Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Drugs & Alcohol
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-08-2002, 22:38
Aragorn
Aragorn is offline
Twee vraagjes:

1
Aan degene die wiet in de coffeeshop halen (ikzelf heb het nl nog nooit daar gehaald, tot voor kort had ik een "bekende" die de leverancier was):
hoe werkt dat daar? Is het de bedoeling dat als je daar wiet koopt het ook daar oprookt? Of kan je gewoon wat halen daar en dan weglopen zonder dodende blikken van het personeel in je rug? want ik wil het gewoon op kunnen roken als het mij uitkomt en niet op het moment dat ik het toevallig koop.

2
Wat is een goede (dus: prijs/kwaliteit-verhouding okee) coffeeshop in Amsterdam?

Please enlighten me...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 27-08-2002, 23:08
psilo
psilo is offline
je kan in coffeeshops gewoon wiet kopen en weer nokken
Oud 28-08-2002, 06:26
Q_GIRLY
Q_GIRLY is offline
In Oost zit een goeie "New York"(White Russian) Vlakbij het Oosterpark en het OLVG. In de Wibautstraat zit er ook nog een, die's wel minder "The Power" alleen van dat spul moet je er best wel veel in flikkeren = meer kopen = meer geld kwijt.
Bij de 2e metro halte naar rechts als je zeg maar vanaf The p0wer komt, zit ook nog een shop.
TJa, Het Rembrandsplein he.
En verder weet ik er ff geen een, zelf haal'k bij New Y0rk, gewoon omdat het goed spul is, als je voor 7 euro haalt heb je genoeg voor 3 dagen ofzo(ok ligt er ook aan hoeveel je er per dag rookt enzo maarg0ed).
Oud 28-08-2002, 07:39
ShoarmaSchaap
ShoarmaSchaap is offline
Een héle goeie is de Greenhouse in de pijp en op het waterlooplein.
In de damstraat heb je de dampkring die is ook vet goed.

Dat zijn zegmaar de 2 beste shops (naar mijn mening) in a'dam
Met citaat reageren
Oud 28-08-2002, 10:15
psilo
psilo is offline
ja.. Greenhouse heb ik veel goeie dingen over gehoord
Oud 28-08-2002, 12:32
Aragorn
Aragorn is offline
Citaat:
je kan in coffeeshops gewoon wiet kopen en weer nokken
Aha, dus je loopt naar binnen, vraagt de menukaart (?) en dan bestel je wat je hebben wilt, en dan is het: "De groeten maar weer!"
Zo gemakkelijk?? Nooit geweten...
Met citaat reageren
Oud 28-08-2002, 15:13
poecilotheria
poecilotheria is offline
precies het is net zo makkelijk als een pak melk in de supermarkt kopen
Oud 28-08-2002, 16:54
Glass Ghost
Glass Ghost is offline
Als ik in Amsterdam haal haal ik bij de Greenhouse, maar meestal haal ik gewoon hier in de buurt...
Met citaat reageren
Oud 28-08-2002, 19:53
ExeCute
ExeCute is offline
Als ik in Amsterdam haal haal ik altijd bij een andere shop. Iedere shop heeft weer andere wiet en je moet alles een keer proberen.

Maare kijk anders eens op blowlands.nl daar hebben ze een coffeeshop overzicht en kunnen ze je vast vertellen wat de beste shops zijn.
Met citaat reageren
Oud 28-08-2002, 20:02
Eightball GOD
Eightball GOD is offline
Als je in amsterdam bent moet je naar de blowerij gaan -> ?15 voor 3.3 gram northern light vinnik een zeer aantrekkelijke prijs
en tis ook nog is errug fijne wiet
blowerij is btw bij de dam -> nieuwmarkt inlopen, 1e straat(je) naar links en daar isset...
Oud 28-08-2002, 20:32
]{ing
]{ing is offline
Citaat:
Eightball GOD schreef:
Als je in amsterdam bent moet je naar de blowerij gaan -> ?15 voor 3.3 gram northern light vinnik een zeer aantrekkelijke prijs
en tis ook nog is errug fijne wiet
blowerij is btw bij de dam -> nieuwmarkt inlopen, 1e straat(je) naar links en daar isset...
15 voor 3.3 gram is inderdaad redelijk ..ik heb een connectie, die doet 1.5 gram northern light voor 5 euro.

northern light kan inderdaad erg goed zijn
Met citaat reageren
Oud 28-08-2002, 21:08
Wahan_Metan
Wahan_Metan is offline
Citaat:
ShoarmaSchaap schreef:

Je hebt nog een GreenHouse...
En tuurlijk hoef je weed niet op te roken in een shop....
*goede weed: AK47 (greenHouse)
Met citaat reageren
Oud 28-08-2002, 21:11
Anal Avenger
Anal Avenger is offline
''Noon''

eerstvolgende grachtje parralel aan de weteringschans an de centrum kant. Tegenover The Saloon. 5 gram blueberry ==> 23 euro. Kabouter heeft ook een leuke aanbieding voor zero hash, moet je ook maar eens gaan kijken. Verder leuke shops ==> Get Down, Black Star (afrikaanse shop, hebben veel van die import troep maar ook wel goeie nedershit, Rozengracht vlakbij Westerkerk), Prix da Mix (zijstraatje nieuwmarkt), Tuintje (Overtoom), Tweedy (fakking duur maar wel ok, vondelkerk), The Greenhouse, Global Chillage (kerkstraat).
Oud 29-08-2002, 13:02
Verwijderd
Citaat:
ShoarmaSchaap schreef:

Lol tom, je bent de 2'de kamer vergeten.

2'de kamer is vlakbij de munt, weetniet precies waar, moet je maar ff opzoeken in telefoonboek ofzo, daar hebben ze een rijke scala aan Hazes en bijna alles is onder de 10 euro per gram, MAAR DODELIJKE HIGH

Ze hebben daar ook de beruchte ' moonshine' van 21 euro per gram naja probeer zelf maar

Samen met de greenhouse zijn dat de beste shops vind ik
Met citaat reageren
Oud 31-08-2002, 14:47
Chill
Chill is offline
Citaat:
Q_GIRLY schreef:
In Oost zit een goeie "New York"(White Russian) Vlakbij het Oosterpark en het OLVG.
New York een goeie?? PHFWHAHA wat een grap, daar verkopen ze dus echt troep. Ik woon in Oost en ik haal meestal bij greenhouse tolstraat. Liever een eindje fietsen dan die crap die ze in Oost verkopen.
Met citaat reageren
Oud 31-08-2002, 15:36
Günther
Günther is offline
bulldog is vriendelijk, grote menukaart en in t weekend weekend-bags is ook wel fijne place to chill
Oud 04-09-2002, 06:46
Snaak
Snaak is offline
The Border, rand amsterdam/amstelveen bij de amstelveense weg, haalde ik wel'ns wat, vorgedraaide stix zijn uber daar, wiet zelf is ook wel 'keej

of anders shoppa Stix, utrechtstestraat (vanaf rembrandplein bijna aan 't begin aan je linker hand, vanaf frederiksplijn bijna aan 't eind rechts dus) laatst grammetje WW gescoord, ook prima spul daarzo

maar ik ben vrij makkelijk qua weed
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten