Oud 27-08-2002, 19:15
loverboy17
loverboy17 is offline
geesten zo ja plaats hem er op

want ik ben best wel ff benieuwd wat er te zien valt
Oud 27-08-2002, 19:24
lady of the dark
lady of the dark is offline
eeuh Loverboy, geen kritiek ofzo, maar ben je niet een beetje al te enthousiast bezig? Als je geestenfoto's zoekt dan zoek je maar via google of startpagina.nl.
Oud 27-08-2002, 20:10
legatus
legatus is offline
The Bell Witch

Mammoth Cave Ghost

Haunted Nicholson Mansion
Indianapolis, Indiana

FOREST PRESERVE CEMETERY NEAR
DES PLAINES, ILLINOIS

Oud 27-08-2002, 21:25
Ki Fighter
Ki Fighter is offline
In de eerste, tweede en derde herken ik zoieso al geen geest. En de rest kan altijd gemaakt zijn.
Oud 27-08-2002, 21:28
Chelsea
Chelsea is offline
bah wat eng
*durft nie te slapen vanacht*
Oud 28-08-2002, 06:08
Rerisen Phoenix
Rerisen Phoenix is offline
Pfff.... - dit ligt waarschijnlijk aan verstoringen bij de camera als ze al niet moedwillig gemaakt zijn.

Bij die eerste lijkt het meer op een stuk rotswand dan een spook
Bij de tweede; als jullie die wolk bedoelen - dat lijkt me gewoon een wolk OF plaatselijke overbelichting van het negatief.
Bij de vierde lijkt het aantasting van negatief/origineel door OF wat verkeerd terecht gekomen licht of aantasting van negatief - en anders is dit ook gemakkelijk te bewerken zodat dit eruit komt.
Bij de vijfde is het moeilijk; of aantasting negatief of photoshop
Oud 28-08-2002, 08:16
Kjem
Kjem is offline
Ik heb zelf een keer een geest in mijn huis gehad, alleen die had ik gelukkig op tijd verjaagd... ik voelde namelijk heel sterk de naam loki in mij opkomen dus had ik hem loki genoemd. Maar loki is een noorse god, die eigenlijk geen god was... In het begin een beetje plaagziek, maar later heel vals...
Er zijn wel wat vage dingen gebeurd in mijn huis, en ik had eerst een foto waar hij opstond... het was alsof hij zijn arm achter mij had... heel freaky, maar ik ben niet zo snel bang gelukkig! Want ik was die vakantie alleen thuis toen ie opdook!
Maargoed, als ik de foto nog kan vinden zal ik hem erop zetten!

xxxkjem
Oud 28-08-2002, 08:17
Rerisen Phoenix
S u r e

En ja, neem een foto.

Laatst gewijzigd op 28-08-2002 om 08:19.
Oud 28-08-2002, 09:24
legatus
legatus is offline
Citaat:
Pfff.... - dit ligt waarschijnlijk aan verstoringen bij de camera als ze al niet moedwillig gemaakt zijn.
Er zijn heel wat technische (vocht, stof, ccd problemen, etc.) verklaringen over wat er fout kan gaan en vaak ook fout gaat met foto's.

Maar dat is wel dé verklaring van wetenschappers en fotografen (die skeptisch zijn) op het moment.

Het 'probleem' is dat bij onderzoek van de negatieven blijkt dat er niet met de foto's is 'gerotzooit'. Maar echt duidelijke geest foto's zoals entiteiten zijn er praktisch niet. Geestenjagers fotograferen dan ook alleen maar 'orbs' en 'vortexes'. De vormen die ze erin zien soms kun je ook in de wolken vinden als je op je rug in het gras ligt naar boven te staren.

Er zijn (skeptische) geestenjagers die laten zien dat stof en fijne regen deze foto's beinvloeden. Daarnaast hebben ze foto's die ze niet kunnen verklaren.

site: http://www.paranormal.com -- ga het discussie-forum in.

Bizarre foto! Zoek GOED naar het akelige onnatuurlijke...

Oud 28-08-2002, 10:01
lady_x
lady_x is offline
haha die foto, ik verschiet mij 'n ongeluk
Oud 28-08-2002, 10:31
Kjem
Kjem is offline
Citaat:
Rerisen Phoenix schreef:
S u r e

En ja, neem een foto.
ik vind het niet erg als je me niet gelooft, maar wat ik nog wel even kwijt wil is dat ik echt heel nuchter en sceptisch ben. Als ik bijvoorbeeld aant pendelen ben, gaak er niet vanuit dat wat de uitkomst is, dat waar is, maar als het wel waar blijkt te zijn geloof ik niet dat de pendel toeval was. Ik heb zelfs een keer met de overleden opa van een meisje gepraat. En de antwoorden op de vragen die ze stelde (terwijl ik de pendel vast hield) wwaren waar! Maar wat ik gezien en gehoord heb in mijn huis was er echt en helemaal onverklaarbaar... en helemaal dat al die dingen zo dicht achter elkaar gebeurde ,maakte dat het echt geen toeval kon zijn.
Oud 28-08-2002, 10:46
stella
stella is offline
[QUOTE]legatus schreef:
[B]

Er zijn heel wat technische (vocht, stof, ccd problemen, etc.) verklaringen over wat er fout kan gaan en vaak ook fout gaat met foto's.

Maar dat is wel dé verklaring van wetenschappers en fotografen (die skeptisch zijn) op het moment.

Het 'probleem' is dat bij onderzoek van de negatieven blijkt dat er niet met de foto's is 'gerotzooit'. Maar echt duidelijke geest foto's zoals entiteiten zijn er praktisch niet. Geestenjagers fotograferen dan ook alleen maar 'orbs' en 'vortexes'. De vormen die ze erin zien soms kun je ook in de wolken vinden als je op je rug in het gras ligt naar boven te staren.

Er zijn (skeptische) geestenjagers die laten zien dat stof en fijne regen deze foto's beinvloeden. Daarnaast hebben ze foto's die ze niet kunnen verklaren.

site: http://www.paranormal.com -- ga het discussie-forum in.

Bizarre foto! Zoek GOED naar het akelige onnatuurlijke...

wilt gij die foto nooooooit meer plaatsen???
schrok me helemaal kapot
Oud 28-08-2002, 10:46
Just Johan
Just Johan is offline
Citaat:
Kjem schreef:

ik vind het niet erg als je me niet gelooft, maar wat ik nog wel even kwijt wil is dat ik echt heel nuchter en sceptisch ben. Als ik bijvoorbeeld aant pendelen ben, gaak er niet vanuit dat wat de uitkomst is, dat waar is, maar als het wel waar blijkt te zijn geloof ik niet dat de pendel toeval was. Ik heb zelfs een keer met de overleden opa van een meisje gepraat. En de antwoorden op de vragen die ze stelde (terwijl ik de pendel vast hield) wwaren waar! Maar wat ik gezien en gehoord heb in mijn huis was er echt en helemaal onverklaarbaar... en helemaal dat al die dingen zo dicht achter elkaar gebeurde ,maakte dat het echt geen toeval kon zijn.
maar tart jij met je pendelen de wetten van de waarschijnlijkheid? of zou het kunnen dat je je dingen selectief herinnert en kansen verkeerd inschat?
Oud 28-08-2002, 16:23
Rerisen Phoenix
Om 1 of andere reden vermoedde ik zoiets en checkte meteen het formaat maar... *.GIF was alles wat ik wou weten

Niet geschrokken ofzow... misschien wel jammer. - maar als Legatus zoiets vraagt dan vermoed ik een grapje
Oud 28-08-2002, 22:18
ForestSpirit
ForestSpirit is offline
Citaat:
lady_x schreef:
OH MY GOD !!!!!

IK SCHROK ME OM HET NETJES TE ZEGGEN DE TYFUS !!!!!!!

WAT EEN ENG NAAR DING

IK KREEG RILLINGEN OVER MIJN RUG ER VAN

BAH...

WEL TOF
Oud 30-08-2002, 12:19
moenbase
moenbase is offline
Citaat:
lady_x schreef:
om de hoeveel tijd komt die 'geest'?
Oud 30-08-2002, 14:39
Verwijderd
Citaat:
legatus schreef:
http://www.usscatastrophe.com/kh/yall/way-board.gif

????

pixie = dom... ziet ut niet
Oud 30-08-2002, 16:21
lady_x
lady_x is offline
Citaat:
moenbase schreef:

om de hoeveel tijd komt die 'geest'?
Niet zo lang wachten hoor, je moet gewoon even blijven kijken.
Oud 30-08-2002, 16:22
lady_x
lady_x is offline
Citaat:
ForestSpirit schreef:

OH MY GOD !!!!!

WAT EEN ENG NAAR DING

BAH...

WEL TOF
Oud 30-08-2002, 16:35
Martijn
Martijn is offline
Citaat:
ForestSpirit schreef:

OH MY GOD !!!!!

WAT EEN ENG NAAR DING

BAH...

WEL TOF

ik ook toen ik m voor t eerst zag, ik zag m eerst op kicken.com
Oud 30-08-2002, 16:39
Verwijderd
Citaat:
*pixie* schreef:

????

pixie = dom... ziet ut niet
pixie = niet dom meer

woeohoeoheoe
Oud 30-08-2002, 16:47
Droyd
Droyd is offline
Fuck, ik viel bijna van me stoel;;;;JEZUS DIE FOTO
Oud 31-08-2002, 16:24
2young2live
2young2live is offline
ik heb twee foto's van een kerkhof in parijs gemaakt waarop op de ene een reflectie op een grafsteen staat dat lijkt op een gezicht, en een ander lijkt het alsof er iemand in zo'n grafhuisje staat, ik wil absoluut niet beweren dat het geesten zijn maar t is wel gaaf... ik wil ze best hier zetten maar ik weet ff geen uploadsite...
Oud 01-09-2002, 18:57
lady of the dark
lady of the dark is offline
Citaat:
2young2live schreef:
ik heb twee foto's van een kerkhof in parijs gemaakt waarop op de ene een reflectie op een grafsteen staat dat lijkt op een gezicht, en een ander lijkt het alsof er iemand in zo'n grafhuisje staat, ik wil absoluut niet beweren dat het geesten zijn maar t is wel gaaf... ik wil ze best hier zetten maar ik weet ff geen uploadsite...
je kunt heel makkelijk je eigen site maken op www.freeservers.com daar heb ik ook een upload site.
Oud 03-09-2002, 19:13
Firefly182
Firefly182 is offline
Citaat:
legatus schreef:

Haunted Nicholson Mansion
Indianapolis, Indiana

Beetje lullige vraag misschien, maar is dat bovenste huis niet gewoon een huis.... Ik zie helemaal nix anders dan een oud verzakt huis....
Oud 03-09-2002, 19:15
Firefly182
Firefly182 is offline
oooooh wacht, ik snap 'm, dat zelfde huis is dan 's nachts.... Jaaaa, kom op zeg, overbelichting, stof, oude camera, reflectie van een iets...
Oud 04-09-2002, 07:58
Kjem
Kjem is offline
Citaat:
Just Johan schreef:

maar tart jij met je pendelen de wetten van de waarschijnlijkheid? of zou het kunnen dat je je dingen selectief herinnert en kansen verkeerd inschat?
tot nu toe heb ik pas 1x gehad dat de uitkomst niet klopte! Dat was toen ik me niet genoeg concentreerde. Maar normaal pendel ik niet mbv. entiteiten, alleen met mijn eigen energie...

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten