Advertentie | |
|
![]() |
|
Als ik in Amsterdam haal haal ik altijd bij een andere shop. Iedere shop heeft weer andere wiet en je moet alles een keer proberen.
Maare kijk anders eens op blowlands.nl daar hebben ze een coffeeshop overzicht en kunnen ze je vast vertellen wat de beste shops zijn. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
En tuurlijk hoef je weed niet op te roken in een shop.... *goede weed: AK47 (greenHouse) |
![]() |
|
''Noon''
eerstvolgende grachtje parralel aan de weteringschans an de centrum kant. Tegenover The Saloon. 5 gram blueberry ==> 23 euro. Kabouter heeft ook een leuke aanbieding voor zero hash, moet je ook maar eens gaan kijken. Verder leuke shops ==> Get Down, Black Star (afrikaanse shop, hebben veel van die import troep maar ook wel goeie nedershit, Rozengracht vlakbij Westerkerk), Prix da Mix (zijstraatje nieuwmarkt), Tuintje (Overtoom), Tweedy (fakking duur maar wel ok, vondelkerk), The Greenhouse, Global Chillage (kerkstraat).
||
Verwijderd
|
Citaat:
2'de kamer is vlakbij de munt, weetniet precies waar, moet je maar ff opzoeken in telefoonboek ofzo, daar hebben ze een rijke scala aan Hazes en bijna alles is onder de 10 euro per gram, MAAR DODELIJKE HIGH ![]() Ze hebben daar ook de beruchte ' moonshine' van 21 euro per gram ![]() Samen met de greenhouse zijn dat de beste shops vind ik |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
The Border, rand amsterdam/amstelveen bij de amstelveense weg, haalde ik wel'ns wat, vorgedraaide stix zijn uber daar, wiet zelf is ook wel 'keej
of anders shoppa Stix, utrechtstestraat (vanaf rembrandplein bijna aan 't begin aan je linker hand, vanaf frederiksplijn bijna aan 't eind rechts dus) laatst grammetje WW gescoord, ook prima spul daarzo maar ik ben vrij makkelijk qua weed |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |
zijn legale drugs wel zo goed? Sharida | 4 | 02-07-2012 17:28 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Legalise it arPos | 143 | 11-11-2008 16:40 | |
Drugs & Alcohol |
wiet+hasj illigaal? Günther | 91 | 11-04-2004 16:11 | |
Drugs & Alcohol |
Iets anders dan Hasj en Wiet in de coffeeshop Mindfields | 10 | 10-01-2003 13:42 | |
Drugs & Alcohol |
'elite wiet' greenhouse amsterdam wazaahp | 11 | 06-06-2002 15:19 | |
Drugs & Alcohol |
Thee Adrenaline | 19 | 17-01-2002 15:37 |