Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Maar vanmiddag viel het me ook al op dat er in 4 posts het woord kanker een keer of 10 voorkomt ![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Toch heb ik er geen problemen mee
||
Citaat:
helemaal mee eens, als iemand zijn/haar verhaal kwijt wil over iemand die kanker heeft geen probleem, maar dat gescheld met kanker hoort gewoon niet op dit forum thuis. Helemaal die mensen die schelden met kanker gewoon een ban en de 2e keer een perm. ook vind ik dat er strenger moet worden opgetreden tegen mensen die kenker of kanker gebruiken om iets te benadrukken. Gewoon bannen die hap
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar goed, ontopic: Ik ga mee in Nare's plannen. Je hebt genoeg woorden in je arsenaal waarmee je prima dingen kunt benadrukken, maar waarom moet het meteen een ziekte zijn, waar sommige mensen angst voor hebben en waar anderen mensen aan kwijt zijn geraakt? Ik begrijp sowieso niet waarom mensen dat zien als een woord om iets te benadrukken... ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
OT: Mijn beide opa's hebben tijdens de tweede wereldoorlog in kampen van onze oosterburen gezeten, ik heb er geen problemen mee als iemand plaatjes post of grapjes maakt over die periode. één van die opa's en een oom zijn overleden aan kanker, maar het boeit mij werkelijk helemaal niets als iemand met kanker scheldt. Het is onzin maar. En dingen verbieden is lame. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Volgens mij is er niets mis met bepaalde gedragscodes. Ok het is onzin, maar betekent dat dat je maar alles kan roepen wat je wil? Vind ik niet. Doe je irl als het goed is ook niet en anders kan je er ook weleens door anderen over aangesproken worden. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar gewoon af en toe kanker als algemeen scheldwoord gebruiken, of op ludieke wijze een plaatje van een nazi posten (ja, soms kan dat grappig zijn), dat moet absoluut gewoon kunnen. Het is aan de forumbazen van onzin om de grenzen te bepalen. Ik denk dat iedereen het er wel mee eens is dat die op onzin in principe wat verder liggen dan op andere subfora. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Het verweer "internet" is daarentegen een goed voorbeeld van een sterke tekst. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Je maakt toch ook niet de vergelijking dat we opeens het woord mes niet meer mogen gebruiken omdat er wel is iemand met een mes is doodgestoken... kom op zeg!
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Prutsers.
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Kanker weer Kanker dag Kanker zeg, dat ging goed fout Kankerzooi Kankertopic Kanker forum ect etc etc en niet zozeer verwensingen als in 'Ik wens jou kanker toe'. Die zijn namelijk al heel goed aan te pakken met het antiflame beleid.
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Gelovig? #2 Steelpan | 188 | 30-01-2011 14:43 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
State of the Union - Bush verdedigt strijd tegen de tirannie Supreme Dutch | 113 | 06-02-2006 22:20 | |
Lifestyle |
sneakers..... Fossilsurf | 27 | 10-11-2005 16:07 | |
De Kantine |
Miss and Mister Forum Thomas | 51 | 27-01-2003 01:04 | |
Verhalen & Gedichten |
[Betoog] Alles is klote. Verwijderd | 19 | 18-10-2002 18:22 | |
Drugs & Alcohol |
Flippen! Junkfood Junkie | 18 | 11-06-2002 13:19 |