Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-01-2006, 15:20
tikmaarwat
tikmaarwat is offline
Hallo,
Zit met een probleem waarvan ik eigenlijk niet weet bij wie ik het kwijt moet. Een inmiddel goede vriendin van mij was in de eerste klas van de havo stapel op mij. Toen had ik nog het idee dat ik te jong was dat was ook zo op dat moment. Nu 4 jaar later ben ik helemaal stapel gek op der, vorig jaar ook paar keer bijna met der gezoent enzo maar op dat moment had ze een vriend wat ons tegen hield. Nu ze het een tijd uit heeft en het contact weer optimaal is tussen ons, we sturen elkaar geichten via sms enzo, maar nu niet wat ik er mee aan moet. omdat ik bang ben dat als ik vraag of ze zin heeft een keer wat te doen ze dan nee zal zeggen en het contact minder tussen ons zal worden!

Gr
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 16-01-2006, 15:22
Frostbite
Frostbite is offline
Gewoon doen. Hoe eerder je erachter komt dat ze alleen vriendschap met je wilt hoe beter.
Met citaat reageren
Oud 16-01-2006, 15:24
MTpower
MTpower is offline
Ze gaat geen nee zeggen, ik voel dat aan
Oud 16-01-2006, 15:49
.:zonnetje:.
.:zonnetje:. is offline
heey jo dat moet je gwn doen asl se nee segt weet jij ook weer waar je op aan bent en heb je niet al te veel hoop om het so maar te seggen segt se ja now dan heb jij een hele gesellie dag jah tog bekijk het nuchter dat is veel beter groeten mij
Met citaat reageren
Oud 16-01-2006, 16:01
tikmaarwat
tikmaarwat is offline
Nja ik zal eens zien heb zaterdag min of meer al iets met der afgsproken.. ben voor paar weken terug met de kameraden en haar en nog een vriendin wezen skien... en nu wou ze weer en toen had ik der beloofd dat ik het haar binnekort in winterberg een beetje zal leren.... mja daar komt denk ik toch niet veel van... moet even wat anders hebben..

Gegroet
Met citaat reageren
Oud 16-01-2006, 16:12
MTpower
MTpower is offline
Citaat:
tessa(L)sven schreef op 16-01-2006 @ 16:49 :
heey jo dat moet je gwn doen asl se nee segt weet jij ook weer waar je op aan bent en heb je niet al te veel hoop om het so maar te seggen segt se ja now dan heb jij een hele gesellie dag jah tog bekijk het nuchter dat is veel beter groeten mij
wtf
Oud 16-01-2006, 16:32
Verwijderd
Citaat:
MTpower schreef op 16-01-2006 @ 17:12 :
wtf
Ja, dat
Met citaat reageren
Oud 16-01-2006, 16:34
Maurice
Maurice is offline
Citaat:
volgens mij zijn de woorden in deze, um, zin die wél goed geschreven zijn typfouten.
Oud 16-01-2006, 16:38
Frostbite
Frostbite is offline
Laten we deze charade een keer niet doen, jezus wat sneu om elke keer hierover te zeiken. Wat ze zegt klopt, dus laat het lekker.
Met citaat reageren
Oud 16-01-2006, 17:12
Gothic
Gothic is offline
Is ze nu niet meer te jong dan?
Oud 16-01-2006, 17:34
Smokin'
Smokin' is offline
Citaat:
tikmaarwat schreef op 16-01-2006 @ 16:20 :
Hallo,
Zit met een probleem waarvan ik eigenlijk niet weet bij wie ik het kwijt moet. Een inmiddel goede vriendin van mij was in de eerste klas van de havo stapel op mij. Toen had ik nog het idee dat ik te jong was dat was ook zo op dat moment. Nu 4 jaar later ben ik helemaal stapel gek op der, vorig jaar ook paar keer bijna met der gezoent enzo maar op dat moment had ze een vriend wat ons tegen hield. Nu ze het een tijd uit heeft en het contact weer optimaal is tussen ons, we sturen elkaar geichten via sms enzo, maar nu niet wat ik er mee aan moet. omdat ik bang ben dat als ik vraag of ze zin heeft een keer wat te doen ze dan nee zal zeggen en het contact minder tussen ons zal worden!

Gr
Ja je tikt maar wat. He man waar ben je mee bezig? Wat wil je nou, leuk contact met haar of kijken of er mee in zit. Je gaat niet vragen of ze 'zin' heeft om wat te gaan doen, je gaat vragen: hey zullen we komende [dag X] wat gaan drinken in [cafe Y]. Je stelt direct een dag voor en maakt niet dezelfde fout als: Twinkebel die zich geen raad wist Let goed op haar reactie (enthousiast, verrast, etc). Als ze niet kan zou ze op zijn minst een nieuwe dag moeten voorstellen. Gebeurt dit echter niet dan moet je een paar dagen afstand nemen. Komt ze dan nog niet binnen afzienbare tijd met een nieuw voorstel dan moet je een nieuw meisje gaan opzoeken.

Kijk vriend je vraagt: wat moet ik doen? Nou ben ik hierdoor enigzins bezorgt dat jij ervan uitgaat dat je uberhaupt veel moet doen. Jij hoeft niet zoveel te doen. Je moet een date maken en ervoor zorgen dat ze het daar naar haar zin heeft. Je hoeft niet allemaal gekke dingen te doen of heuse gedichten te verzenden. Die gedichten zijn erg leuk en artistiek, maar ze dragen er totaal niet aan bij dat zij jou leuker/aantrekkelijker vind, ze vind je enkel lief. Stop met die flauwekul.

En wat is 'bijna met er gezoend'? Dat is helemaal niks. Het is hetzelfde als niet met haar gezoend. Dat is toch absoluut geen solide indicatie van haar interesse in jou. Wat telt is dat ze het uiteindelijk niet deed, en dat bijna zoenen nog steeds niks was toen jij die avond in je bed kroop. Je schrijft: "op dat moment had ze een vriend wat ons tegen hield" Ons, ons? Kerel je geeft jezelf veel te veel krediet. Dit had niks met ons uit te staan. Jij wilde haar erg graag zoenen maar haar vriend was belangrijker voor haar dan jij voor haar was. Denk na; als zij jou toen had gezoend had je haar dan afgewezen? Natuurlijk niet. Daarom is er hier ook geen sprake van iets dat 'ons' (jullie) tegenhield. Het hield enkel haar tegen.

Wees geen wuss en ga die date regelen, zorg dat het leuk wordt, en dan moet je terugkomen voor advies. En lees het 'Eerste date' topic na voor adviesaangaande je aankomende date met dit meisje.

Laatst gewijzigd op 16-01-2006 om 17:36.
Met citaat reageren
Oud 16-01-2006, 17:40
MTpower
MTpower is offline
Citaat:
Frostbite schreef op 16-01-2006 @ 17:38 :
Laten we deze charade een keer niet doen, jezus wat sneu om elke keer hierover te zeiken. Wat ze zegt klopt, dus laat het lekker.
Ik snap alleen niet wat ze zegt
Over een spelfoutje zeiken vind ik ook sneu, maar dat is gewoon onleesbaar
Oud 16-01-2006, 18:16
lieske18
lieske18 is offline
als je al zon goede vriendschap hebt kun je het wel gewoon vragen toch? zeg dat je wel eens wat met haar wilt doen en daarna een keer dat je haar toch wel heel leuk vindt
Met citaat reageren
Oud 16-01-2006, 18:57
tikmaarwat
tikmaarwat is offline
het is allemaal al geregeld ging sneller en makkelijker dan ik dacht..! ze gaat met mij mee op wintersport.. aangezien er nog 1 plek over was... hebben net voor 1 persoon bijgeboekt... mooi mag ik der skiles gaan geven...!
Met citaat reageren
Oud 16-01-2006, 18:57
I C U
I C U is offline
Erop af, zou ik zeggen. Niet geschoten is altijd mis, en meer van dergelijke fraaie uitdrukkingen. Als ze nee zegt, weet je waar je aan toe bent, zegt ze ja, dan kan het nog alle kanten op. Niet zo mieten, gewoon doen.

Edit: Vooruit dan maar weer, brave jongen
Oud 16-01-2006, 20:37
Verwijderd
Je was 15 in de eerste klas van de havo?
Met citaat reageren
Oud 16-01-2006, 21:51
BrunetJuh
BrunetJuh is offline
Gewoon proberen! Wie weet wat voor moois er uit voort vloeit!
Oud 16-01-2006, 22:21
Verwijderd
Citaat:
tikmaarwat schreef op 16-01-2006 @ 16:20 :
maar nu niet wat ik er mee aan moet. omdat ik bang ben dat als ik vraag of ze zin heeft een keer wat te doen ze dan nee zal zeggen en het contact minder tussen ons zal worden!

Gr
Nee heb je, ja kan je krijgen.
Met citaat reageren
Oud 17-01-2006, 15:33
Henkje
Henkje is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 16-01-2006 @ 21:37 :
Dat valt jou dan weer op
Oud 17-01-2006, 16:10
boer
boer is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 16-01-2006 @ 21:37 :
hij bedoeld denk dat zij toen in de brugklas van de havo zat, en hij ouder was.
Oud 17-01-2006, 16:23
twinkebel
twinkebel is offline
en bedankt he smokin
Met citaat reageren
Oud 19-01-2006, 21:06
Rioto
Citaat:
zelf ben je niet helemaal nuchter geloof ik
Met citaat reageren
Oud 20-01-2006, 16:07
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Gewoon eens wat afspreken en dan zie je wel. Nee heb je, ja kun je krijgen.
Oud 20-01-2006, 19:04
De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
Citaat:
Smokin' schreef op 16-01-2006 @ 18:34 :
cut
Dat is nog eens klare taal.
Oud 22-01-2006, 09:11
WolterB
WolterB is offline
Als je geen actie onderneemt weet je zeker dat het niets zal worden.
Advertentie
Oud 22-01-2006, 09:31
Verwijderd
Citaat:
boer schreef op 17-01-2006 @ 17:10 :
hij bedoeld denk dat zij toen in de brugklas van de havo zat, en hij ouder was.
Ah ja, zo had ik er nog niet naar gekeken.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten