![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Zometeen werken. Ik heb er zin in. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Ik weet niet wat ik heb, daar is die psycholoog totaal niet duidelijk over. Het is iig geen Asperger, maar wat het wel is? Ik kom overigens vrij normaal over, misschien wat verlegen ofzo, maar het is niet aan de eerste blik te zien. Sociale contacten gaan ook wel, het is enkel dat eerste contact dat mis gaat - waar ik me geen raad mee weet. En ik durf ook geen fatsoenlijk bijbaantje te zoeken ofzo, gewoon omdat ik dat niet durf. Nou ja. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
IJbert, wat is dat nou weer voor een naam... (no offence tegen mensen die wel zo heten) ![]() Verder zat ik er gisteravond even helemaal doorheen. Gelukkig is Vriendje zo lief... Voor ik ging slapen was ik al wat positiever gestemd. En vandaag viel uiteindelijk ook allemaal wel mee. Maak kennis met de doemdenker allertijden ![]() ![]() Straks moet ik goed zwemmen, anders mag ik geen persoonlijk nummer zwemmen met de competitie... Bah. Ik word echt te oud ofzo, dat ik intussen niet eens meer zeker ben van mijn positie in de ploegopstelling... ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik ken de voorgeschiedenis hier niet van misschien maar zoals het nu klinkt vind ik het nogal belachelijk. Of heb je iets gedaan? Wat me nou niet echt voor de hand liggend lijkt. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
en ik ook dus ![]() en als iemand iets als bij punt 4 zegt is jou antwoord : Ik HEB tenminste vrienden ![]() Je leeft je eigen droom, dus droom wat leuks |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Ik heb nog nooit eerder van NPI gehoord eerlijk gezegd, maar ergens dan Altrecht kan het idd niet zijn... Ze kunnen je bij altrecht niets verplichten, dus laat je dan ook niet ompraten oid ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() OT: Stressig, slecht geslapen, kut week.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Met mij, ach, ik haal mijn eigen deadlines tenminste, mijn manuscript aan mijn lerares Nederlands gegeven, het gaat allemaal wel. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Ctrl + V Topic #66 Retro*Love | 500 | 19-04-2007 10:19 |