Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Kijk vriend je vraagt: wat moet ik doen? Nou ben ik hierdoor enigzins bezorgt dat jij ervan uitgaat dat je uberhaupt veel moet doen. Jij hoeft niet zoveel te doen. Je moet een date maken en ervoor zorgen dat ze het daar naar haar zin heeft. Je hoeft niet allemaal gekke dingen te doen of heuse gedichten te verzenden. Die gedichten zijn erg leuk en artistiek, maar ze dragen er totaal niet aan bij dat zij jou leuker/aantrekkelijker vind, ze vind je enkel lief. Stop met die flauwekul. En wat is 'bijna met er gezoend'? Dat is helemaal niks. Het is hetzelfde als niet met haar gezoend. Dat is toch absoluut geen solide indicatie van haar interesse in jou. Wat telt is dat ze het uiteindelijk niet deed, en dat bijna zoenen nog steeds niks was toen jij die avond in je bed kroop. Je schrijft: "op dat moment had ze een vriend wat ons tegen hield" Ons, ons? Kerel je geeft jezelf veel te veel krediet. Dit had niks met ons uit te staan. Jij wilde haar erg graag zoenen maar haar vriend was belangrijker voor haar dan jij voor haar was. Denk na; als zij jou toen had gezoend had je haar dan afgewezen? Natuurlijk niet. Daarom is er hier ook geen sprake van iets dat 'ons' (jullie) tegenhield. Het hield enkel haar tegen. Wees geen wuss en ga die date regelen, zorg dat het leuk wordt, en dan moet je terugkomen voor advies. En lees het 'Eerste date' topic na voor adviesaangaande je aankomende date met dit meisje. Laatst gewijzigd op 16-01-2006 om 17:36. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Over een spelfoutje zeiken vind ik ook sneu, maar dat is gewoon onleesbaar ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Wat moet ik doen? Jan159 | 9 | 16-05-2013 22:05 | |
Psychologie |
Wat moet ik doen? Verwijderd | 12 | 08-02-2005 07:56 | |
Liefde & Relatie |
Help wat moet ik doen?? Me Lerares Smst me terug!! Hopeloos Verlieft Bi_Anoniem | 11 | 13-12-2004 11:28 | |
Liefde & Relatie |
´ruzietjes´ met mijn vriend, wat moet ik doen? proof of life | 30 | 06-08-2004 15:11 | |
Liefde & Relatie |
Wat moet ik doen? (heel verhaal sorry toch bedankt als je het lezen wilt) HipHopSter | 9 | 17-10-2003 12:24 | |
Psychologie |
Help. ik zit klem. wat moet ik doen? Snow White | 10 | 20-10-2002 12:44 |