Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En ontopic: Yihaa, vandaag mailtje gehad van een lieve collega die graag een dienst van me overneemt zodat we in Februari lekker met z'n tweetjes een klein weekje naar Centre Parcs kunnen. Heb er nu al onzettend veel zin in! ![]() |
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ik weet je relatie met hem niet, weet je zeker dat hij je leuk vindt? |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
oeh... das heel fout idd. Heb ooit s een keer zo'n opmerking gehad van een ex: "oeh, wat zie je er geil uit als je verdrietig bent" ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Lijkt wel alsof ik dit geschreven heb.. Als ik me zo onzeker voel dan reageer ik alles op hem af en ik weet dat hij het niet verdient, maar toch ![]() Maar goed, gebeurt gelukkig niet vaak en hij kan er aardig goed mee omgaan. Natuurlijk kunnen we het dan wel op een geweldige manier goedmaken ![]() Verder gaat alles echt geweldig en hij is zó lief en gewoon alles ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() *knuv geeft*
||
Citaat:
Ik heb 't zelfde meegemaakt maar in mijn geval was het m'n eigen moeder. ![]() Maareh, binnenkort kleine kebissjes/menahemmetjes? ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Zij: Wat lief dat jullie langs kwamen vandaag. Ik: Natuurlijk doen we dat, lijkt mij normaal. Zij: Nou, als jij gaat bevallen kom ik meteen langs hoor! Ik: Scheelt dat je de komende drie jaar lekker rustig kan werken zonder opeens naar het ziekenhuis te moeten voor mij... Ze wenste me ook al een gelukkig nieuwjaar: "Dat er maar veel leuke dingen mogen gebeuren, zwangerschappen ofzo..." Ze is een schat van een schoonmoeder (gelukkig maar) maar als ze dat soort dingen zegt krijg ik toch de kriebels ![]() Maar met kinderen krijgen wachten we lekker nog mee, een jaartje of drie ofzo. Eerst lekker van elkaar genieten en ongestoord dingen kunnen doen zonder telkens rekening te moeten houden met een kleine. Daarbij is het ook wel handig om een groter huis te hebben, school af te hebben en een beetje inkomen is dan ook niet weg natuurlijk ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Met mij: k mag niet klagen.
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
|
![]() |