![]() |
|
![]() |
Vreemd.. is het echt dorst, of een droge mond/keel? Ik neem aan dat je niet de afgelopen drie dagen elke avond veel alcohol op hebt..? Want dan is het logisch
![]() In ieder geval altijd een glaasje water naast je bed zetten, is wel handig. Het enige wat ik verder kan bedenken is dat je verkouden aan het worden bent ofzo..
||
![]() |
Citaat:
Misschien word ik inderdaad verkouden dan...
|
ik heb het ook gehad, maar wij kochten toen (om andere redenen) een vochtapparaat voor mij. Nu heb ik nergens meer last van.
Nou zeg ik niet dat jij ook gelijk zo'n apparaat aan moet schaffen, maar je kan wel kijken of het misschien niet te droog is ofzo op je kamer? ![]() anders zou ik het ook niet weten....
|
misschien helpt het om een aromabrander met water (zonder olie) te laten branden naast je bed. Dan verdampt dat water en is de lucht ietsje vochtiger (kweet niet of het helpt, maar zou kunnen)
||
![]() |
Citaat:
dichthouwe dus ![]() ![]()
||
Citaat:
gewoon glas water en dropjes langs je bed leggen/zetten |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Het Grote Lucht Je Hart Topic #123 coopergirl | 494 | 12-03-2008 12:13 | |
De Kantine |
Weerwolfspel #33 Verwijderd | 500 | 25-05-2007 20:24 | |
Psychologie |
Aller grootste angst. Savagé | 161 | 18-12-2004 22:03 | |
Flora & Fauna |
'Haj zeehondje! Wat heb jij een mooie pels, die wil ik wel hebben!' Dark Psycho | 89 | 18-04-2004 21:05 | |
De Kantine |
[gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ??? damaetas | 582 | 27-01-2003 18:11 | |
ARTistiek |
Wakker worden. Verwijderd | 1 | 12-05-2002 19:55 |