Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Een belangrijk punt is natuurlijk uiteindelijk dat je het bewijst. Anders kan je wel van alles rondgillen met de hoop dat het jaren en jaren later bewezen wordt. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar goed ik ben erg moe en ga nog 10 pagina's me kop instampen en samenvatten nadat ik er al veel te veel gedaan heb, dus misschien komst me punt niet echt goed over ofzo. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik denk dat een van de belangrijkste mensen Copernicus is geweest. Het verbaast me dat hij nog niet genoemd is. Veel mensen zien hem als de belangrijkste trigger voor de revulutie in ons denken. Hij stelde in zijn boek 'over de omwentelingen der hemellichamen' als eerste een wereldbeeld voor waarbij niet de aarde maar de zon in het middelpunt van het heelal staat, het Heliocentrische model. De Kerk verketterde dit wereldbeeld, maar kon niet voorkomen dat het veel aanhang had in wetenschappelijke kringen. Galilei is een van de bekendste verdedigers van Copernicus' heliocentrisme.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
De invloed die hij heeft gehad op het denken over en de ontwikkeling van het internationaal recht, de rechtsvergelijking en de juridische samenwerking tussen landen en volken is werkelijk enorm geweest. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En Ché vind ik best een interessant persoon, ik vond hem vroeger als alto natuurlijk ook uber-1337. Ik vind alleen wel dat als je je dan een beetje in hem verdiept je moet zien dat honderden executies van onschuldige mensen die het niet met je eens zijn laten uitvoeren in slechts een paar dagen een beetje tegenstrijdig is met het hele idee achter de revolutie: het bevrijden van het volk van de gemene dictator. Desalniettemin vind ik wel dat hij een mooi staaltje van menselijk doorzettingsvermogen heeft laten zien. Maar goed, daar is hij natuurlijk lang niet de enige in en als je dus een Ché aanhanger bent, moet je ook maar is verder gaan kijken naar andere belangrijke mensen in de geschiedenis (en ook niet alleen naar de commies natuurlijk). |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
In economisch en politiek opzicht lijkt me zijn verdiensten en invloed toch niet gering |
![]() |
||
Citaat:
Laatst gewijzigd op 16-01-2006 om 16:30. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
De republiek (1477-1702) Schilderij kiezen Verwijderd | 1 | 16-12-2013 18:13 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
zijn alle geboden even zwaar? martje16 | 172 | 24-04-2008 23:23 | |
Ik denk dus ik ben? AsianDF | 120 | 14-04-2006 21:57 | |
Katholieke geloof ten tijde van 1800 lestat080 | 10 | 03-11-2004 17:14 | |
Hebben wij nog manieren? MoO | 116 | 06-09-2004 11:08 | |
Is God een formule? trasher | 57 | 28-01-2004 15:05 |