Oud 18-01-2006, 12:28
Verwijderd
Ik snap het niet. Ik snap het gewoon niet. Hoe kan ik nou opeens weer zo zwaar zijn? ik heb verdomme voor niets 20 gedieet. En toen was er slechts 5 kilo van af. En geen mens die het doorhad. En nu? Het zit er gewoon weer aan En dat kan niet. Want ik sport, ik eet volgens het dieet, en ja, natuurlijk snoep ik wel eens, maar dan nog kan ik niet 5 kilo aangekomen zijn. En het is frustrerend. Nee, ik kan wel janken. L&G frustratie eigenlijk dit

En nou heeft die heks ook mijn artikel nog niet nagekeken, dus geen feedback meer vandaag, kan ik dus nog niets veranderen. stom wijf.

En nou moet ik straks naar Makom, en daar heb ik best zin in, maar oh, mn kop doet zeer.

And I said "What about Breakfast at Tiffany's?"
She said "I think I remember the film
And as I recall, I think we both kinda liked it"
And I said "Well, that's the one thing we've got"

Advertentie
Oud 18-01-2006, 12:31
Roosje
Roosje is offline
Citaat:
George schreef op 18-01-2006 @ 11:20 :
(}) Wat een zielige types zeg. Onthoud in ieder geval maar dat je heel wat meer waard bent dan zij.
Dank je!

En Jezus, ze worden van school getrapt als ze nog één keer iets uithalen. Oh, ik ben zo opgelucht nu.
Oud 18-01-2006, 12:47
darkfairy
darkfairy is offline
godverdomme van stage afgetrapt
ik haat ze
Oud 18-01-2006, 12:51
Verwijderd
Citaat:
lisser schreef op 18-01-2006 @ 13:47 :
godverdomme van stage afgetrapt
ik haat ze
Was er totaal geen aanleiding toe...?
Oud 18-01-2006, 12:54
darkfairy
darkfairy is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 18-01-2006 @ 13:51 :
Was er totaal geen aanleiding toe...?
nee
Oud 18-01-2006, 12:58
Verwijderd
Citaat:
lisser schreef op 18-01-2006 @ 13:54 :
nee
Als er echt helemaal niets aan de hand was, dan kan je er over praten lijkt me, eventueel samen met iemand van school. Of iig vragen wat de reden. Lijkt me niet zo'n heel vreemde vraag, ik zou er zelf iig zeker het antwoord op willen weten als het mij overkwam

Ik denk dat de kans klein is dat er echt helemaal geen aanleiding toe was...
Oud 18-01-2006, 13:00
darkfairy
darkfairy is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 18-01-2006 @ 13:58 :
Als er echt helemaal niets aan de hand was, dan kan je er over praten lijkt me, eventueel samen met iemand van school. Of iig vragen wat de reden. Lijkt me niet zo'n heel vreemde vraag, ik zou er zelf iig zeker het antwoord op willen weten als het mij overkwam

Ik denk dat de kans klein is dat er echt helemaal geen aanleiding toe was...
de rede weetik sinds vandaag
Oud 18-01-2006, 13:14
darkfairy
darkfairy is offline
de leraar kwam op stage langs onverwachts ze hadde em blijkbaar gebeld omdat ze klachten in de winkel krijgen
omdat ik niet normaal op men gekneusde voet loop
en omdat ik volgens men golegas teveel over seks praat
volgens sommige wat ik dus helemaal niet veel doe
en nou heb ik opeens genoeg geleerd daar
en nou kon ik kiezen of vandaag weg of vrijdag
en dat kon ook toen mooi thuis gaan vertellen
Oud 18-01-2006, 13:39
Roosje
Roosje is offline
Nu voel ik me heel schuldig. Als ze me nog één keer iets flikken, worden ze van school getrapt. En wat nou als ik het onbewust uitlok? Als ik per ongeluk een foute opmerking plaats, die hen zo prikkelt dat ze lomp gaan lopen doen? Dan worden ze geschorst, en dat is mijn schuld. Misschien had ik vanmorgen toch gewoon op school moeten blijven...

- Nee. Nee. Ik ben hier nu mee begonnen, dan moet het ook afgemaakt worden. Het was tijd dat er iets gebeurde, wel, er is iets gebeurd. Eindelijk.
Oud 18-01-2006, 14:18
Arashi
Arashi is offline
Nog vijf dagen!

*stress*
Oud 18-01-2006, 14:19
Verwijderd
Citaat:
Arashi schreef op 18-01-2006 @ 15:18 :
Nog vijf dagen!

*stress*
(})
Oud 18-01-2006, 14:28
Redhair
Redhair is offline
Roosje, het is jou fout niet. Dat schuldgevoel moet je weg zien te krijgen, het is hartstikke mooi wat er nu gebeurd is!

Net weer even bij b. geweest, even alleen met zn tweeen. Was echt fijn. Ik zie hem sowieso straks weer, hij heetf even mijn fiets geleent. Dan zie ik M. ook direct weer, krijg nog wat. Misschien blijf ik eten, maar dan moet ik van mezelf eerst minstens 3 CKV verslagen afhebben. Aan het werk dus.
Oud 18-01-2006, 14:50
Tink*
Tink* is offline
@Roosje: Wat Redhair zegt. Het is jouw fout niet. Ze hebben hetzelf zover gebracht. Als ze nog iets doen, is het hun eigen schuld, niet de jouwe. Ze reageren op hun eigen manier, de gevolgen krijgen ze dan ook vanzelf door. Het is juist een keerpunt. Wees trots op jezelf dat je er wat aan hebt gedaan.

OT:
Ik ben gelukkig vandaag, tot nu toe iig.
Oud 18-01-2006, 14:51
George
George is offline
Citaat:
Roosje schreef op 18-01-2006 @ 14:39 :
Nu voel ik me heel schuldig. Als ze me nog één keer iets flikken, worden ze van school getrapt. En wat nou als ik het onbewust uitlok? Als ik per ongeluk een foute opmerking plaats, die hen zo prikkelt dat ze lomp gaan lopen doen? Dan worden ze geschorst, en dat is mijn schuld. Misschien had ik vanmorgen toch gewoon op school moeten blijven...

- Nee. Nee. Ik ben hier nu mee begonnen, dan moet het ook afgemaakt worden. Het was tijd dat er iets gebeurde, wel, er is iets gebeurd. Eindelijk.
Daar hebben ze het toch zeker zelf naar gemaakt! Niet zo twijfelen joh, allang goed dat er iets gebeurt, het is de bedoeling dat iedereen, dus ook jij, zich veilig voelt op school.

Ontopic
Morgen weer naar de wierooksnol, zoals m'n zwager ze zo graag noemt. De behandeling had allang gestopt moeten zijn, maar steeds op het moment dat ik haar ervan overtuigt heb dat ik haar niet nodig heb belt m'n moeder haar op om eens uitgebreid te vertellen dat ik zo'n probleemgeval ben. Nog meer mooie verhaaltjes ophangen, nog meer niets vertellen.
Oud 18-01-2006, 15:26
Anno2007
Anno2007 is offline
stomme rot toetsweek!
Stomme rot busmaatschappij! Net gaan staken als ik met de bus ga :@, maar gelukkig hebben we de buurtbus nog

en ik moe mezelf gewoon nie zo druk maken over alles, ik kan het heus wel...maar omdat ik me zo druk ga maken, gaat het veel minder goed en lukt het dus niet, terwijl ik het wel kan, wan ik zit niet voor nix in 5 gym (zoals me wel vaker voorgehouden wrdt).... conclusie? niet druk maken.... uitvoering van de conclusie? geen idee Naja hopen dat ik me op het moment suprem niet zo druk maak dak dicht klap

en owja@ roosje, ik vind het superduper enorm goed wat je hebt gedaan! En jij bent niet schuldig, echt niet! Hun zijn fout, en niet jij!
Oud 18-01-2006, 15:39
Raven
Raven is offline
Citaat:
Roosje schreef op 18-01-2006 @ 14:39 :

waarom voel jij je nu schuldig ?
heb je ze gevraagd of ze je wilden pesten ? nou dan.

en wraak is een gerecht dat koud geserveerd wordt

overigens ik ben ook een (ex) pestslachtoffer dus je bent iig zeker niet de enige

PM me maar es als je weer es wil kletsen

Laatst gewijzigd op 18-01-2006 om 15:42.
Oud 18-01-2006, 15:40
BeertjeColargol
BeertjeColargol is offline
Ik moest wel, hoor je me, ik moest dat wel zeggen. Ook al zou ik nu willen dat ik dat niet had gedaan.
Spijt is een verrotte emotie.
Oud 18-01-2006, 16:23
Mara
Mara is offline
Vandaag best een goed dagje, moet ik bekennen Als ik dat vanavond nou even volhoud..
Oud 18-01-2006, 17:22
BrunetJuh
BrunetJuh is offline
Grrrr mijn lippen zijn droog.
Oud 18-01-2006, 17:47
Verwijderd
Ik haat ze! Zien ze het niet of zijn ze allemaal nou echt niet goed snik? Waarom zei ik niks? Ik kon het gewoon zeggen, waarom zei ik nou niks.. Ik hoop zo dat ze zichzelf niks aandoet, dat ze niet nog verder afdwaalt.. ze mag niet hetzelfde meemaken, dat kán gewoon niet. Waarom herken ik mezelf niet? Ik zie het wel, het is gewoon totaal iemand anders. Ik kan het niet zijn, ik ben het niet, ik ben weg en hij neemt me over. Ze begonnen allemaal te schreeuwen en ik sloeg nog maar ze gingen niet weg.. is het nou echt of niet? Ik ben zo bang dat mijn leven een grote hallucinatie is en niemand echt bestaat en dat me allemaal haten en.. oke dit is te idioot voor woorden. Denk nou eens na, het kan gewoon niet... Maar waarom is het dan allemaal zo onwerkelijk en echt tegelijk? Waarom houdt het niet op?
Oud 18-01-2006, 17:50
Nijn*
Nijn* is offline
Hihi we zijn Othello aan het kijken met Engels, en ik heb een leuke/slome dag gehad en ik ga in de meivakantie naar KRETA!! .. En die sukkel heeft mijn toets nog niet nagekeken dus nou kan ik weer een week wachten, en het NPI heeft natuurlijk net op een moment gebelt dat ik er niet was, en ik moet morgen een CKV schrijfsel afhebben dat ik lekker niet ga maken en gelukkig hoef ik niet op te passen vanavond. Hihi, en ik heb morgen de eerste vijf uur vrij en ik ben afgevallen terwijl ik toch weer goed eet en dat voelt goehoed, en ik heb zaterdag een feest en heb nog géén idee hoe ik er ga komen. En ik heb zo'n goed gevoel nu over m'n vrienden en ik ga weer op dansen samen met een vriendinnetje en ik ga een leuheuk weekend hebben!! En het voelt alsof het vrijdag is maar 't is pas woensdag maar da's helemaal niet erg want dan kan ik morgen mijn mooie broek aan en met M. praten. En ik hoef niet op te bouwen voor de open dag zaterdag want ik moet een toets maken die ik ga verneuken maar ach er staat toch al een 3,7 ( ) dus veel erger kan het niet worden. En ik ga misschien in de zomervakantie naar AMERIKA! En en en..nu weet ik niets meer wat ik kwijt moet. Dat ik vrolijk ben, ja.
Oud 18-01-2006, 18:14
Arashi
Arashi is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 18-01-2006 @ 15:19 :
(})
, thanks..

Ik ben al aardig ingepakt nu.
Oud 18-01-2006, 18:49
Ruby
Ruby is offline
hmpf..het voelt rot om net een van je beste vrienden kwijt te zijn..maar ik kan het nog steeds niet geloven, morgen naar hem toe. zaterdag uitvaart.gedichtje voorlezen daar..ik leef zo erg mee met zn ouders en broertje..damn
Oud 18-01-2006, 18:56
Verwijderd
Oud 18-01-2006, 18:57
vichog
vichog is offline
whaaaaaaa we staan met het Alkwin Kollege op nummer 1 in de radio 538 schoolaward!!!!
Oud 18-01-2006, 19:02
Verwijderd
Ik baal.
Oud 18-01-2006, 19:04
Verwijderd
Eindelijk eindelijk ben ik weer blij. Mezelf. Geweldig.
Oud 18-01-2006, 19:14
darkfairy
darkfairy is offline
TERING
Oud 18-01-2006, 19:55
kroot
kroot is offline
Ik voel me niet blij om het maar eufemistisch uit te drukken.
Mijn huisgenootje gaat voor 4 maanden naar Indonesie en ik ga haar missen. Voor de rest is mijn vriendin uit Spanje tijdelijk hier, dat is wel leuk. En voor mijn winkel ben ik met mijn baas de website aan het maken kijk maar, vooral met het percussiegedeelte ben ik bezig.Vanilla Music kijkt u maar!!
Oud 18-01-2006, 20:09
Verwijderd
Wat moet je met zulke klasgenoten? Nee, ze pesten met niet, maar ze negeren me wel. En als ze dat niet doen dan maken ze een opmerking waar ik uit kan halen dat ze me een stuud vinden. Ok, ik ben een stuud, so what? Beter dan dat ik-ben-stoer-want-ik-maak-geen-huiswerk-maar-ik-ga-ook-niet-mijn-diploma-halen gedrag van hen. Waarom komen ze überhaupt nog naar school? niemand die het hen verplicht! En dan kan ik straks natuurlijk weer mijn woordenlijsten kopiëren en uitdelen aan de hele klas, waar ik me helemaal te pleuris op werk en zij geen reet voor doen (sorry voor mijn taalgebruik).

En dan maakte een vriend van me gister een opmerking waardoor ik heel onzeker werd. Ik heb een snor... zou het iedereen zo opvallen? hij vond het er onverzorgd uitzien en gaf als argument dat hij toch ook zijn baard scheert en dat ik dus maar die snor moest laten harsen. Ben ik dan onverzorgd? Ik ga toch regelmatig onder de douche? scheer netjes mijn benen, schaamhaar en oksels! Wie weet lacht iedereen me wel uit achter mijn rug om...

Wat vinden jullie? Moet ik mijn snor (volgens mij is ie echt niet zo duidelijk, of toch?) laten harsen?

Nouja, ik ben ineens heel gevoelig voor dit soort dingen. zit al een paar dagen in een dip, gelukkig voel ik me op het moment wat beter, maar dit moest ik toch even luchten. Misschien komt het wel door de vermindering van de medicatie. Maar dan komt de volgende vraag: gewoon wennen aan minder medicatie, of toch maar gauw weer terug gaan naar mijn oude dosis, dat is veilig, hoewel, dan heb ik weer de kans dat ik botontkalking krijg. scheit (wederom sorry voor mijn taalgebruik) ik kijk het nog even aan.

*blablabla*
Oud 18-01-2006, 20:17
Anno2007
Anno2007 is offline
waarom denkt iedereen altijd wat aan mij te zien dat er wat is, behalve als er echt wat is, dan zien ze nix

was wel grappig de training vdaag, der is gefilmt, zodat we dat later gezellig met zn alle gaan trugkijken, ter verbetering van onze techniek zaat wordter waarschijnlijk ook bij de wedstrijd gefilmt, wel grappig
Oud 18-01-2006, 20:30
duivelaartje
duivelaartje is offline
Citaat:
vichog schreef op 18-01-2006 @ 19:57 :
whaaaaaaa we staan met het Alkwin Kollege op nummer 1 in de radio 538 schoolaward!!!!
Waar staat de poll?

Want ik heb gehoord dat mijn school op 2 staat.
Oud 18-01-2006, 20:41
Verwijderd
Er is teveel om over te praten. Ik kan het niet, voel me moe en ongelukkig. Ik studeer, maar leer zo weinig, sluit me op in mijn kamertje terwijl de muren op me af komen, weet niet waar ik ben of waar ik naartoe ga. Mijn dagen zijn zo leeg en mijn hoofd is zo vol.

Het zou beter worden, dat had ik mezelf toch beloofd? Later, later wordt het beter. Maar dat is het niet, en ik ben nog steeds mezelf voor de gek aan het houden dat het later beter wordt. Zoveel spijt. Zo godallemachtig veel spijt. Ik heb er gewoon geen zin meer in.
Oud 18-01-2006, 20:48
moon
moon is offline
ik ben bang
Oud 18-01-2006, 20:48
Gothic
Gothic is offline
Schreef een deel op L&R maar hier maar verder, wordt te persoonlijk en te gedetailleerd...

Ik voel spanning als ik aan bepaalde mogelijke momenten denk en juist dan komen al die herinneringen terug. Hoe fijn het was, hoe heerlijk het was en verliefd ik was, hoe geweldig die vakantie was, het elkaar beter leren kennen, het elkaar ontdekken en flirten en alles toch geheim houden, terwijl iedereen het allang wist. Hoe fijn het was hem vast te houden, lekker met hem dingen te doen, in de bios met m'n hoofd op z'n schouder te liggen, samen te zwemmen, op het strand liggen en samen te slapen, elkaar rustig in de ogen kijken. Hoe hij lacht, hoe hij naar mij lachtte, hoe lief hij was, hoe hij mij kon troosten...

alles heb ik met hem gehad, alles. En al die momenten gingen als een film aan me voorbij. Elk liedje op m'n muziekding deden me aan hem herinneringen. Het was zo fijn, het is zo'n fijne herinnering aan hem. Toch moet ik bijna huilen als ik eraan denk, als ik eraan denk dat die herinnering klaar is, niet meer verder zal gaan, nooit meer. Ik vraag me af of ik ooit iets leukers tegenkom, dat kan toch bijna niet?

Terwijl het wel kan. Ik weet dat het kan. Ik kwam hem tegen, midden in m'n relatie. Hij was echt bijna perfect, alles wat ik wil in een man had hij. Hij daagde me uit, vulde me aan en haalde alles uit me wat er was. Ik was blij met de persoon die ik bij hem was. Zo wil ik zijn. Zo ontzettend mezelf kunnen zijn en iemand die ziet hoe geweldig persoon ik kan zijn, of ben, maar het komt er niet uit. Ik kon niet alles geven en bij hem wel. En nu? Is hij getrouwd en heeft een kind. Te bizar voor woorden. Zal ik ooit zo iemand weer vinden? Ik hoop het echt, want hij was geweldig, hij en ik waren geweldig samen ...

Maar terug naar het begin. Ze zei dat ik verliefd leek. Zou het zo zijn, zou ik dat niet zien? Maar ik moet zeggen, als msn gelijk was aan IRL, dan zou het zo zijn. Hij wilde niet dat ik wegging en ik wilde dat hij bleef. Eindeloos bleef ik, omdat ik het wilde. Tegen beter weten in. ?Maar ik heb hem gezien. Pas nog. En toen? Ik weet het niet. Heb te kort gesproken met hem. Maar de momenten die er waren waren leuk. Maar leuker dan met T. of W.? Kweet het niet? Ik weet het niet. Hij was leuk, zeker. Maar meer? Kweet het niet. Geen liefde op het 1e gezicht, liefde op het 2e? Zou het klikken? Of wil ik te graag? Wil ik gewoon terug wat ik had? Wil ik gewoon alleen een vriendje?

Nu ik zo een week voor mezelf heb, kan ik over dingen nadenken, rustig met mezelf zijn. En het gaat toch best? Maar zonder de afleiding komt hij langzaam terug in gedachten. Er is nog verdriet, veel verdriet. Terwijl ik weet dat het beter is, ik weet het. We wisten het beide en zouden genieten van de tijd dat het leuk was. Maar tegen beter weten in, had ik eindelijk echt voor hem gekozen, voor hem te gaan de laatste paar weken. En juist toen, juist op dat moment kwam hij met z'n nieuws. Het kwam zo onverwacht. En misschien is dat het wel. Ik werd verrast, ik was niet voorbereid, ik had me kwetsbaar opgesteld...

Maar daarom twijfel ik zo. Ik wil wel, maar is het eerlijk? Is het eerlijk naar hem toe? Of misschien belangrijker, naar mezelf? Ik zou dit keer gaan voor iets echts. Gewoon lekker m'n leventje, m'n studie en mocht er iets bij kunnen wat de moeite waard is, daarvoor gaan. Dit is niet wat ik 2 jaar terug had. Dát wil ik. En ik weet niet of dit dát kan worden... Natuurlijk kun je dat nooit weten van te voren, maar toen wel. Toen was het meteen perfect vanaf het begin.
Pff ik doe moeilijk. Maar ik wil eerlijk blijven. Wil niet weer de pijn van een relatie waar ik van tevoren al weet dat het niet voor altijd is, dat is zonde, want je gaat je hechten en dan afscheid nemen is zo ontzettend moeilijk.
Maar ja, ik heb dit verteld. En hij leest dit vast ook. Dus hij weet het. Hij weet dat ik niets kan beloven noch garanderen, dus dan ben ik eerlijk genoeg toch?

Laatst gewijzigd op 18-01-2006 om 20:56.
Oud 18-01-2006, 20:55
marrel
marrel is offline
Kritiek, best, maar zouden alle mensen die even wat beter kunnen verdelen en die niet allemaal in dezelfde week op mij los willen laten!
Oud 18-01-2006, 21:00
Verwijderd
Uitstellenuitstellenuitstellenuitstellenuitstellenuitstellenuitstellen uitstellen...
Wat ben ik toch stom. Het is mijn grootste valkuil en dat wéét ik. Heb al zoveel tips gehad en alles braaf geprobeert om minder uit te stellen, waardoor ik mijn werk op tijd af heb en me beter voel. Maar het lukt niet, ik kan het niet, écht niet!
Doe ik niet mijn best, ben ik te dom, of wat?
Eten lukt ook niet. Het is veel en dat beangstigd me. Toch zal het moeten om van die eet-braak-'feestjes' af te komen.
Oud 18-01-2006, 21:28
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
In mijn werkgroep -en presentatiegroepje- zit dus echt wel een héél erg leuk meisje. Er zijn andere meiden in de werkgroep die misschien knapper zijn, maar zij is echt wel de leukste.

Ja, ze heeft een vriend ja, natuurlijk.
Oud 18-01-2006, 21:43
Verwijderd
(...) Bij hem kon ik zo goed mezelf zijn. Voelde ik me zo op mijn gemak. Ik deed dingen juist wel of niet voor hem. Omdat ik wist dat ze beter waren of omdat ik wist dat hij bepaalde dingen mooier of minder mooi vond. Ik luisterde muziek omdat hij die mooi vond. Hij luisterde muziek omdat ik die mooi vond. Ik heb zoveel met hem gedeeld en nu ik hem zo hard nodig heb, deze week, is hij er niet. Terwijl ik hem altijd belde als ik mijn verhaal kwijt wilde. Ik wil hem zoveel dingen vertellen. Ik weet nog de keren dat we alleen maar hoefden te kijken naar elkaar en we wisten het. De keren dat we muziek maakten, de liedjes die we schreven. De dromen die we hadden voor de komende vakantie. (...) Maar het zou wel fijn zijn om gewoon nog even een keertje te kunnen zwijmelen door een dag dat het fantastisch ging. (...)

But it's not so bad
You're only the best I've ever had
Oud 18-01-2006, 22:35
Redhair
Redhair is offline
Om half vier begon ik met mijn verslagen. Heb tot half zes gewerkt. Toen had ik twee uitgebreidde verslagen af en had ik een klein klusje voor mijn broer gedaan. Vond wel dat ik naar B. mocht om met de groep te eten. Mijn vader vroeg wat er met B. was. In drie dagen er vier keer naar toe word opgemerkt .
Maargoed, ben er zo blij mee. Het is zo fijn om met B. en M. te zijn, dan komen er weer een zooi mensen langs, en ik kan zo fijn met B. draaien. Hij pakte een blanco boekje, waarin veel tekeningen, gedichten en een klein dagboek zat, alles uit de tijd dat hij in een afkickkliniek zat. Hij liet mij een paar gedichten horen, liet mij wat tekeningen zien. Prachtige dingen, waarin alles, inclusief de detail, zijn gevoel destijds illustreerd.
Heel persoonlijk allemaal, maar het voelt vertrouwd, van beide kanten. Op Lowlands was die band er ook, alleen toen zat hij nog in de kliniek en verwaterde ons contact direct weer.
Maar uiteindelijk kwamen we bij een tekening aan. Hij scheurde hem voorzichtig uit zijn boek en gaf hem aan mij. Vertelde dat dat mij symboliseerde, op de zondag van lowlands. Een heel sombere sfeer, met een lachende boom. Hij zei dat hij me wel zag lachen en genieten, die dag, maar ook dat het slecht met me ging. Staan nog een paar teksten verstopt in de tekening, die wijzen op gesprekken die we daar hebben gehad. Zo mooi, hij heeft die dag gewoon een tekening gemaakt van hoe hij me toen zag. En hij had het precies goed.

Toen ik daar aankwam waren alleen M. en B. er. Ik had B. al gevraagd of M. nog pep had. Ik kwam binnen, M. ging meteen een lijntje leggen. Alledrie een lijntje ofzo gehad. Het voelde raar. Met M. had ik al eens eerder wat gebruikt, maar nu met zn 3en.
B. nam na mij wat, ik keek naar hem, en vond het kut om hem zo te zien. Voelde me ook wel even schuldig. Ik had om pep gevraagd, dan neemt M. ook, is het logisch dat B. ook wil. Zo gaat het direct weer verkeerd, hij had gister ook wel. Maar later voelde ik me kiplekker.
Best eng. Mijn eerste pauze duurde precies drie weken, toen begon ik weer. De tweede duurde precies twee weken, toen begon ik weer. De laatste een week, toen begon ik weer.
Met een hele zooi mensen gefrituurd, ging allemaal makkelijk, geen eetstoornisstemmetje. Daarna weer geblowd, was relax. Ik werd er wat rustiger van, wat wel handig is. Mijn ouders weten immers van het gebruik en verleden van M. en B., en als ik daar opeens zo veel ben en dan hyper terug kom gaat er wel een belletje rinkelen.
Morgen moet ik mijn vriendje maar eens bellen, die wilt vast wel langs komen. Vrijdag weer naar B., dan hoef ik tenminte niet om 11 uur thuis te zijn, hij vond het jammer dat ik morgen niet kom .

En wat een teringlange post, ben toch nog wel hyper.
Oud 18-01-2006, 22:50
Verwijderd
Citaat:
kroot schreef op 18-01-2006 @ 20:55 :
Ik voel me niet blij om het maar eufemistisch uit te drukken.
Oud 18-01-2006, 23:12
cagie
cagie is offline
Voel me al de hele dag zo moe. Heb vandaag bijna de hele dag geslapen terwijl ik eigenlijk moest studeren. Verder vandaag een kamer bekeken. Was een leuke kamer en de jongens die er al wonen vond ik erg aardig. Nu maar hopen dat ik die kamer krijg... Krijg steeds meer zin om te verhuizen terwijl ik in het begin toch nog twijfelde of ik hier nu al weg wil. Morgen gelukkig een drukke dag. Eerst samen studeren met een vriendin, dan daarna samen gezellig gaan shoppen en dan 's avonds werken.
Oud 19-01-2006, 09:01
George
George is offline
Het geeft wel een ontzettend gaaf gevoel als iemand je laat blijken dat je toch niet volledig crap bent.

Hij wil in de zomervakantie met me naar Zweden, liftend. Aan de ene kant lijkt het me zó geweldig, aan de andere kant ben ik bang dat als hij drie weken met mij op z'n lip zit hij genoeg van me krijgt, van m'n moodswings en m'n claimerige gedrag, en van m'n onenthousiasme.
Oud 19-01-2006, 10:45
Gothic
Gothic is offline
Pff m'n rug is kapot, doet ongelofelijk pijn . Veel te vroeg opgestaan... ik denk dat ik zo maar weer lekker m'n bedje in duik en me ontspannen en wat slapen, schoolwerk kan straks nog of morgen ofzo...
Oud 19-01-2006, 11:15
BananaSplit
BananaSplit is offline
Net met judo bijna een rugblessure opgelopen door een verkeerd uitgevoerde worp.

Nu wéér anw Lekker saai, maar helemaal niets te doen. Mooncity is af en dankzij ons gaan ze daar niet dood.

Het aantal decibel moet dringend omlaag van de leraar

Ja dit is wel erg offtopic, dus OT

Vanmorgen wel redelijk op tijd het bed uit, maar door plotselingen maagkramp met een brandgang naar school moeten racen. Gelukkig wel op tijd en ik zit gelukkig alweer op de helft van de schooldag, dat gaat zeker wel lukken zonder al teveel problemen
Oud 19-01-2006, 11:15
farai
farai is offline
Citaat:
Thoughtful schreef op 19-01-2006 @ 12:13 :
[B

En hoe overtuig je iemand ervan dat de tandarts niet eng is? (a) [/B]
Ken jij mij ofzo? das de vraag die ik mijzelf al de hele week stel, alleen ben ik diegene die bang is.
Oud 19-01-2006, 12:08
Tink*
Tink* is offline
Citaat:
~oceangirl~ schreef op 19-01-2006 @ 12:15 :
Ken jij mij ofzo? das de vraag die ik mijzelf al de hele week stel, alleen ben ik diegene die bang is.
Praat me er niet van, over anderhalve week controle.
Oud 19-01-2006, 13:48
WolterB
WolterB is offline
Bah, waarschijnlijk een virus op mn pc
Oud 19-01-2006, 14:09
Hawahaai
Hawahaai is offline
Nou ja, uhm, fijn... Gisteren tussenevaluatie gehad op mijn stage, maar eigenlijk was ik ziek. Normaal gesproken zou ik naar huis zijn gegaan, maar aangezien mijn begeleidsters allebei er een handje van hebben om afspraken te verzetten, ben ik toch maar gebleven. Ging ik dus uiteindelijk nog zitten janken ook, en niet eens omdat ze nou zulke negatieve dingen vertelden... Maar goed, volgens mijn ene begeleidster moest ik maar eens nadenken over een faalangsttraining ofzo. Niet dus he. Ik snap dat dat haar werk is, om daar zo over na te denken, maar ik wil geen orthopedagoog/psycholoog die zich zo met mij bezig houdt!
Verder gisteravond echt ziek geweest; vanochtend ging het wel, op de keelpijn na. Dus toch maar het geplande intelligentieonderzoek afgenomen bij dat kind, even uitgewerkt en toen weer naar huis. Kom ik net tot de conclusie dat ik volgens mij keelontsteking heb, staat er op internet dat medicijnen toch niet helpen en dat je pas na een week of 2 naar de dokter hoeft/kunt... Ik wou dat 't vanavond weer over was, zeg maar. Anders moet ik m'n lessen laten vervangen zaterdagmiddag, en misschien ook de vergadering zondagochtend afzeggen . En niet te vergeten mijn stage de komende week . Want dit gaat echt niet zo.
Dalijk even met mijn moeder overleggen...
En ik moet eigenlijk naar college morgen... Laatste college voor het tentamen, en er worden video's getoond waar ook tentamenvragen over gesteld kunnen worden.
Oud 19-01-2006, 15:03
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
Thoughtful schreef op 19-01-2006 @ 13:54 :
Maar de tandarts is echt niet zo eng

"Uiteraard zijn er mogelijkheden om hier mee te lopen maar daarvoor zou ik graag eerst een afspraak met je willen maken voor een nadere kennismaking om te horen wat je precies wil."

Klinkt dat nou als een kom-je-eens-bewijzen-gesprek, of als een het-komt-wel-goed-gesprek?

Hm, ik ben in ieder geval mijn best aan het doen
Volgens mij als een we-zien-wel-gesprek. In principe kan het, als je niet te erg tegenvalt komt het vast goed Zoiets.

De volgende dag lijkt alles altijd zoveel slechter.

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten