Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-01-2006, 20:28
Thee Muts
Thee Muts is offline
Heerlijk, verzadigd, tevreden. Ik hou van hem
Oud 17-01-2006, 20:34
T!ne
T!ne is offline
Ik heb zin om te huilen.. Maar ik moet gvd verder! Ik wil terug verliefd worden op een waanzinnige jongen (alhoewel dat niet waar is..)
Ik moet hem vergeten!
maar ik wil hem niet vergeten

Och de keuze is hem of alleen zijn.. (alleen ligt die keuze niet bij mij; maar bij hem..)
Oud 17-01-2006, 22:58
Verwijderd
Zucht.. Ik ben te verslaafd. Maar het voelt ook zo goed allemaal!
Vandaag weer bij een wedstrijd wezen kijken. Ik begin al aardig fanatiek te worden en wat meer te roepen enzo Samen met alle andere 'spelersvrouwen' Heerlijk.
En hij scoorde ook nog en stond op een gegeven moment lekker te spelen. Heerlijk om naar hem te kijken, hem lekker te zien spelen en zijn trekjes te herkennen en te weten hoe hij denkt met sommige dingen. En dan die glimlach op z'n gezicht... En maar stiekem vanaf de bank naar me kijken en me luchtkusjes sturen Jemig, ik ben zo verliefd!

Net heerlijk aan de telefoon gehangen. Vind het altijd zo fijn om nog even met m te praten enzo, hoe hij de wedstrijd vond gaan en hoe hij over dingen dacht en dingen ervaarde. Daardoor leer ik ook steeds meer dingen van hem en herken ik ook steeds meer van en in hem. Ik moet echt moeite doen om die glimlach van m'n gezicht af te poetsen. En hij hoorde me zelfs roepen .. Hihi.. Ik ben gek

Tralalalala.. Nu stuiter ik mn bed in en droom ik maar dat hij vrijdag eindelijk weer naast me slaapt.
Oud 18-01-2006, 00:39
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Oh damn, ik ben echt zo verliefd
Het gaat weer helemaal goed, we kletsen wanneer we tijd hebben, we praten over domme dingen, over muziek, over ons.
We zijn druk bezig met plannen voor als hij hier komt, en het duurt nog wel meer dan een maand, maar alleen ernaar verlangen is al zo lekker.
Als we het allebei zo volhouden dan komt het wel goed met ons. Hoe lang het wachten ook duurt.
Oud 18-01-2006, 01:24
Verwijderd
Citaat:
Trimm Trabb schreef op 18-01-2006 @ 01:39 :
verhaaltje
Fijn om te zien dat het vervelende gevoel nu helemaal verdwenen is!

En ontopic:
Yihaa, vandaag mailtje gehad van een lieve collega die graag een dienst van me overneemt zodat we in Februari lekker met z'n tweetjes een klein weekje naar Centre Parcs kunnen. Heb er nu al onzettend veel zin in!
Oud 18-01-2006, 08:03
♪
♪ is offline
Vandaag 7 maanden.
Oud 18-01-2006, 09:34
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Nog maar één weekend ♥, en daarna moet ik hem zolang missen
Oud 18-01-2006, 10:43
zeep007
zeep007 is offline
ik word ongeduldig!!! nog 2 weken en dan weer verhuizen!
verder gaat alles zoals ik de laatste keer ook had beschreven; met miijn vriend gaat alles super en vriendschappelijk gaat alles kut.
Oud 18-01-2006, 10:47
Nuck
Nuck is offline
Ahh morgen slaap ik weer naast hem <3
Oud 18-01-2006, 10:51
Fides
Fides is offline
Citaat:
♪ schreef op 18-01-2006 @ 09:03 :
Vandaag 7 maanden.
+
Citaat:
Nuck schreef op 18-01-2006 @ 11:47 :
Ahh vrijdag slaap ik weer naast haar <3
Oud 18-01-2006, 11:14
Rieno
Rieno is offline
belachelijk \m/
Oud 18-01-2006, 11:58
Flip!
Flip! is offline
Still in love. Hoe kan het ook anders. Heb sinds een paar dagen ontdekt dat zijn gezicht zooo lekker zacht is Ik glij er gewoon over heen. It's lovely. He's lovely.
Oud 18-01-2006, 13:12
Verwijderd
Het gaat goed.. ik kan zelfs (bijna) alle positieve kwijlberichtjes lezen zonder depressief te worden.

en ik maak me weer druk om nutteloze dingen.

Laatst gewijzigd op 18-01-2006 om 13:48.
Oud 18-01-2006, 13:35
Nienna*
Nienna* is offline
Het gaat, het gaat. Ik snap zijn signalen gewoon niet... Waarom wil hij me nou niet gewoon kussen?
Oud 18-01-2006, 13:43
Verwijderd
Citaat:
Nienna* schreef op 18-01-2006 @ 14:35 :
Het gaat, het gaat. Ik snap zijn signalen gewoon niet... Waarom wil hij me nou niet gewoon kussen?
Dan doe jij het toch
Oud 18-01-2006, 13:48
Nienna*
Nienna* is offline
Citaat:
Cytherea schreef op 18-01-2006 @ 14:43 :
Dan doe jij het toch
Dan biedt hij alleen zijn wang aan. Ik krijg zijn lippen maar zelden...
Oud 18-01-2006, 13:53
Verwijderd
Citaat:
Nienna* schreef op 18-01-2006 @ 14:48 :
Dan biedt hij alleen zijn wang aan. Ik krijg zijn lippen maar zelden...
wat een anti-man.

ik weet je relatie met hem niet, weet je zeker dat hij je leuk vindt?
Oud 18-01-2006, 13:59
Nienna*
Nienna* is offline
Citaat:
Cytherea schreef op 18-01-2006 @ 14:53 :
wat een anti-man.

ik weet je relatie met hem niet, weet je zeker dat hij je leuk vindt?
Nee, maar het ligt ook allemaal wat moeilijk, ik heb psychische problemen en zo en daarbij ben ik ook nog heel jaloers. Volgens mij wil hij me gewoon pesten...
Oud 18-01-2006, 14:50
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Hihi

Eigenlijk gaat het nog altijd saai, maar ik voel me verliefderig.
Oud 18-01-2006, 15:16
Ruby
Ruby is offline
Hij is zo lief en ik ben zo verliefd. Vandaag heeft hij speciaal 5 uur voor mij gereist om me even te troosten enzo, de schat.
Oud 18-01-2006, 15:33
Li
Li is offline
Heb hem gisteravond toch nog gezien, maar wel een deadline voor mn studie gemist, ah je bent maar 1x jong en t was het wel waard
Oud 18-01-2006, 15:53
I C U
I C U is offline
Hmmm... Och, voorlopig vermaak ik me prima, zo. Maar ik weet nu niet of die ene dude mij misschien wat interessanter vindt dan eerst, hij lacht om mijn grapjes en... Nou ja.

O, en laat mij ALSJEBLIEFT niet echt verliefd worden. Ah toe?
Oud 18-01-2006, 16:15
Qamra
Qamra is offline
Volgens mij, het enige waar hij over kan praten is zichzelf en sex.

Echt zo leuk als je vreselijk overstuur bent en gewoon met hem wil praten..

Ik ben woest.
Oud 18-01-2006, 16:47
hola
hola is offline
Ik ben geloof ik verliefd

Vrijdag film kijken
Oud 18-01-2006, 16:48
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Qamra schreef op 18-01-2006 @ 17:15 :
Volgens mij, het enige waar hij over kan praten is zichzelf en sex.

Echt zo leuk als je vreselijk overstuur bent en gewoon met hem wil praten..

Ik ben woest.

oeh... das heel fout idd. Heb ooit s een keer zo'n opmerking gehad van een ex:
"oeh, wat zie je er geil uit als je verdrietig bent"
Oud 18-01-2006, 16:56
hola
hola is offline
Citaat:
snoopy schreef op 18-01-2006 @ 17:48 :
Oud 18-01-2006, 16:56
Drez
Drez is offline
Goed!
hartjessterretjesvlinders.
<3
Oud 18-01-2006, 17:19
chocomelsletje
chocomelsletje is offline
Oud 18-01-2006, 17:49
Verwijderd
Citaat:
Thee Muts schreef op 17-01-2006 @ 12:12 :
Prima, behalve die onzekerheidsaanvallen die ik zo af en toe nog heb. Net als gisteravond. En dat is kut, want ik snap niet waar het vandaan komt en waarom ik op sommige dingen zó heftig kan reageren. Ik schrok er gister best wel van. En voor hem is het helemaal kut, want hij snapt er nog minder van...

Inmiddels kunnen we er allebei aardig mee om gaan, want het is niet de eerste keer dat het gebeurd. Maar het blijven rotmomenten, want op zo'n moment ben ik zo gevoelig voor zijn woorden en kan hij mij zo snel kwetsen met dingen. Waardoor hij ook geïrriteerd raakt, en ik me dan weer schuldig ga voelen omdat ik weet dat het in feite gewoon mijn eigen schuld is.

*zucht* Waarom zit ik soms toch ook zo moeilijk in elkaar?

Lijkt wel alsof ik dit geschreven heb.. Als ik me zo onzeker voel dan reageer ik alles op hem af en ik weet dat hij het niet verdient, maar toch

Maar goed, gebeurt gelukkig niet vaak en hij kan er aardig goed mee omgaan. Natuurlijk kunnen we het dan wel op een geweldige manier goedmaken
Verder gaat alles echt geweldig en hij is zó lief en gewoon alles
Oud 18-01-2006, 17:54
Kid Morbid
Kid Morbid is offline
Vandaag 2½ uur lang op Msn gepraat met haar. Het was weer als vanouds, vertrouwelijk en fijn. Ik trap er gewoon weer in.
Oud 18-01-2006, 18:25
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Pfff, wat klote dat mijn school weer begonnen is, zo kunnen we elkaar de komende tijd bijna alleen maar in de weekenden zien. Maar ondanks dat weet ik dat het heel goed zit.
Oud 18-01-2006, 18:41
Verwijderd
Citaat:
Nienna* schreef op 18-01-2006 @ 14:59 :
Nee, maar het ligt ook allemaal wat moeilijk, ik heb psychische problemen en zo en daarbij ben ik ook nog heel jaloers. Volgens mij wil hij me gewoon pesten...
Dan moet jij hem pesten en hem geen aandacht meer geven.
Oud 18-01-2006, 18:47
Verwijderd
Niets, en over het algemeen vind ik dat niet erg, het is alleen een beetje saai.
Oud 18-01-2006, 18:59
chocomelsletje
chocomelsletje is offline
Kan hij dan nooit een keer normaal doen? Ruzie maken met mijn vriendinnen, molukkers uitschelden. De tering. En dan ook nog raar opkijken als ik boos word, en me een trap nageven. Dankje, DANKJE. Het is echt zo'n snotjoch. Zeg ik: misschien moet je je excuses aanbieden? Zegt íe: ik heb al sorry tegen dr gezegd.. Nouja, nu nog tegen mij dan. Domme eikel.
Oud 18-01-2006, 19:00
-(L)-
Goed
Oud 18-01-2006, 19:02
Bertus Bommel
Bertus Bommel is offline
altijd heel gezellig samen, maar of ze nou wat met me wil...
Oud 18-01-2006, 19:35
Briseïs
Briseïs is offline
beter
ik zie wel
Oud 18-01-2006, 19:46
Muchacha
Muchacha is offline
*houdt zich in niet verliefd te worden*
Oud 18-01-2006, 20:18
Qimm
Qimm is offline
Sun lights up the daytime, moon lights up the night
I light up when you call my name, and you know I'm gonna treat you right
You give me fever - when you kiss me, fever when you hold me tight
Fever - in the the morning, fever all through the night
Everybody's got the fever, that is something you all know
Fever isn't such a new thing, fever started long ago

Oud 18-01-2006, 20:18
I C U
I C U is offline
Citaat:
chocomelsletje schreef op 18-01-2006 @ 19:59 :
Kan hij dan nooit een keer normaal doen? Ruzie maken met mijn vriendinnen, molukkers uitschelden. De tering. En dan ook nog raar opkijken als ik boos word, en me een trap nageven. Dankje, DANKJE. Het is echt zo'n snotjoch. Zeg ik: misschien moet je je excuses aanbieden? Zegt íe: ik heb al sorry tegen dr gezegd.. Nouja, nu nog tegen mij dan. Domme eikel.
Gaat wel lekker bij jou hé...
*knuv geeft*
Oud 18-01-2006, 20:37
Gothic
Gothic is offline
Ik voel spanning als ik aan bepaalde mogelijke momenten denk en juist dan komen al die herinneringen terug. Hoe fijn het was, hoe heerlijk het was en verliefd ik was, hoe geweldig die vakantie was, het elkaar beter leren kennen, het elkaar ontdekken en flirten en alles toch geheim houden, terwijl iedereen het allang wist. Hoe fijn het was hem vast te houden, lekker met hem dingen te doen, in de bios met m'n hoofd op z'n schouder te liggen, samen te zwemmen, op het strand liggen en samen te slapen, elkaar rustig in de ogen kijken. Hoe hij lacht, hoe hij naar mij lachtte, hoe lief hij was, hoe hij mij kon troosten...

alles heb ik met hem gehad, alles. En al die momenten gingen als een film aan me voorbij. Elk liedje op m'n muziekding deden me aan hem herinneringen. Het was zo fijn, het is zo'n fijne herinnering aan hem. Toch moet ik bijna huilen als ik eraan denk, als ik eraan denk dat die herinnering klaar is, niet meer verder zal gaan, nooit meer. Ik vraag me af of ik ooit iets leukers tegenkom, dat kan toch bijna niet?

Terwijl het wel kan. Ik weet dat het kan. Ik kwam hem tegen, midden in m'n relatie. Hij was echt bijna perfect, alles wat ik wil in een man had hij. Hij daagde me uit, vulde me aan en haalde alles uit me wat er was. Ik was blij met de persoon die ik bij hem was. Zo wil ik zijn. Zo ontzettend mezelf kunnen zijn en iemand die ziet hoe geweldig persoon ik kan zijn, of ben, maar het komt er niet uit. Ik kon niet alles geven en bij hem wel. En nu? Is hij getrouwd en heeft een kind. Te bizar voor woorden. Zal ik ooit zo iemand weer vinden? Ik hoop het echt, want hij was geweldig, hij en ik waren geweldig samen .
Oud 18-01-2006, 21:59
ST*R
ST*R is offline
hij is lief
en @ Gothic: je gaat écht wel weer iemand vinden waar je je ook zo bij voelt! het kán gewoon niet dat er maar 1 of 2 jongens zijn waar je je zo bij voelt
Oud 18-01-2006, 22:00
WolterB
WolterB is offline
Het gaat goed
Samen zijn we heel sterk
Oud 18-01-2006, 22:57
Verwijderd
Mijn schoonmoeder doet eng... ze wil oma worden en dat laat ze duidelijk merken ook
Verder gaat het hier heel lief allemaal, erg knuffelig vandaag
Oud 18-01-2006, 23:41
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
lady-kebiss schreef op 18-01-2006 @ 23:57 :
Mijn schoonmoeder doet eng... ze wil oma worden en dat laat ze duidelijk merken ook
Verder gaat het hier heel lief allemaal, erg knuffelig vandaag
Oh god, 'tis ook altijd wat met die schoonmoeders he.
Ik heb 't zelfde meegemaakt maar in mijn geval was het m'n eigen moeder.
Maareh, binnenkort kleine kebissjes/menahemmetjes?
Oud 19-01-2006, 00:04
Verwijderd
Citaat:
Trimm Trabb schreef op 19-01-2006 @ 00:41 :
Oh god, 'tis ook altijd wat met die schoonmoeders he.
Ik heb 't zelfde meegemaakt maar in mijn geval was het m'n eigen moeder.
Maareh, binnenkort kleine kebissjes/menahemmetjes?
Het ging ook zo raar dat gesprek! Haar vriend is vandaag opgenomen in het ziekenhuis met een dubbele longonsteking, dus daar waren we langs gegaan.
Zij: Wat lief dat jullie langs kwamen vandaag.
Ik: Natuurlijk doen we dat, lijkt mij normaal.
Zij: Nou, als jij gaat bevallen kom ik meteen langs hoor!
Ik: Scheelt dat je de komende drie jaar lekker rustig kan werken zonder opeens naar het ziekenhuis te moeten voor mij...

Ze wenste me ook al een gelukkig nieuwjaar: "Dat er maar veel leuke dingen mogen gebeuren, zwangerschappen ofzo..."

Ze is een schat van een schoonmoeder (gelukkig maar) maar als ze dat soort dingen zegt krijg ik toch de kriebels

Maar met kinderen krijgen wachten we lekker nog mee, een jaartje of drie ofzo. Eerst lekker van elkaar genieten en ongestoord dingen kunnen doen zonder telkens rekening te moeten houden met een kleine. Daarbij is het ook wel handig om een groter huis te hebben, school af te hebben en een beetje inkomen is dan ook niet weg natuurlijk
Oud 19-01-2006, 00:56
Verwijderd
Ja lekker rustig he
Oud 19-01-2006, 02:20
Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
snoopy schreef op 18-01-2006 @ 17:48 :
*proest*

Met mij: k mag niet klagen.
Oud 19-01-2006, 02:21
Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
miekmuis schreef op 17-01-2006 @ 11:27 :
Hmm ik heb het even gechecked en er kon inderdaad niet meer in het smsje en mjah opzich doet hij altijd al die stomme x dingen. Goed daar hoef ik me dan niet meer druk om te maken en om dat truste misschien ook wel niet zo Maar het feit dat ik nul reactie krijg op de vraag wanneer ik hem weer ga zien Dat het zo lang duurde zou nog kunnen komen omdat ie in slaap is gevallen. We waren zaterdag uitgeweest en gister had hij een concert dus hij was denk ik wel moe. Njah ik weet het niet. Ik ben zo goed in het eindeloos analyseren van elk leesteken wat er in een smsje staat en uiteindelijk zit ik er toch altijd naast.
Moraal van 't verhaal: Je bent 'n echte vrouw.
Oud 19-01-2006, 02:22
Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
miekmuis schreef op 17-01-2006 @ 20:44 :
Goed goed goed goed! Ik heb het voor elkaar gekregen om hem te bellen en het was leuk! Hij reageerde helemaal lief. Was gewoon wat miscommunicatie met die smsjes. Vrouwen en hun gepieker
Zie je wel, ik had gelijk hierboven.

Regels voor berichten