Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() En ja, ik weet het, dat is geen echt racespelletje. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Bij PGR 2 ben ik trouwens wel snel op de Nurnburgring. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Zoals ook al vermeldt in het NFS: Most Wanted topic rijdt je in de demo echt met een basisauto. Met onder andere basisbanden en instellingen. Dit zorgt er inderdaad voor dat de besturing ronduit kut is. Al vrij snel in het spel krijg je de mogelijkheid om dit aan te passen waardoor de besturing al snel een stuk beter wordt. Ook goed gebruik van de slow motion optie heeft zeker een positief effect, hoewel je je kan afvragen of het dan niet ietwat te makkelijk wordt. Of je van het arcade element houdt is imo persoonlijk. Ik vind het wel geinig hoewel ik het zeer, zeer jammerlijk vind dat er in de hedendaagse racegames nog steeds geen fatsoenlijk schademodel te bekennen is.
||
Verwijderd
|
Citaat:
En ik vind opzich arcade ook wel leuk, maar in de veel gevallen niet. Burnout vind ik echt super en PGR is ook erg vet, al is die wel wat minder arcade. Dat schademodel is inderdaad jammer, maar dan vooral het chassis dat nog niet kapot kan. In bijv. Flatout kan de auto wel heel mooi in elkaar deuken, maar het frame van de auto kan nog niet kapot, dus de auto kan niet echt kapot. Je zou toch zeggen dat dat nu onderhand wel moet kunnen maar misschien dat ze het qua licenties gewoon niet voor elkaar krijgen. |
![]() |
||
Citaat:
Laten we het hier verder maar bij houden aangezien je topic hier niet voor bedoeld is. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() @mumumumumugen: zelfde verhaal: 7'42.569. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
@ iritant muggeval: Pwnd.
|||
Verwijderd
|
Citaat:
http://gathering.tweakers.net/forum/...25/0//crashday Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() EDIT: en dan die Million Plus Geen snelheid, geen acceleratie en zo stevig als een kartonnen doos. Maar wel de beste grip ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En nee, ik ben niet zo'n freak die beweert dat oude games per definitie beter zijn dan nieuwe games. Integendeel zelfs, maar met racegames vind ik het er (helaas) wel op lijken. Laatst gewijzigd op 09-01-2006 om 18:14. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En racegames die ik vooral lekker vind spelen zijn bijvoorbeeld Project Gotham Racing, WRC, CmcRae en GT4. Die vind ik stuk voor stuk beter dan Toca en GP3. En vergelijken met "Die konden me vroeger meer boeien" vind ik niet kloppen, vroeger konden Re-Volt en Driver 2 me goed kunnen vermaken maar dat zijn zeker geen betere race games dan de nieuwere games die ik heb genoemd. |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Maar eigenlijk is dit natuurlijk een onrelevante vergelijking maken tussen spellen van nu, en 10 jaar geleden.
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Spellen zoals de NFS serie staan bij mij nu stof te verzamelen in de kast terwijl ik Wacky Weels en Fatal Racing beide nog regelmatig speel omdat ze als arcade racers gewoon veel meer lol bieden ![]() De enige game waarvan ik baal dat die niet op PC te krijgen is dat is Gran Turismo. (geef mij een playstation2 + GT3 A-spec en ik ben het komende halfjaar wel zoet ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
En voor 150 euro is er een PS2 + GT4 te koop, heb ik ook gekocht, zeker geen spijt van. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() En die 150 euro heb ik FF niet (en ik wil GT3 en geen GT4 omdat ik bij GT3 de licences nog kon halen en bij GT4 al moeite heb met de eerste ![]()
|||
Citaat:
ojah mooie herinneringen aan die game ![]() zal ff kijken of ik m kan spellen om mijn pc ![]() Citaat:
Laatst gewijzigd op 11-01-2006 om 11:19. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
(of iemand moet zien te vinden die zijn diskette van de game nog heeft liggen en em wil verkopen ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|