Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
je kan het ook zo bekijken
Er zijn een aaltal ploegen automatisch geplaatst voor de CL, maar nu is er dus één extra die directe plaatsing afdingt. Hierbij verdwijnt dus één plaats voor een ploeg uit de laatste voorronde Dit betekent dat er 2 ploegen minder in de laatste voorronde kunnen plaatsnemen en uiteindelijk dat er 8 ploegen (de laagste in de UEFA Allocatie) zijn die een extra voorrronde moeten gaan spelen. Ik weet niet precies of t zo gaat, maar dit lijkt mij de meest logische manier De exacte mantier zal ik wel eens op gaan zoeken
||
Citaat:
ZlatanSuperJood --> Kappuh met overal dergelijk rotzooi te posten... ontopic: Ik weet het niet zeker, maar ik dacht dat er gewoon in de eerste voorronde nu gewoon 1 ploeg minder aangevaardigd wordt... Wat Kezmanian Devil zegt klopt, in de Uefa Cup worden er in de voorronde enkele clubs geloot, die geselecteerd zijn kwa sportiviteit, maar ik denk dat ze op die manier geen ploeg naar de CL zullen sturen.
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() En ook nog 2 Intertoto plaatsen ? Nee, dat ken echt niet .. ![]()
||
Citaat:
Spanje heeft gewoon vier ploegen in de Cl. Enige verschil is dat Real Madrid nu meteen geplaatst is en geen voorronde hoeft te spelen. Die voorrondeplaats wordt ingenomen door een ander team, maar dat hoeft niet automatisch de nummer 5 van Spanje te zijn..
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() De bekerwinnaar/finalist ook niet! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Bedenk me net dat ik het fout heb, denk ik. Ik denk dat Spanje gewoon 4 CL plaatsen houdt. En dat 1 daarvan verplicht na real gaat. Maar dat zou wel oneerlijk zijn tegenover de nr 4 als Real 10e was geeindigd. Maar het geld trouwrens ook voor Feyenoord die zijn geplaatst voor de vrCL. Maar waar gaat die UEFAcup plaats dan heen? Misschien staan ze hem af aan Excelsior of SParta
![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Spanje zal GEEN vijf landen naar de Champions League mogen sturen maar gewoon 4. Of Real Madrid nou 1e, 3e, 5e, of 8e was ge-eindigd. Het maakt niks uit. Als Real Madrid vijfde was geworden, dan had plaats vier van Spanje gewoon dikke pech en moest het UEFA Cup spelen.
Er zijn dus in dit geval 3 Spaanse clubs direct gekwalificeerd. (Valencia (1e), Deportivo (2e) en Real Madrid (winnaar cL). Barca spelt derde voorronde. Er zullen nu GEEN clubs extra voorrondes hoeven te spelen, omdat er al in de regels staat dat er EEN plaats van de 16 directe plaatsingen (voor de 1e groepsronde) voor de titelwinnaar is. Zou de titelwinnaar zich wel al direct hebben geplaatst (Real Madrid heeft dat dus niet gedaan), dan zouden de kampioenen van een aantal landen een ronde opschuiven (bijv. van direct in 3e ronde in plaats van 2e ronde. Zie: http://www.xs4all.nl/~kassiesa/bert/uefa/index.html |
![]() |
||
Citaat:
|
ik vind het raar dat als je de uefa cup wint en je wordt 3e dat je dan nog geen eens zeker in de champions league komt.........een UEFA-CUP winaar moet (vindt ik) rechtstreeks geplaatst worden
en blubbie waarom lees je deze thread dan???? als je het zo graag over andere sporten wil hebben open dan een thread over andere sporten!!!! ![]() ![]() |
![]() |
|
De CL is allang geen CL meer. Champions League zegt het al , alleen de kampioenen zouden hierin mee mogen doen. Dat spanje met dalijk met 4 ploegen ofzo speelt vind ik echt belachelijk. Veel landen hebben meerdere teams in de CL zitten!
Zo krijg je vanzelf een Euro League
||
Verwijderd
|
Citaat:
Belachelijk. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Vrije tijd |
Champions League 2008-2009 WolterB | 24 | 30-05-2009 12:50 | |
Vrije tijd |
Eredivisie 2006/2007 topic # 3. Verwijderd | 500 | 10-05-2007 20:37 | |
Vrije tijd |
Transfers & Geruchten IV Verwijderd | 500 | 27-08-2006 20:55 | |
Vrije tijd |
Amstel Cup helemaal anders volgend jaar waarschijnlijk Verwijderd | 11 | 18-04-2003 11:54 | |
Vrije tijd |
verkiezing europees voetballer van het jaar Krugdinho | 15 | 20-12-2002 12:49 |