wel niet zo heel erg gaan missen denk ik.
Hoewel, de hoeveelheid makkelijke grapjes over fb's slinkt nu drastisch.

Dag lieve Hanneke, en van harte welkom Lieke! Dat je maar niet al te streng mag zijn tegenover mij (DoD is uiteraard geen probleem) en dat je je niet te veel laat beïnvloeden door lieden als Halogeen.
Met citaat reageren
Oud 10-01-2006, 21:15
xineof
xineof is offline
Citaat:
Sketch schreef op 10-01-2006 @ 22:13 :
Oh, hm. Nou, dan zullen we je wel niet zo heel erg gaan missen denk ik.
Hoewel, de hoeveelheid makkelijke grapjes over fb's slinkt nu drastisch.

Dag lieve Hanneke, en van harte welkom Lieke! Dat je maar niet al te streng mag zijn tegenover mij (DoD is uiteraard geen probleem) en dat je je niet te veel laat beïnvloeden door lieden als Halogeen.
Grr, nu kan je lekker makkelijke grapjes over mij als lid maken dan he:

BEEEEEEEEEEEH.

En inderdaad ja, Lieke, niet teveel op Halo letten.

Oja, en pas die mededeling eens aan, stelletje luiaards (ha-ha).
Oud 10-01-2006, 21:17
Verwijderd
Toch zal ik je wel missen xineof Of eigenlijk miste ik je lange fijne goed-beargumenteerde posts al een beetje. Misschien komen die wel terug nu je geen forumbaasverplichtingen meer hebt Maar toch jammer dat je vertrekt.

En welkom CSN! Stiekem denk ik dat ze helemaal niet zo streng kan zijn
Met citaat reageren
Oud 10-01-2006, 21:20
CSN
CSN is offline
Aan mij de eer als eerste (tenzij iemand anders eerst reageert, maar ik kan tegenwoordig posts verwijderen, niet waar? ) te zeggen dat ik het erg jammer vind dat je weggaat, ook al biedt dit mij de kans forumbaas te worden, en DoP te proberen een dienst te bewijzen. Ik vond je altijd een goede forumbaas, en heb zeker veel aan je adviezen met betrekking tot mijn dichten gehad. Gelukkig dus maar dat je afgezien van het fb'en wel gewoon blijft posten.

Verder, tja, ik hoop maar dat ik een waardig vervanger zal blijken, en beloof alle DoPpers bij deze dit met man en macht te zullen proberen .

Edit: laat dat eerste maar zitten, een zekere Sketch en TF waren me weer eens voor. Er wordt echter al achter de schermen werk van gemaakt.
Oud 10-01-2006, 21:22
xineof
xineof is offline
Citaat:
Thoughtful schreef op 10-01-2006 @ 22:17 :
Toch zal ik je wel missen xineof Of eigenlijk miste ik je lange fijne goed-beargumenteerde posts al een beetje. Misschien komen die wel terug nu je geen forumbaasverplichtingen meer hebt Maar toch jammer dat je vertrekt.

En welkom CSN! Stiekem denk ik dat ze helemaal niet zo streng kan zijn
Dankjewel . Dat is ook het idee: ik hoop dat ik beter kan functioneren als lid nu dan als fb. Op een gegeven moment moet iemand anders het gewoon overnemen, zegmaar.

Om heel eerlijk te zijn, ik had nog maar net besloten om te stoppen als fb en toen kwam er weer ineens een sonnet uit, wat me al een half jaar niet meer lukte. 'Een meisjeshand: zij geeft het fictieve aanzien der liefde weer kans'. Staat ergens op de tweede blz.: dat is 5 min. nadat we besloten hadden dat ik zou stoppen als fb. Volgens Halogeen kan je het lezen als een ode aan DoP. Ik zou het wel grappig vinden mocht iemand er nog eens naar kijken op die manier en er zijn mening over geven . Het is nl. niet direct zo bedoeld, haha, maar misschien zit er toch wat achter.

Oja, en volgens mij was ik ook nooit zo streng haha.
Oud 10-01-2006, 21:30
Porcelain
Porcelain is offline
Oh, ik denk dat Lieke reuze streng kan zijn. En heel ongemeend onrechtvaardig. Maar vooral een goeie lieve fb.

Vaarwel forumbaas Xin, en bedankt dat je al die tijd voor DoP hebt 'gezorgd', je hebt ze goed opgevoed.
En welkom terug als lid.
Met citaat reageren
Oud 10-01-2006, 21:48
Halogeen
Halogeen is offline
Wat Thoughtful zei. Ik mis je lange en zorgvuldige en treffende analyses van gedichten. Ik mis je dramatische gedichten zelf. (Lovetear vocht ook al tegen jouw proza ontdekte ik vandaag). En nu zal ik je ook als fb moeten missen.
aan de eerste twee dingen kun je zelf wat doen

Het is jammer, ik zei het al, we zijn in een post-xineofale periode terecht gekomen. Het xineofalisme beviel me eigenlijk altijd wel goed. Het is koud en leeg nu.

Beeeeeh!

Veel plezier CSN als fb. You'll do just fine.
Oud 10-01-2006, 22:35
Reynaert
Reynaert is offline
Hanneke, wat jammer dat je als fb weggaat. Je bent een van de mensen wiens commentaar me heel erg geholpen heeft toen ik net begon met dichten, en daar ben ik je eeuwig dankbaar voor. Ik wens je veel succes en plezier met je studie en alles wat je nu gaat doen! En natuurlijk hoop ik dat je zal blijven dichten. Als je commentaar wil, kan je het altijd naar me sturen.

CSN, succes als nieuwe forumbaas. Maak er wat van.
Met citaat reageren
Oud 11-01-2006, 07:30
flyaway
flyaway is offline
Ookal post ik niet vaak, ik kom vaak langs hier
K heb dr vertrouwen in dat CSN een goede forumbaas zal zijn, succes je komt op mij altijd goed over, goed commentaar enzo.

(en nee dit is niet als geslijm bedoeld maar als compliment)
Met citaat reageren
Oud 11-01-2006, 08:28
Verwijderd
Ik lees hier meer dan ik post( dat ben ik wel van plan te veranderen) maar goed veel succes
Met citaat reageren
Oud 11-01-2006, 08:39
Diary of Dreams
Diary of Dreams is offline
Het is erg jammer dat je weg gaat als fb . "Het xineofalisme beviel me eigenlijk altijd wel goed.". Het zal inderdaad wel de beste keuze zijn, en ik hoop van harte dat je - doordat je nu weer wat meer tijd heb - nu, of uiterlijk binnenkort als 'gewoon' lid weer gezellig langs komt fladderen .
"Ik mis je lange en zorgvuldige en treffende analyses van gedichten. Ik mis je dramatische gedichten zelf."

En CSN, gefeliciteerd met je 'promotie' . Ik weet zeker dat je een goede forumbazin zult zijn . Proficiat en succes .
Oud 11-01-2006, 08:43
Reem
Reem is offline
Xineof, ik ben blij te horen dat je als lid op DoP blijft, want jouw uitgebreide commentaar heeft me altijd goed geholpen.
CSN, welkom als forumbaas! Ik vind dit echt iets voor jou.
Oud 11-01-2006, 10:09
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Wow, ik ben best wel geschokt...

Maar ja, jammer dat je weg gaat xin, maar ook wel weer begrijpelijk. En csn, veel succes
Oud 11-01-2006, 11:51
Dionysos
Dionysos is offline
Jammer dat je gaat,
ik had veel aan je commentaar.
En een welkom aan Csn, dat je commentaar even sprankelend mag zijn en blijven als je gedichten.
(Ook al post ik niet zoveel, ik lees vrijwel alles)

Groetjes
Oud 11-01-2006, 13:18
xineof
xineof is offline
Wat lief allemaal, ik wist niet dat... nou ja gewoon .

Halo niet zo doen hoor, daar kan ik niet goed tegen dat weet je toch! Dat dramatische trouwens, dat was toch weer terug bij dat ene sonnet ? Ik hoop juist dat ik nu weer terugkan naar die manier van dichten...
Oud 11-01-2006, 13:40
Sketch
Sketch is offline
Eigenlijk is er ook maar één woord dat dit alles kan omvatten:

Citaat:
xineof schreef op 10-01-2006 @ 22:15 :

BEEEEEEEEEEEH
Met citaat reageren
Oud 11-01-2006, 14:07
xineof
xineof is offline
Haha . Oja, en wat cool: xineofalisme .
Oud 11-01-2006, 15:54
gezweetwel
gezweetwel is offline
Xineof, iedereen doet alsof je doodgaat Maar je gaat helemaal niet weg! Je wordt gewoon weer even machteloos als ons Dus ik weiger een ik-ga-je-missen-post te schrijven, phu

En CSN, ah, het fb-schap werd stilaan onvermijdelijk Proficiat.
Oud 11-01-2006, 16:03
vidaaa
vidaaa is offline
ik las: het fb-schaap werd stilaan onvermijdelijk.

Ik vind het ook jammer dat je weggaat als fb, xineof! Zoals ik DoP ken is het met xineof als fb, en nu is het opeens heel anders. Om er maar eens een cliché in te gooien: DoP zal nooit meer hetzelfde zijn
Oud 11-01-2006, 17:58
Halogeen
Halogeen is offline
juh maar ik ga het missen om tijdens top-DoP-overleg door twee flaamse chicks gedissed te worden . Dus ik heb wél het recht om sentimenteel te doen.
Oud 11-01-2006, 20:10
Verwijderd
Jeetje Michel, kan je het allemaal nog wel aan?

Een beetje drama mag toch wel xineof, je bent heel lang forumbaas geweest.

CSN, heb je nog een bepaalde insteek? (hm, klopt die vraag wel? Ik bedoel, wat ga je met DoP doen?)
Met citaat reageren
Oud 11-01-2006, 20:17
CSN
CSN is offline
Goede vraag, ik ben uiteraard van plan jullie allemaal hyperhard aan te pakken en een groot blik vernieuwing open te trekken, maar hoe of wat weet ik nog niet precies .
Oud 11-01-2006, 20:21
Sketch
Sketch is offline
Citaat:
CSN schreef op 11-01-2006 @ 21:17 :
Goede vraag, ik ben uiteraard van plan jullie allemaal hyperhard aan te pakken en een groot blik vernieuwing open te trekken, maar hoe of wat weet ik nog niet precies .
Een doe-wat-csn-zegt-anders-ban-regime.
Met citaat reageren
Oud 11-01-2006, 20:40
geen dichter
geen dichter is offline
Citaat:
Sketch schreef op 11-01-2006 @ 21:21 :
Een doe-wat-csn-zegt-anders-ban-regime.
dan kan ze geleik beginnen met zinloze spam want dat was toch al wel duidenlijk
(het op-tijd-komen-naar-de-meeting-anders-ban zou ook kunnen)

ik vind het jammer dat xinoef weg gaat, kunnen er niet gewoon 4 forumbazen blijven? of is het met z'n 3e al vol genoeg?
Oud 11-01-2006, 21:16
Porcelain
Porcelain is offline
Xineof had geen tijd meer, Geen Dichter. En er een beetje voor spek en bonen aan blijven hangen is xineof-onwaardig, vind ik. Maar het is jammer en een verandering maar als ze bij ons blijft met haar reacties en feedback en enthousiasme hoeven we misschien alleen haar bans en slotjes te missen.
Met citaat reageren
Oud 12-01-2006, 07:58
*nerwen elensar
*nerwen elensar is offline
Xineof, jammer dat je geen forumbazin meer bent. Ik mis vooral je lange analyses bij de gedichten, heb veel van je opgestoken.
Spijtig dat je zo weinig tijd hebt.
Ik wist helemaal niet dat jij ook een belgske bent...

CNS: Veel succes maar ik weet zeker dat je een goede FB zal zijn.
Oud 12-01-2006, 18:41
Verwijderd
Ik heb het druk enzo, maar Xin weet dat ik haar zal missen. CSN, welkom, het zal vast ook leuk worden met jou, al zul je me oud doen voelen.

En ik maak binnenkort aandacht voor de zwartgalligheid.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten