Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
En Jezus, ze worden van school getrapt als ze nog één keer iets uithalen. Oh, ik ben zo opgelucht nu. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik denk dat de kans klein is dat er echt helemaal geen aanleiding toe was... |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Ontopic Morgen weer naar de wierooksnol, zoals m'n zwager ze zo graag noemt. De behandeling had allang gestopt moeten zijn, maar steeds op het moment dat ik haar ervan overtuigt heb dat ik haar niet nodig heb belt m'n moeder haar op om eens uitgebreid te vertellen dat ik zo'n probleemgeval ben. ![]()
||
Citaat:
heb je ze gevraagd of ze je wilden pesten ? nou dan. en wraak is een gerecht dat koud geserveerd wordt ![]() overigens ik ben ook een (ex) pestslachtoffer dus je bent iig zeker niet de enige ![]() PM me maar es als je weer es wil kletsen Laatst gewijzigd op 18-01-2006 om 15:42. |
![]() |
|
![]() |
Ik voel me niet blij om het maar eufemistisch uit te drukken.
Mijn huisgenootje gaat voor 4 maanden naar Indonesie en ik ga haar missen. Voor de rest is mijn vriendin uit Spanje tijdelijk hier, dat is wel leuk. En voor mijn winkel ben ik met mijn baas de website aan het maken kijk maar, vooral met het percussiegedeelte ben ik bezig.Vanilla Music kijkt u maar!! |
![]() |
||
Citaat:
![]() Want ik heb gehoord dat mijn school op 2 staat. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() De volgende dag lijkt alles altijd zoveel slechter.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Ctrl + V Topic #66 Retro*Love | 500 | 19-04-2007 10:19 |