Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() 2. uurtje ofzo, mja daarna ben je nog wel n tijdje wazig ![]() 3. ja. ik wel =)
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
Ik neem de moeite, ik neem een joint, ik vertel het ze wel, mja meestal zijn ze blij iets te hebben dus ![]()
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
Maarja,ik was dus om 12 uur uit school,en zou met een maat van me ergens een jointje gaan roken in een natuurgebied(weinig volk enzo). Nou, joint aansteken dus,en iets van 8x ingehaleerd. Ik kreeg na een tijdje een behoorlijk duizelig gevoel,en kon eigenlijk niet meer stil staan. Na een aantal seconden was dit voorbij en kreeg ik samen met mijn maat lachkicks te krijgen,ik merkte dus dat ik niks meer zinnigs kon zeggen,en dat ik steeds moest lachen daarom. Dus is het begin een hoop lol,totdat die maat van me zegt dat ie zich niet goed voelt(overgeven gevoel,had niks gegeten) en gaat zitten,ik ook zitten/liggen. Ga ik ineens aan stokjes van planten eten en ik zeg tegen die vriend van me,hmmm,dit is niet lekker,daarna weer een grote lachkick. Maar die vriend van me werd niet goed,hij zei niet meer veel,dus ik werd ook wat minder happy omdat hij zich niet echt goed voelde. We hebben daar volgens mij een half uur gelegen,ik kon echt zo in slaap vallen,maar wilde niet slapen. Wel nog ondertussen wazige opmerkingen van,''weet je wat vet is?, die wolken'' of in het begin had ik gezegd,''we moeten de bal nog onderaan halen-half uur later-we moeten de bal nog halen.'' Nouja,die vriend werd dus echt niet goed,en moest kotsen enzo, toen kreeg ik ineens een kleine angstaanval,want er kwamen mensen aan,ik werd echt heel even angstig. Maar ik dacht bij mun eigen van ''dit is van de wiet,dus niet bang zijn''. Ok, na daar 2 uur te hebben gelegen,maar die bal gaan halen. Die vriend wilde naar mijn huis toe,want hij was echt niet goed(Terwijl ik me wel goed voelde,maar in je eentje kun je geen lol maken,terwijl die andere echt ziek was,dus werd ik ook wat minder lollig,wat jammer was).Nouja,gaan lopen,komen we bij een stoplicht aan,volgens mij duurde dat een uur,en ik stond steeds naar het stoplicht te kijken van de autorijbaan(dus die boven de weg hangen) ipv van aan de overkant ![]() ![]() ![]() Conclusie: Ik vond het vet,en zal het zeker nog meerdere keren gaan doen,mits ik met vrienden ben (die iets hebben gegeten ![]() ![]() Owja,we liepen nog rond daar in het natuurgebied,komt zo'n vliegtuig over,wij stoppen allebei,kijken erna,ik zeg, ''hey,dat vliegt'' die andere geeft als reactie ''mhum'' terug. en we lopen verder. Haha,echt grappig ![]() ![]() Overigens neem ik de volgende keer wel drinken mee,niet normaal mee,wat krijg je daar een droge mond van. Had echt geen spuug meer over in mijn mond. Nouja,ik vond het geslaagd,en het kon nog geslaagder zijn als die maat van me ook goed was geweest,dan hadden we echt lol gehad. ![]() Sorry voor de eventueele spelfouten. Laatst gewijzigd op 14-01-2006 om 20:30. |
![]() |
||
Citaat:
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |
Problemen met blowen Toneless | 24 | 31-01-2010 19:22 | |
Drugs & Alcohol |
Paar vraagjes over blowen Verwijderd | 17 | 15-02-2006 12:22 | |
Drugs & Alcohol |
blow enquete...zou je willen invullen please? evanescence | 73 | 09-07-2005 22:50 | |
Drugs & Alcohol |
eerste keer blowen xXxEvaxXx | 19 | 22-09-2003 21:36 | |
Drugs & Alcohol |
Hoe kom ik van het blowen af? w817 | 20 | 28-01-2003 22:10 | |
Drugs & Alcohol |
het lijkt wel alsof je MOET blowen devilcat | 14 | 23-05-2002 16:34 |