Advertentie | |
|
![]() |
|
Feyenoord gaat het waarschijnlijk makkelijker krijgen als ze zelf verwachten.
Fenerbache is vorig jaar hopeloos door de mand gevallen tijdens de CL. Fenerbache heeft 3 toppers, dat zijn Rustu, Ortega en die spits die op een vrouw lijkt. Waarvan Rustu imo de meest overschatte is gezien zijn angst om een bal vast te houden. Over Genk kan ik kort zijn, die hebben geen schijn van kans waarschijnlijk. Sparta Praag is een erg goede ploeg die goed op elkaar is ingespeelt. Club Brugge gaat overigens makkelijk door...
|
![]() |
tjahmet feyenoord zal het erom spannen maar niet te vergeten dat de selectie gewoon fit is en feyenoord heeft al meer "onverwachte" dingen laten zien.
racing genk zal het ook wel niet redden racing genk is geen verkeerde ploeg maar sparta praag is beter. club brugge zal het makkelijk hebben, die oekrainische ploeg ken ik niet eens dus club brugge gaat door maarjah, het tegendeel kan altijd bewezen worden
|
![]() |
Ik hoop dat het nederlands voetbal hun goeie prestaties van vorig seizoen ook dit seizoen voort zullen zetten, ik verwacht hoogstens dat Ajax, psv en feyenoord wel de 2e ronde zullen halen, ik verwacht dit seizoen eigenlijk wel heel veel van Ajax, ze hebben een leuk, jong elftal, maar het is maar afwachten hoe ze ook op A'dam tournament presteren, als ze daar goeie resultaten neerzetten tegen Man. utd, barcelona ... dan is europa gewaarschuwd
![]() niet elke ploeg wint trouwens zomaar van celtic in eigen huis, zelfs juventus niet .. op zicht ook al een topprestatie .. ok dat er een aanvaller in de verdediging speelde zullen we dan maar snel vergeten ![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
Club Brugge - Dynamo Boekarest: 3-1
Club was de gehele wedstrijd de betere ploeg. Ze kunnen heel tevreden zijn met het geleverde spel, maar het resultaat is toch een beetje tegenvallend met die tegengoal. Voor Brugge scoorde Lange en 2x Mendoza. Zaterdag de supercup tegen Genk voor Brugge en dan volgende week woensdag de levensbelangrijke terugwedstrijd in Boekarest.
|
![]() |
Dynamo Boekarest - Club Brugge: 0-1
2 knappe prestaties van Brugge. Zijn nu zeker van Europees voetbal. Nu komt Shaktar Donetsk de Oekraiense kampioen. Geen gemakkelijke tegenstander, maar als je iets in de CL wil gaan doen, zul je zulke ploegen toch moeten kunnen kloppen. RC Genk speel volgende week tegen Sparta Praag om een plaats bij het kampioenenbal.
|
Verwijderd
|
Shakter Donetsk is een kloteploeg om tegen te spelen, dus Club krijgt het moeilijk. Genk is kansloos en Feyenoord heeft het slecht getroffen, want Fenerbahce wordt niet gezien als een ploeg die het initatief neemt en daar heeft Feyenoord altijd al moeite mee gehad (ok, vorig jaar viel het nog wel mee, maar toch). Dus tis afwachten
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik verw8 iig dat Club Brugge wel door gaat.
Racing Genk zal er na mijn verwachting wel uitgaan. We moeten niet vergeten dat Sparta Praag, Feyenoord in praag voetballes gaf. Fenenoord-Fenerbahce wordt spannend. Als FEyenoord thuis iig met de 0 weet te winnen, hebben ze wel een goede kans |
![]() |
|
en het is 2-0 voor Genk geworden tegen Sparta Praag (de ploeg die vorig jaar Feyenoord 2 keer versloeg in de CL (0-2 en 4-0).
Juiste uitslag al werd er een geldig doelpunt afgekeurd van Genk. Ze zijn er nog niet, maar het is een goede stap in de richting van .... ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maare goed van feyenoord, eindelijk weer eens de topclubs in de Cl. Ajax, Psv en Feyenoord. Nu hoop ik van harte dat e alle 3 verder komen in de Cl ![]() ![]() Ik vind dat de Nederlandse clubs zich eens aan de top moeten laten zien in de Cl. Zou ook nog eens goed zijn voor Nederland, kunnen wij misschien ook meteen onze 3 plaatsingen voor de Cl terug kunnen krijgen ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() hoeveel geluk kan je dan hebben maarja, ben wel blij voor hen. Goed voor het Belgisch voetbal. Maareh, morgen, ondertussen vandaag, wordt veel belangrijker voor me: Club Brugge thuis tegen Donetsk.
|
Feyenood heeft heel slim gespeeld gisteren in die heksenketel. Het bleef koelbloedig op alle momenten. Fenerbahce stelde geen ruk voor met zijn sterren Ortega en Washington. Slechte maar uiterst spannende wedstrijd
![]()
|
![]() |
YYYIIEEEEEHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA8!!!!!!!!!!!!!!!!!
Brugge door naar de CL, na een beklijvende thriller: 1-1 na 90min 1-1 na 30 mi verlengingen 4 penaltys op rij binnengetrapt en Verlinden er 2 gered!!!! 2 Belgische clubs op het kampioenenbal ![]()
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Vrije tijd |
Transfers en geruchten deel III Verwijderd | 500 | 30-06-2004 19:01 | |
Vrije tijd |
2de plaats --> CL of niet??? The Senna Fan | 35 | 27-02-2003 20:57 | |