Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Hoewel, de hoeveelheid makkelijke grapjes over fb's slinkt nu drastisch. Dag lieve Hanneke, en van harte welkom Lieke! Dat je maar niet al te streng mag zijn tegenover mij (DoD is uiteraard geen probleem) en dat je je niet te veel laat beïnvloeden door lieden als Halogeen. |
![]() |
||
Citaat:
BEEEEEEEEEEEH. En inderdaad ja, Lieke, niet teveel op Halo letten. Oja, en pas die mededeling eens aan, stelletje luiaards (ha-ha).
||
Citaat:
![]() Om heel eerlijk te zijn, ik had nog maar net besloten om te stoppen als fb en toen kwam er weer ineens een sonnet uit, wat me al een half jaar niet meer lukte. 'Een meisjeshand: zij geeft het fictieve aanzien der liefde weer kans'. Staat ergens op de tweede blz.: dat is 5 min. nadat we besloten hadden dat ik zou stoppen als fb. Volgens Halogeen kan je het lezen als een ode aan DoP. Ik zou het wel grappig vinden mocht iemand er nog eens naar kijken op die manier en er zijn mening over geven ![]() Oja, en volgens mij was ik ook nooit zo streng haha.
||
Eigenlijk is er ook maar één woord dat dit alles kan omvatten:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() (het op-tijd-komen-naar-de-meeting-anders-ban zou ook kunnen) ik vind het jammer dat xinoef weg gaat, kunnen er niet gewoon 4 forumbazen blijven? of is het met z'n 3e al vol genoeg?
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Mc Saai IV ging ervandoor met de buit. #1298 knaken! Verwijderd | 500 | 31-01-2011 22:49 | |
De Kantine |
Ranking the scholieren. freezer | 405 | 11-05-2010 17:02 | |
Verhalen & Gedichten |
Ik las een verhaal, het ging CSN | 29 | 11-01-2006 15:24 | |
Software & Hardware |
[Hardware]ik verban PC en verwelkom de Mac - goei keuze ? SNeKKe | 49 | 11-08-2002 19:51 |