Oud 16-01-2006, 07:37
Verwijderd
Citaat:
Sylph schreef op 16-01-2006 @ 08:33 :
Nou, ik heb naar het schijnt geen Asperger. Maar wat wel weet m'n psycholoog ook niet te vertellen. Het is iig een sociale stoornis.

Een paar mensen weten wel dat ik het heb. Maar dat heeft ook geen zin, ze gaan me er echt niet beter door behandelen. Ik krijg juist het gevoel dat ik een soort van 'zielig' ben, en dan wil ik uit alle macht vermijden. Ik ben niet zielig, en ik wil niet zielig zijn. En ik kan heus wel sociale dingen, maar de eerste aanleg is zo verschrikkelijk moeilijk.
Ik denk niet dat iedereen je als zielig zal behandelen...zo wel, dan heb ik een verkeerd beeld van de 'mensheid'. Soms is het mogelijk om een soort van 'maatje' te krijgen die je 'helpt' met die eerst dingen... Ik weet dat dat hier op de hogeschool en ook in de stad in het algemeen wel eens gebeurd als mensen moeite hebben met sociale contacten ed. Kan handig zijn en het hoeft echt niet tot gevolg te hebben dat je zielig gevonden wordt oid.
Advertentie
Oud 16-01-2006, 09:31
Until It Sleeps
Until It Sleeps is offline
Hm, is het ook zo dat je moeilijk sociaal kan omgaan met werk?
Ik heb een broertje en die heeft PDDNOS. Een best zeldzame aandoening volgens mij. Na 9 jaar hebben ze die "stempel" pas kunnen geven.
Hij probeerd wel heel goed contacten te maken, maar het kan ook vaak mis gaan. Niet weten wat je moet zeggen en maar over iets totaal anders beginnen. Dat soort dingen.
Mijn broertje had zijn eerste baantje in de digros, maar is daar niet eens zijn proeftijd doorgekomen omdat hij bij de balans te laat kwam en zijn werkkleding kwijtraakte.

Nouja, volgens mij wil ik gewoon teveel vertellen over pddnos nu.
Maar misschien dat je er eens naar kunt kijken Ik herken ook een aantal punten van jou in mijn broertje.
Oud 16-01-2006, 09:37
Verwijderd
PDD-NOS zeldzaam...? Volgens mij niet echt...
Oud 16-01-2006, 09:55
Verwijderd
Shit... eetbui en ik heb zo een tentamen... Hoe kan ik me weer even wat beter voelen zodat ik niet wéér een black-out krijg?
Oud 16-01-2006, 09:56
Verwijderd
Citaat:
sonho schreef op 16-01-2006 @ 10:55 :
ik heb zo een tentamen... Hoe kan ik me weer even wat beter voelen zodat ik niet wéér een black-out krijg?
iig proberen rustig te blijven.
Oud 16-01-2006, 10:12
Until It Sleeps
Citaat:
Leonoor schreef op 16-01-2006 @ 10:37 :
PDD-NOS zeldzaam...? Volgens mij niet echt...
Hm, dat dacht ik altijd
Oud 16-01-2006, 11:08
Kid Morbid
Kid Morbid is offline
Huhu, mijn ex dacht waarschijnlijk leuk te zijn om mijn leventje weer overhoop te gooien door gister na 5 maanden weer te smsen. En ik trap er weer in natuurlijk.
Oud 16-01-2006, 11:14
kroot
kroot is offline
Citaat:
sonho schreef op 16-01-2006 @ 10:55 :
Shit... eetbui en ik heb zo een tentamen... Hoe kan ik me weer even wat beter voelen zodat ik niet wéér een black-out krijg?
*knuffel* Kom op meid, je kan het!

Zometeen werken. Ik heb er zin in.
Oud 16-01-2006, 12:57
Verwijderd
Citaat:
Leonoor schreef op 16-01-2006 @ 08:37 :
Ik denk niet dat iedereen je als zielig zal behandelen...zo wel, dan heb ik een verkeerd beeld van de 'mensheid'. Soms is het mogelijk om een soort van 'maatje' te krijgen die je 'helpt' met die eerst dingen... Ik weet dat dat hier op de hogeschool en ook in de stad in het algemeen wel eens gebeurd als mensen moeite hebben met sociale contacten ed. Kan handig zijn en het hoeft echt niet tot gevolg te hebben dat je zielig gevonden wordt oid.
Nou, niet iedereen, maar in mijn ervaring wel veel. En ik vind dat nogal vervelend, want ik ben niet zielig. En om nou te zeggen dat ik behoefte aan heb aan een soort maatje...

Ik weet niet wat ik heb, daar is die psycholoog totaal niet duidelijk over. Het is iig geen Asperger, maar wat het wel is? Ik kom overigens vrij normaal over, misschien wat verlegen ofzo, maar het is niet aan de eerste blik te zien. Sociale contacten gaan ook wel, het is enkel dat eerste contact dat mis gaat - waar ik me geen raad mee weet. En ik durf ook geen fatsoenlijk bijbaantje te zoeken ofzo, gewoon omdat ik dat niet durf. Nou ja.
Oud 16-01-2006, 14:21
rare kwast
rare kwast is offline
mn tentame ging best redelijk
nu snel naar huis wat ik rol om van de slaap....
Oud 16-01-2006, 15:20
Hawahaai
Hawahaai is offline
Citaat:
Roosje schreef op 15-01-2006 @ 17:47 :
Iedereen komt thuis, stroomt naar de woonkamer, tv, computer, en waar gaat Roos heen?

Naar boven. Mijn leven is boven. Mijn leven is op mijn kamer, want daar kan en mag alles.
Same here.

IJbert, wat is dat nou weer voor een naam... (no offence tegen mensen die wel zo heten)

Verder zat ik er gisteravond even helemaal doorheen. Gelukkig is Vriendje zo lief... Voor ik ging slapen was ik al wat positiever gestemd. En vandaag viel uiteindelijk ook allemaal wel mee. Maak kennis met de doemdenker allertijden (Ja, nu kan ik er grapjes over maken, gisteravond absoluut niet... )

Straks moet ik goed zwemmen, anders mag ik geen persoonlijk nummer zwemmen met de competitie... Bah. Ik word echt te oud ofzo, dat ik intussen niet eens meer zeker ben van mijn positie in de ploegopstelling...
Oud 16-01-2006, 15:40
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Ha, een 7,5 Ik had er al een goed gevoel over, fijn dat dat voor één keertje bevestigd wordt.

Oké, mijn leven richt zich teveel op school momenteel, maar ja
Oud 16-01-2006, 16:00
Mara
Mara is offline
Gadverdamme wat voel ik me beroerd. Constant dat gevoel van niet goed genoeg zijn, minderwaardig zijn. Om de meest idiote dingen. Bah.
Oud 16-01-2006, 16:01
Verwijderd
Ik kap ermee. Ik zie het niet meer zitten. Zal ik me er maar gewoon bij neerleggen dat ik géén zelfvertrouwen heb, dat ik niet kan gitaarspelen, dat ik verdomme zo sociaal gehandicapt ben als mijn moeder altijd roept, dat ik waardeloos ben en dat niemand zich verlaagd om mij leuk te vinden?

Jaja. Stiekem weet ik wel dat dit allemaal onzin is. Maar waarom krijg ik dat mezelf niet aangepraat dan? Waarom krijg ik het er niet ingestampt, kan ik me niet weren tegen die klote-buien die steeds vaker komen?

En waarom verdomme helpt niemand? Nee, waarom láát ik me niet helpen? Hopeloos geval.

Ik kap ermee. Voorgoed, verdomme.

Zo klote voel ik me, ja.
Oud 16-01-2006, 17:28
Redhair
Redhair is offline
Liep net naar mijn kamer, van plan om te gaan slapen, iets wat ik de hele dag al doe. Zag dat ik 4oproepen gemist had, 2 van B., 2 van voicemail. Was al in de stress. B. heeft me sinds lowlands niet gebeld, er is iets met N. of P., dat moet wel.
Maar nee, of ik vanavond ook naar K. kwam, filmpje kijken, jointje roken. B. is echt een toffe gast, leuk dat hij mij uitgenodigd heeft. Ben stiekem nog wel bang dat er toch wat is met N. of P. maar hij dat niet aan de telefoon wilt zeggen, maar dit is heel logisch. Kan goed met B. opschieten, dus waarom niet?

Krijg alleen nog steeds N. en P. niet uit mijn hoofd. Godver.
Oud 16-01-2006, 17:35
Verwijderd
Ik weet niet wat ik er mee moet...
Gelukkig is er binnenkort hulp.
Oud 16-01-2006, 18:01
Nijn*
Nijn* is offline
Morgen naar Altrecht, kijken wanneer ik weg mag daar en wanneer ik een laatste afspraak kan inplannen. Het voelt toch ook wel goed om daar weg te gaan, maar ook wel vreemd, na twee jaar therapie. Maar goed, ik ga deze week bellen naar het NPI, een intakegesprek aanvragen en dan kijken wat ze daar voor me kunnen betekenen. 'k Moet echt iemand hebben nu die me wel kan helpen en heb wel vertrouwen in het NPI (erger dan bij Altrecht kan het volgens mij toch niet zijn). Moet overigens morgen ook tegen haar zeggen dat ik die behandeling dus niet ga doen, maar weg wil, jezus hoe ga ik dat voor elkaar krijgen? Straks laat ze me niet eens gaan Vast wel, toch?

Vandaag rustige dag gehad, merk alleen dat ik met veel vakken toch meer achterloop dan ik had gedacht. Heb volgende week ineens een SE-T voor Maatschappijleer, lekker op tijd komt 'ie daarmee aankakken.. Nou ja, het gaat vast wel goed. M'n toets Engels ging wel redelijk oké geloof ik. Voelde goed M. weer even te spreken, ze stelt me altijd op mijn gemak. Niets tegen m'n vrienden gezegt over dat ik me buitengesloten voel, komt nog wel. Gaat vandaag wel redelijk met eten geloof ik, ik kan het wel aan allemaal

Hadden we ineens bijna ruzie vandaag! Ging erover dat een vriendin van mij T. op dieet is en die kwam met zo'n weightcare reep aanlopen en ik zei helpt dat nou? En ze vertelde dat haar moeder het ook eet en al 3 kilo kwijt is. Dus ik zei: ooh dat wil ik ook wel. Waarop iedereen verontwaardigd begon te gillen van: 'Jéééézusjijmoetechtnietopdieetgaanjebentalzóóómager!!' ...Waarom zou T. wel op dieet mogen en ik niet als ik dat wil?! Ze moesten eens weten. Ik vind ze ook wel lief dat ze dat roepen enzo maar ik weet ook wel dat ze overdrijven, want zo mager ben ik nou eenmaal niet. Maar ja, zoals het nu gaat gaat het goed, dus laat ik ze er maar lekker buiten. Behalve D. die begrijpt het wel een beetje geloof ik. En toch voel ik me alleen.
Oud 16-01-2006, 18:17
Verwijderd
Citaat:
Sylph schreef op 16-01-2006 @ 13:57 :
En om nou te zeggen dat ik behoefte aan heb aan een soort maatje...
Het kan je misschien net helpen als 'opstapje' voor echte contacten. Je moet er iets voor over hebben.
Oud 16-01-2006, 18:18
Verwijderd
Citaat:
Until It Sleeps schreef op 16-01-2006 @ 11:12 :
Hm, dat dacht ik altijd
Alleen op mijn stage lopen er in de bovenbouw (dat zijn vier klassen) al drie rond.
Oud 16-01-2006, 18:37
Tink*
Tink* is offline
Hmm, ik hoop dat het met sommigen vanaf nu wat beter gaat. Jullie hebben iig mijn steun.

Vandaag ging het redelijk goed allemaal. Ik had alleen wat last van oorpijn op de fiets, hopelijk krijg ik geen ooronsteking of iets dergelijks. Ik had weer 3 tussenuren achter elkaar, zoals elke maandag. Dat was wel leuk allemaal. Het 1e tussenuur zat ik met mn beste vriend en een klasgenoot in de mediatheek, daarna moesten ze naar de les, een paar minuten later komt hij terug en vraagt of ik mee wil komen om hem te helpen. Zn hele tas was nat door een open flesje ofzo, dus dat zijn we droog gaan maken in de toiletten. Maar ik vond het wel lief dat hij mij op kwam halen en om hulp vroeg. Hij zei ook dat hij de avond ervoor wel 3 kwartier lang had geprobeerd op msn te komen om mij nog te vertellen dat hij een opmerking die hij had gemaakt niet zo bedoelde, omdat hij bang was dat ik me gekwetst voelde. Maar dit was dus niet zo, iig niet lang, maar ik vond het ook wel lief dat hij dat speciaal voor mij deed. Vooral op dat soort momenten besef ik me hoe gelukkig ik eigenlijk ben met mijn vrienden.

Dan heb je nog dat ene meisje, die me niet meer mocht, voor details zie één van mijn vorige posts. Blijkt dus dat dat kwam omdat ze vond dat ik veranderd was. Nu vind ik dit zelf ook, maar ik vind dat ik een positieve verandering heb doorgemaakt. Maar hoe zij het brengt klinkt het heel negatief. Ook vind ze dat ik met rare mensen omga, omdat er een aantal alto's bij zitten. Toen ik dat hoorde was ik nogal van mijn stuk gebracht zeg maar. Ze was nota bene een vriendin van mij, dan moet ze toch weten dat ik mensen niet beoordeel om hun uiterlijk en ze mijn vrienden om hun innerlijk. Iemand op zn vrienden beoordelen vind ik, vooral als je ooit een goede vriendin was, behoorlijk oppervlakkig. Mijn laatste uur zat ze ook tegenover me, toen ik naast mn beste vriend zat. Ik kan al niet tegen die blik, omdat ik denk dat ze hem leuk vindt, dat ze zo kijkt en dat ik dan het gevoel heb dat ze jaloers is. En het is ook nog ongemakkelijk omdat ik nu dus weet dat ze me niet mag etc. Na mijn laatste les kwam ik haar ook tegen bij mijn kluisje, ze zei niks. Af en toe zegt ze wel wat, maar dat is vaak als anderen erbij zijn. Ik weet gewoon niet meer wat ik hiermee aanmoet. Ik wil wel met haar erover praten, maar ik durf niet en ik weet ook niet of het wel zo goed is. Op zich wil ik de vriendschap niet behouden, want we zijn 2 totaal verschillende personen en haar persoonlijkheid ligt me ook niet meer zo, de egoïstische trekjes hebben steeds meer de overhand genomen en dat trekt me totaal niet. Of zou ik het allemaal maar gewoon zo moeten laten en gewoon zo, met jaloersigheid van beide kanten en rare situaties tussen elkaar, het jaar afmaken zodat ik haar daarna gewoon nooit meer zie. Ik weet het echt niet.

En ja, ik weet het; waar maak je je druk om.
Oud 16-01-2006, 18:41
Anno2007
Anno2007 is offline
me pleegzusje heb ook pddnos

oewww, ik was vanmorge zo boos....ze begonnen al met mn flesje onder me neus weg te jatten ( me ma), toen moesk brood eten waark geen zin in had (terwijl me ma en me zusje wel dat andere brood namen/mochten ), toen jatte me zusje me broek (want hij lag in haar kast...) net alsof ik nog niet genoeg te weinig broeken had... (ik geeist dat ze hem uit deed, moest ook van me ma) trok ze een andere broek aan...OOK VAN MIJ, weer geeist dat ze hem uit deed... en toen was ik zo ongelofelijk boos, dak meteen maar ben gaan fietsen (zeker 10 km egt boos geweest) Maar omdat ik 15 km moes, kwamk nog een beetje vrolijk op school aan, enkel veels te vroeg..
Ze moeten gewoon van mijn spullen af blijven en me gewoon laten doen sochens!

verder moet ik mezelf niet zo ondermijnen (volgens meneer van Engels) Ik kan het wel, moet alleen mezelf niet onderschatten... (hmm nou nog zelf geloven)
Oud 16-01-2006, 19:16
Meissiej
Meissiej is offline
hmmz shit gedoe ook. Ik vergeet het steeds.. krijg ik straks natuurlijk weer ruzie. Kan er ook nog wel bij. Niet dus..
Echt ik haat het ik haat het ik haat het en ik haat het nog eens.
Mja alsof ik daar iets mee opschiet.
Ik heb er GENOEG van. meer dan dat.
En ik ben net een zeef, vergeet steeds vanalles..nou lekker dan. Nu zijn ze weer boos, schiet ik echt wat mee op. Frustratie frustratie frustratie. Bovendien ben ik ook nog eens ziek aan het worden. En daar heb ik dus echt geen tijd voor. Bah bah bah bah bah bah bah bah bah bah bah bah bah bah bah bah bah bah bah bah bah bah bah bah bah bah bah bah bah bah bah.
Oud 16-01-2006, 19:25
Verwijderd
'er gaan eens wat mensen praten met jou want we zijn niet tevreden over je' - aldus m'n ouders

Kunnen mensen zich niet met hun eigen fucking leven bemoeien?
Oud 16-01-2006, 19:28
Tink*
Tink* is offline
Citaat:
Sylph schreef op 16-01-2006 @ 20:25 :
'er gaan eens wat mensen praten met jou want we zijn niet tevreden over je' - aldus m'n ouders

Kunnen mensen zich niet met hun eigen fucking leven bemoeien?
Niet tevreden over je.
Ik ken de voorgeschiedenis hier niet van misschien maar zoals het nu klinkt vind ik het nogal belachelijk. Of heb je iets gedaan? Wat me nou niet echt voor de hand liggend lijkt.
Oud 16-01-2006, 19:31
Mara
Mara is offline
Ok conclusie niemand vindt me boeiend
Oud 16-01-2006, 19:33
Verwijderd
Citaat:
MeelFriek schreef op 16-01-2006 @ 20:31 :
Ok conclusie niemand vindt me boeiend
Altijd handig om voor anderen conclusies te trekken.
Oud 16-01-2006, 19:34
Verwijderd
Ja, ik ben dus te dom om tentamens op eerstejaarsniveau te maken.
Oud 16-01-2006, 19:38
Mara
Mara is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 16-01-2006 @ 20:33 :
Altijd handig om voor anderen conclusies te trekken.
Als iedereen je negeert heb je toch een aardige indicator, is het niet?
Oud 16-01-2006, 19:41
Verwijderd
Citaat:
Tink* schreef op 16-01-2006 @ 20:28 :
Niet tevreden over je.
Ik ken de voorgeschiedenis hier niet van misschien maar zoals het nu klinkt vind ik het nogal belachelijk. Of heb je iets gedaan? Wat me nou niet echt voor de hand liggend lijkt.
Er komt een hoop woede uit me, maar ja, ik vind niet echt dat ik daar zelf schuldig aan ben.
Oud 16-01-2006, 19:43
Verwijderd
*zucht* rotdag gehad. Ok, het viel mee, maar ik kan het gewoon niet vinden met mijn klasgenoten. Nu ben ik hardstikke moe, maar ik moet nog huiswerk maken... dat ga ik zo maar even doen.
Oud 16-01-2006, 19:51
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Dat ene meisje wat nét even wat leuker is dan de rest... Die uit mijn presentatiegroepje... Ja, natúúrlijk heeft die al een vriend.

Het wordt voorspelbaar.

Ach, het is toch niet meer dan 'leuk vinden'. Ik ben er in ieder geval op tijd achter. Maar toch...

En ik ben nog steeds beroerd. Bah.
Oud 16-01-2006, 20:05
BeertjeColargol
BeertjeColargol is offline
Ik mag meedoen, ik mag meedoen, ik mag meedoen!
Dit maakt mijn hele dag weer goed.
Oud 16-01-2006, 20:36
Verwijderd
Ik praat. Ongeveer.
En ik was nog wel degene die ohzogoed was in praten en gevoelens laten zien. En goed voelen enzo.
Oud 16-01-2006, 21:02
moon
moon is offline
Voor mezelf heb ik al een paar dagen besloten dat ik denk niet met hem verder te willen, maar alles blijft zo ontzettend moeilijk. Als ik hem aan de telefoon heb zegt hij ontzettend lieve dingen tegen me en merk ik dat hij keihard vecht tegen zijn psychose, dan vind ik dat ik hem gewoon niet in de steek kan laten. Ik weet dat hij ook voor een groot deel zijn best doet voor mij om uit die psychose te komen. Voor mij wil hij vechten.
Hij vraagt steeds of ik nog wel van hem houd. Ik kan hier in volle eerlijkheid ja op antwoorden omdat ik ook echt nog heel veel van hem houd. Maar hij vraagt me ook of ik het soms uit wil maken, en dan lieg ik. Dan zeg ik dat dat niet zo is, omdat mijn moeder en ik allebei vinden dat ik het nu niet kan maken om te zeggen dat ik twijfel aan onze relatie. Als ik dat nu zeg, dan weet ik zeker dat hij het vechten op geeft.
Hij smeekt me elke dag om langs te komen, om hem op te zoeken maar dat houd ik af. Ik weet dat ik hem niet kan blijven ontwijken, maar wat moet ik straks doen als ik hem weer zie? heb ik nog wel zin om zo plakkerig met elkaar om te gaan terwijl in mijn achterhoofd veel twijfels spelen? Moet ik doen alsof alles weer is zoals het was dan? Ik weet het echt niet. Ik hoop hem voorlopig nog niet onder ogen te hoeven komen want ik ben er nog lang niet uit wat ik wil. Ik heb de afgelopen nachten wel gedroomd dat hij me vast hield en knuffelde en dat was heel fijn. Als ik dan wakker word voel ik me eenzaam en moet ik soms huilen.
Oud 16-01-2006, 21:05
Roosje
Roosje is offline
Twee heftige gesprekken op MSN. Eén met een vriendin, één met een jongen uit mijn klas.
(*naamcensuur* -- Vindt Roos een trut. zegt:
1) je gedraagt je arrogant
2) je kan noooit eens sociaal doen tegen andere mensen, behalve tegen je 'vriendinnetjes'
3) je bent onuitstaanbaar betweterig
4) de enige vrienden die je hebt zijn rattekop, ongestelde luizenmaniak en die andere trutjes, en mss wat incest familieleden
5) je stinkt naar zweet

Het is allemaal zó ongegrond dat ik me afvraag waarom ik me er in godsnaam nog iets van aantrek. Het slaat nergens op, toch? Ik val toch best mee? Alsjeblieft?)

En ondertussen voel ik me nog steeds alsof ik de droom van iemand anders leef. Alles is onwerkelijk.
Oud 16-01-2006, 21:53
Raven
Raven is offline
Citaat:
Roosje schreef op 16-01-2006 @ 22:05 :
Twee heftige gesprekken op MSN. Eén met een vriendin, één met een jongen uit mijn klas.
(*naamcensuur* -- Vindt Roos een trut. zegt:
1) je gedraagt je arrogant
2) je kan noooit eens sociaal doen tegen andere mensen, behalve tegen je 'vriendinnetjes'
3) je bent onuitstaanbaar betweterig
4) de enige vrienden die je hebt zijn rattekop, ongestelde luizenmaniak en die andere trutjes, en mss wat incest familieleden
5) je stinkt naar zweet

Het is allemaal zó ongegrond dat ik me afvraag waarom ik me er in godsnaam nog iets van aantrek. Het slaat nergens op, toch? Ik val toch best mee? Alsjeblieft?)

En ondertussen voel ik me nog steeds alsof ik de droom van iemand anders leef. Alles is onwerkelijk.
Je weet zelf wel beter he
en ik ook dus

en als iemand iets als bij punt 4 zegt is jou antwoord :
Ik HEB tenminste vrienden

Je leeft je eigen droom, dus droom wat leuks
Oud 16-01-2006, 22:03
Redhair
Redhair is offline
Hihih, ben helemaal s toned, lan ggeleden.
M. was er ook, leuk hem weer eens te zien, jammer day hij weer aan de drugs is. wel minder dan eerst, hij was ook wel beter, meer op de wereld en verzorgder. even over N. gepraat, maar daar kan je niet echt met hem over praten. Terwijl ik door hem N. weer heb ontmoet. Maarja.
Uiteindelijk hadden 7 van de acht mensen daar een lachkick, terwijl die achtste helemaal van de wereld naar het plafond aan het staren was. Was echt weer eens leuk. Alleen vind wiet/hasj wel een kuttere drug dan speed is vind ik
Oud 16-01-2006, 22:08
Ruudje
Ruudje is offline
Citaat:
Nijn* schreef op 16-01-2006 @ 19:01 :
Morgen naar Altrecht, kijken wanneer ik weg mag daar en wanneer ik een laatste afspraak kan inplannen. Het voelt toch ook wel goed om daar weg te gaan, maar ook wel vreemd, na twee jaar therapie. Maar goed, ik ga deze week bellen naar het NPI, een intakegesprek aanvragen en dan kijken wat ze daar voor me kunnen betekenen. 'k Moet echt iemand hebben nu die me wel kan helpen en heb wel vertrouwen in het NPI (erger dan bij Altrecht kan het volgens mij toch niet zijn). Moet overigens morgen ook tegen haar zeggen dat ik die behandeling dus niet ga doen, maar weg wil, jezus hoe ga ik dat voor elkaar krijgen? Straks laat ze me niet eens gaan Vast wel, toch?
Wel goed dat je toch aan jezelf blijft werken
Ik heb nog nooit eerder van NPI gehoord eerlijk gezegd, maar ergens dan Altrecht kan het idd niet zijn...
Ze kunnen je bij altrecht niets verplichten, dus laat je dan ook niet ompraten oid
Oud 16-01-2006, 22:13
Redhair
Redhair is offline
Aahr en dan zegt mijn vriendje dat zn moeder waarshcijnlijk borstkanker heeft. godver hoe moet ik hier nou weer mee omgaan. bleeeeh
Oud 17-01-2006, 02:00
Until It Sleeps
hm, moest even

I see a blank smile.
A smile that have something to say.
It stares to infinity.

You say, it's nothing special, I am only tired.
I see that you lie. I see fear , depression and uncertainty behind your blank cold smile.

Walking through life.
Running from memories and the past.
Running from the pain, walking to a place where you're will be save.

I call you. Asking why you're so fearful.
You don't say a word.
I give you trust.
I give you more, more than anyone else.
You say words, painful, with the trust of me.
Words that make me shock.

Later in the evening, as I lie awake in bed.
Just thinking about the words, that float in my head.
Thinking about the relation, that I've never seen before..
Oud 17-01-2006, 07:33
Sasjeliefff
Sasjeliefff is offline
Ik snap niet waarom mensen denken dat ik altijd maar arrogant en vervelend ben, dat ik me nergens wat van aantrek, maar dat zij toch naar mij toe komen als ze problemen hebben
Oud 17-01-2006, 10:34
kroot
kroot is offline
wwha nu zit de computer op de computerkamer helemaal onder de spyware en loopt constant vast
Oud 17-01-2006, 10:54
Pinksterhaas
Pinksterhaas is offline
Citaat:
kroot schreef op 17-01-2006 @ 11:34 :
wwha nu zit de computer op de computerkamer helemaal onder de spyware en loopt constant vast
Download Hitman Pro

OT: Stressig, slecht geslapen, kut week.
Oud 17-01-2006, 10:59
Verwijderd
OMG, ik word echt gek hier. Ben ik dan de enige die ook maar een beetje een positieve instelling heeft? Mensen kunnen nooit normaal doen. Iedereen heeft slechte zin, iemand is depressief omdat er niks uit haar bloeduitslagen kwamen, een ander zit zielig te zijn omdat ze bang is te horen te krijgen dat niveau 3 beter bij haar past, en het meisje langs me is de school aan het vermoorden omdat ze het neit eens is met de stageplaats waar ze mee mag lopen.
Verder moet ik nog echt te veel voor school doen, ik red het nooit. Maar dat wil toch neit zeggen dat ik zielig alleen in een hoekje ga zitten janken?
En kijk, dat je een keer depressief bent ofzo omdat je je dag niet hebt, snap ik best wel, maar dit is gewoon echt te stom. Bij iedere tegenslag ben je gewoon aan het zeuren. En je moet ook stoppen met overdrijven. Ik red het hier echt niet als iedereen zo depressief blijft doen. Verder is het echt stom dat het me niet lukt om iets met leuke mensen af te spreken? En die gesprekken met Peter helpen ook niet echt. Ik weet het gewoon even niet meer.
Dalijk ben ik degene die depressief is
Oud 17-01-2006, 11:13
flanke
flanke is offline
wiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
Oud 17-01-2006, 11:14
rare kwast
rare kwast is offline
And when the night falls in around me
And I don’t think I’ll make it through
Ill use your light to guide the way
Cuz all I think about is you
Oud 17-01-2006, 11:33
Ruby
Ruby is offline
Hij was nog zo jong... KUTZOOI
Oud 17-01-2006, 11:43
Verwijderd
Citaat:
Dvine schreef op 17-01-2006 @ 12:33 :
Hij was nog zo jong... KUTZOOI
*knuff*

Met mij, ach, ik haal mijn eigen deadlines tenminste, mijn manuscript aan mijn lerares Nederlands gegeven, het gaat allemaal wel.
Oud 17-01-2006, 11:53
Roosje
Roosje is offline
Zekrijgteenvriendjezekrijgteenvriendje, ik weet het zeker.

En er was iets dat ik kwijt moest, maar ik ben het vergeten.

Oh ja. Ik droom nog steeds. (L)
Oud 17-01-2006, 12:00
Verwijderd
Mijn voedingslijst is uitgebreid... Het is zó verschrikkelijk véél. Volgens becel 1500 kcal "uw voeding is niet erg calorierijk" Ga weg, ga weg, ga weg, het is veel, véél te veel.
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten