Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Maar dat is wel dé verklaring van wetenschappers en fotografen (die skeptisch zijn) op het moment. Het 'probleem' is dat bij onderzoek van de negatieven blijkt dat er niet met de foto's is 'gerotzooit'. Maar echt duidelijke geest foto's zoals entiteiten zijn er praktisch niet. Geestenjagers fotograferen dan ook alleen maar 'orbs' en 'vortexes'. De vormen die ze erin zien soms kun je ook in de wolken vinden als je op je rug in het gras ligt naar boven te staren. Er zijn (skeptische) geestenjagers die laten zien dat stof en fijne regen deze foto's beinvloeden. Daarnaast hebben ze foto's die ze niet kunnen verklaren. site: http://www.paranormal.com -- ga het discussie-forum in. Bizarre foto! Zoek GOED naar het akelige onnatuurlijke... ![]()
|
![]() |
[QUOTE]legatus schreef:
[B] Er zijn heel wat technische (vocht, stof, ccd problemen, etc.) verklaringen over wat er fout kan gaan en vaak ook fout gaat met foto's. Maar dat is wel dé verklaring van wetenschappers en fotografen (die skeptisch zijn) op het moment. Het 'probleem' is dat bij onderzoek van de negatieven blijkt dat er niet met de foto's is 'gerotzooit'. Maar echt duidelijke geest foto's zoals entiteiten zijn er praktisch niet. Geestenjagers fotograferen dan ook alleen maar 'orbs' en 'vortexes'. De vormen die ze erin zien soms kun je ook in de wolken vinden als je op je rug in het gras ligt naar boven te staren. Er zijn (skeptische) geestenjagers die laten zien dat stof en fijne regen deze foto's beinvloeden. Daarnaast hebben ze foto's die ze niet kunnen verklaren. site: http://www.paranormal.com -- ga het discussie-forum in. Bizarre foto! Zoek GOED naar het akelige onnatuurlijke... wilt gij die foto nooooooit meer plaatsen??? schrok me helemaal kapot ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Om 1 of andere reden vermoedde ik zoiets en checkte meteen het formaat maar... *.GIF was alles wat ik wou weten
![]() Niet geschrokken ofzow... misschien wel jammer. - maar als Legatus zoiets vraagt dan vermoed ik een grapje ![]()
||
![]() |
Citaat:
IK SCHROK ME OM HET NETJES TE ZEGGEN DE TYFUS !!!!!!! ![]() ![]() ![]() WAT EEN ENG NAAR DING ![]() IK KREEG RILLINGEN OVER MIJN RUG ER VAN ![]() BAH... ![]() WEL TOF ![]()
|
![]() |
ik heb twee foto's van een kerkhof in parijs gemaakt waarop op de ene een reflectie op een grafsteen staat dat lijkt op een gezicht, en een ander lijkt het alsof er iemand in zo'n grafhuisje staat, ik wil absoluut niet beweren dat het geesten zijn maar t is wel gaaf... ik wil ze best hier zetten maar ik weet ff geen uploadsite...
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Weerwolfspel #71 Verwijderd | 500 | 10-08-2010 18:52 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
ER IS ZOVEEL MEER - Googlen met Robbert van den Broeke Char Margolis | 8 | 29-12-2005 22:18 | |
Muziek |
De Wetten van De Haan en Dekker [voor beginnende bands!] Verwijderd | 12 | 01-04-2003 08:40 | |
Drugs & Alcohol |
De serie Drugs en Drank in De gelderlander Isa | 3 | 20-03-2003 21:20 | |
Liefde & Relatie |
Liefdesverdriet verwerken AnoniemIemand | 20 | 27-10-2002 10:39 | |
ARTistiek |
T begin hebbik hier wel es neergezet Eend | 48 | 18-05-2002 18:12 |