Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Drugs & Alcohol
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-12-2005, 14:49
Uice
Uice is offline
Bij tips draaien geldt voor mij: hoe langer hoe beter.
Oud 07-12-2005, 12:39
FEARandLOATHING
FEARandLOATHING is offline
Gewoon in het begin achter je bureau zitten en dan rustig ''oprollen'' met je duim op de tip en je andere hand rolt hem rustig door, tip wel meedraaien. er valt wel veel uit op die manier maar dat kan je er later nog indoen, we heel goed aanstampen met een pen of iets dergelijks als je ermee klaar bent. Wanneer je dit onder de knie hebt ga je vanzelf proberen ''echt'' te draaien. En zoals eerder gezegd: oefening baart kunst.
Met citaat reageren
Oud 07-12-2005, 12:41
zeehond23
zeehond23 is offline
Citaat:
FEARandLOATHING schreef op 07-12-2005 @ 13:39 :
En zoals eerder gezegd: oefening baart kunst.
OF kinderen
Oud 12-12-2005, 20:05
dikkeneger
dikkeneger is offline
Citaat:
Paulusma P schreef op 22-11-2005 @ 16:19 :
Hallo,
Ik heb een aantal vraagjes,sorry als deze al gesteld zijn!

- Ik wil eens gaan blowen met een paar maten,maar hoe kan ik als 16 jarige aan wiet komen? Zonder naar de coffeeshop te gaan.

-Hoelang is het effect van high/stoned zijn? als je dus een jointje hebt opgerookt.

-Krijg je hier rode ogen door?

Hartelijk dank!
1. er zijn altijd wel mensen die je kent die blowen of 18 zijn..daaraan vragen, lukt dat niet, dan ff zelf proberen coffeeshop in te gaan. word je geweigerd, probeer n andere shop en anders spreek je iemand aan die net de shop uitkomt en die vraag je om ff te halen, dat lukt meestal wel, en anders zelf kweken

2. uurtje ofzo, mja daarna ben je nog wel n tijdje wazig ik iig..

3. ja. ik wel =)
Oud 12-12-2005, 20:09
K-pax
K-pax is offline
Citaat:
dikkeneger schreef op 12-12-2005 @ 21:05 :
1. er zijn altijd wel mensen die je kent die blowen of 18 zijn..daaraan vragen, lukt dat niet, dan ff zelf proberen coffeeshop in te gaan. word je geweigerd, probeer n andere shop en anders spreek je iemand aan die net de shop uitkomt en die vraag je om ff te halen, dat lukt meestal wel, en anders zelf kweken
omfg ja, die tijd vroeger, coffeshops afgaan in de hoop ergens weed te krijgen, opzich mis ik die tijd wel een beetje, toen draaien nog een kunst was, en als je weed of hasj had je een hele week lang werd aangekeken als "the man"
Oud 12-12-2005, 20:16
dikkeneger
dikkeneger is offline
Citaat:
K-pax schreef op 12-12-2005 @ 21:09 :
omfg ja, die tijd vroeger, coffeshops afgaan in de hoop ergens weed te krijgen, opzich mis ik die tijd wel een beetje, toen draaien nog een kunst was, en als je weed of hasj had je een hele week lang werd aangekeken als "the man"
haha nou zo overdreven is dat hier nou weer niet en ik ga ook niet coffeeshops af, dat duurt me te lang. ik ken wel genoeg mensen =)
Oud 12-12-2005, 20:35
K-pax
K-pax is offline
Citaat:
dikkeneger schreef op 12-12-2005 @ 21:16 :
haha nou zo overdreven is dat hier nou weer niet en ik ga ook niet coffeeshops af, dat duurt me te lang. ik ken wel genoeg mensen =)
count yourself lucky , al mijn buddies waren allemaal mijn leeftijd, mja tis een mooie herinnering en nu ben ik blij dat het dat is
Oud 12-12-2005, 20:48
Wammus
Wammus is offline
Ik kan me altijd zo verschrikkelijk doodergeren aan van die losers die voor een shop gaan hangen in de hoop dat er iemand wiet voor ze wil halen. Kom op zeg hoe desperate ben je dan wel niet. Bovendien is het gewoon keistom omdat je echt geen idee hebt of je genaaid word (wat meestal wel gebeurd).
Oud 12-12-2005, 21:26
MikeyMo
MikeyMo is offline
Ach, ik kan het best begrijpen hoor. Ookal heb ik dat probleem nooit gehad omdat er altijd wel maten waren die voor me gingen halen en al vrij vroeg kreeg ik het zelf mee.
Oud 12-12-2005, 22:25
K-pax
K-pax is offline
Citaat:
wammus schreef op 12-12-2005 @ 21:48 :
Ik kan me altijd zo verschrikkelijk doodergeren aan van die losers die voor een shop gaan hangen in de hoop dat er iemand wiet voor ze wil halen. Kom op zeg hoe desperate ben je dan wel niet. Bovendien is het gewoon keistom omdat je echt geen idee hebt of je genaaid word (wat meestal wel gebeurd).
Mja als lui mij dat nu vragen, draai ik binne eerst een joint van hun weed, als service kosten.
Ik neem de moeite, ik neem een joint, ik vertel het ze wel, mja meestal zijn ze blij iets te hebben dus
Oud 20-12-2005, 00:20
Verwijderd
als je een simpel tipje wilt, scheur hem door de helft en draai er een rondje van.

een joint draaien is vooral een kwestie van niet forceren, het ene randje moet vanzelf onder de andere gaan. probeer het niet te strak te doen.

Hint! jat de pijp van je opa! werkt goed genoeg... of wees creatief met tape en aluminium folie.
Met citaat reageren
Oud 20-12-2005, 12:12
botje2
botje2 is offline
U neemt 1 stroopwafel u neemt 2gram hasj.
U plaatst het stukje hasj(2gram in zijn geheel) op 1 helft van de stroopwafel waarnaar u de andere helft er bovenop plaatst.
Na dit gedaan te hebben plaatst u het geheel in de magnetron en verwarmt het geheel 20 seconden op 600watt.
U eet het goedje op en wacht rustig een uur tot hooguit 2 uur.

Daarna genieten maar!
Oud 20-12-2005, 12:26
Wammus
Wammus is offline
Citaat:
botje2 schreef op 20-12-2005 @ 13:12 :
U neemt 1 stroopwafel u neemt 2gram hasj.
U plaatst het stukje hasj(2gram in zijn geheel) op 1 helft van de stroopwafel waarnaar u de andere helft er bovenop plaatst.
Na dit gedaan te hebben plaatst u het geheel in de magnetron en verwarmt het geheel 20 seconden op 600watt.
U eet het goedje op en wacht rustig een uur tot hooguit 2 uur.

Daarna genieten maar!
Ik denk niet dat dit echt lekker smaakt. Bovendien is het nogal zonde van de hash omdat je met minder waarschijnlijk ook wel af kan.
Oud 20-12-2005, 12:38
botje2
botje2 is offline
Citaat:
wammus schreef op 20-12-2005 @ 13:26 :
Ik denk niet dat dit echt lekker smaakt. Bovendien is het nogal zonde van de hash omdat je met minder waarschijnlijk ook wel af kan.
nou ja tgaat ook niet echt om de smaak hoewel dat zoet wel erg overheerst en juist die 2gram in 1 keer geeft het leuke effect
Oud 14-01-2006, 20:25
Paulusma P
Paulusma P is offline
Citaat:
wammus schreef op 30-11-2005 @ 21:01 :
Veel succes en veel plezier en laat even weten wat je ervan vondt.
Nou,eindelijk was het dan zover. Ik was via een maat van me aan een joint gekomen(voorgedraaid),ik had ers 2 gekocht om te checken wat erin zat. Zat naar mijn mening weinig in,maar dat bleek volgens mij later van niet.
Maarja,ik was dus om 12 uur uit school,en zou met een maat van me ergens een jointje gaan roken in een natuurgebied(weinig volk enzo). Nou, joint aansteken dus,en iets van 8x ingehaleerd. Ik kreeg na een tijdje een behoorlijk duizelig gevoel,en kon eigenlijk niet meer stil staan. Na een aantal seconden was dit voorbij en kreeg ik samen met mijn maat lachkicks te krijgen,ik merkte dus dat ik niks meer zinnigs kon zeggen,en dat ik steeds moest lachen daarom. Dus is het begin een hoop lol,totdat die maat van me zegt dat ie zich niet goed voelt(overgeven gevoel,had niks gegeten) en gaat zitten,ik ook zitten/liggen. Ga ik ineens aan stokjes van planten eten en ik zeg tegen die vriend van me,hmmm,dit is niet lekker,daarna weer een grote lachkick. Maar die vriend van me werd niet goed,hij zei niet meer veel,dus ik werd ook wat minder happy omdat hij zich niet echt goed voelde. We hebben daar volgens mij een half uur gelegen,ik kon echt zo in slaap vallen,maar wilde niet slapen. Wel nog ondertussen wazige opmerkingen van,''weet je wat vet is?, die wolken'' of in het begin had ik gezegd,''we moeten de bal nog onderaan halen-half uur later-we moeten de bal nog halen.'' Nouja,die vriend werd dus echt niet goed,en moest kotsen enzo, toen kreeg ik ineens een kleine angstaanval,want er kwamen mensen aan,ik werd echt heel even angstig. Maar ik dacht bij mun eigen van ''dit is van de wiet,dus niet bang zijn''. Ok, na daar 2 uur te hebben gelegen,maar die bal gaan halen. Die vriend wilde naar mijn huis toe,want hij was echt niet goed(Terwijl ik me wel goed voelde,maar in je eentje kun je geen lol maken,terwijl die andere echt ziek was,dus werd ik ook wat minder lollig,wat jammer was).Nouja,gaan lopen,komen we bij een stoplicht aan,volgens mij duurde dat een uur,en ik stond steeds naar het stoplicht te kijken van de autorijbaan(dus die boven de weg hangen) ipv van aan de overkant . Nouja,we moesten nog een flink stuk lopen,en het leek echt of ik uren aan die weg had gelopen,maar er waren maar 2 minuten voorbij ofzo. Toen eindelijk thuis,en wachten dat het meeste voorbij was. Dat ik weer compleet ''normaal'' was,was volgens mij de dag erna(Vandaag). Want die avond om 10 uur savonds ofzo had ik soms nog van die wazige opmerkingen. . Volgens mij dus wel een goede joint geweest.

Conclusie: Ik vond het vet,en zal het zeker nog meerdere keren gaan doen,mits ik met vrienden ben (die iets hebben gegeten ) en wanneer ik tijd genoeg heb. Ik was toen echt de hele tijd aan het kijken hoelaat het was,toen ik high was

Owja,we liepen nog rond daar in het natuurgebied,komt zo'n vliegtuig over,wij stoppen allebei,kijken erna,ik zeg, ''hey,dat vliegt'' die andere geeft als reactie ''mhum'' terug. en we lopen verder. Haha,echt grappig EN nog meer van dat soort uitspraken

Overigens neem ik de volgende keer wel drinken mee,niet normaal mee,wat krijg je daar een droge mond van. Had echt geen spuug meer over in mijn mond.

Nouja,ik vond het geslaagd,en het kon nog geslaagder zijn als die maat van me ook goed was geweest,dan hadden we echt lol gehad.

Sorry voor de eventueele spelfouten.

Laatst gewijzigd op 14-01-2006 om 20:30.
Met citaat reageren
Oud 14-01-2006, 20:35
Wammus
Wammus is offline
Het ziet er wel naar uit dat je je vermaakt hebt. Jammer dat die maat van je niet goed werdt. Dat verpest toch een hoop vind ik zelf.

Ik heb niet echt naar spelfouten gekeken maar als je volgende keer een alineaindeling zou willen maken zou dat erg fijn zijn. Dat leest namelijk een stuk makkelijker en je kan op die manier je verhaal een beetje samenhangender maken. O ja na een komma hoort een spatie. Tot zover Nederlandse les van Wammus die ook wel eens een foutje maakt.
Oud 16-01-2006, 14:17
Quantes
Quantes is offline
Dat klinkt geslaagd
Oud 16-01-2006, 15:11
paarden_girly
paarden_girly is offline
bij andere persoontjes aankloppen via vrienden ofzo anders zou je wel naar een coffeeshop moeten!
Oud 16-01-2006, 15:22
Quantes
Quantes is offline
Citaat:
paarden_girly schreef op 16-01-2006 @ 16:11 :
bij andere persoontjes aankloppen via vrienden ofzo anders zou je wel naar een coffeeshop moeten!
die snap ik helemaal niet, bovendien zou je wat aan je nick moeten doen en je bent nog wel heel erg jong.
Oud 16-01-2006, 17:08
FEARandLOATHING
FEARandLOATHING is offline
Zeker wel een geslaagde eerste keer dus, voor jou dan. Mijn eerste keer verliep ongeveer hetzlefde, kon op een gegeven moment niet meer staan en was echt een te vet gevoel.
Met citaat reageren
Oud 26-01-2006, 16:54
tsh
tsh is offline
klinkt goed, de eerste keer heb ik alleen maar 10 km lang bij iemand achter op gezeten, dat was vet relaxed
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten